home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Ferrari SF90

Ferrari je ostvario rekordnu dobit u trenutku dok se proizvođač superautomobila priprema za stvaranje novih tehnoloških partnerstava i postavljanje svoje električne strategije.

Proizvođač superautomobila je odbacio probleme s pandemijom koji su pratili širu automobilsku industriju, poput nestašice čipova, kako bi ostvario rekordnu prodaju i profit koji je bio veći nego pre pandemije.

Marže u Ferrariju, koji se takođe priprema za lansiranje svog prvog SUV vozila - Purosangue - 2022. godine, pomogla je velika potražnja za njegovim modelima s V8 pogonom, uključujući SF90, hibridni superautomobil vredan 380.000 funti.

Izvršni direktor Benedetto Vigna, koji se pridružio grupi iz STMicroelectronicsa, planira da predstavi novu strategiju u junu, koja će uključivati put do potpunog neutralnog ugljenika do 2030. godine.

U sredu je obećao "važna tehnološka partnerstva" za kompaniju "u bliskoj budućnosti", povrh trenutnog odnosa brenda s Amazon Web Services.

Prošle godine, pre nego što se Vigna pridružio kompaniji, objavljeni su planovi za lansiranje svog prvog čistog električnog automobila 2025. godine, otprilike u isto vreme kada i Bentley i Aston Martin planiraju modele samo na baterije.

Vigna je priznao da se Ferrari suočio s povećanjem troškova zbog računa za aluminijum i energiju, ali je rekao da grupa "pažljivo prati" i da će odlučiti da li će ove godine povisiti cene.

Dok je većina proizvođača automobila patila od nedostatka čipova, nekolicina luksuznih marki je uspela da izbegne krizu plaćajući veće cene.

Neto dobit za prošlu godinu je porasla na 833 miliona evra sa 609 miliona evra u 2020., i veća je od 699 miliona evra prijavljenih u 2019., iako je dobit u poslednjem tromesečju pala sa 263 na 214 miliona evra.

Izvor: Seebiz.eu

Foto: Arhiva Autoblog.rs



čitanja : 519



Komentari