
Hyundai Motor u saradnji sa kompanijom Sony Pictures Entertainment predstaviće svoje inovacije u filmu „Spider-Man: Across the Spider-Verse“, koji bi trebalo da bude premijerno prikazan u Južnoj Koreji 21. juna, saopštio je u petak najveći korejski proizvođač automobila.
Kompanija je 2020. godine potpisala strateško partnerstvo sa Sony Pictures-om za sprovođenje različitih marketinških aktivnosti koristeći svoju intelektualnu svojinu, prenosi Korea Times.
Putem medijskih platformi kao što su filmovi, animacije i digitalni sadržaj, kompanija je omogućila kupcima da iskuse nove proizvode, tehnologije i budućnost kompanije Hyundai Motor.
U novom filmu o Spajdermenu, Hyundai Motor će predstaviti različita rešenja za mobilnost kao što su „Flying Prophecy“, konceptni automobil zasnovan na kompanijskom električnom vozilu IONIK 6 dizajnu, koje je namenski napravljeno vozilo, i ima naprednu mobilnost u vazduhu kao i bazu za prenos mobilnosti.
Kako bi implementirali dinamički aspekt buduće mobilnosti u animirani film, dizajnerski centar Hiundai Motor-a i štab za marketing brenda blisko su sarađivali sa Sony Pictures od početka razvoja filma.
Njegovi dizajneri i animatori kompanije Sony Pictures dodali su dizajnersku notu i tehnologiju da bi prikazali novi pejzaž budućeg grada i mobilnosti 2099. godine.
„Srećni smo što možemo da podelimo viziju buduće mobilnosti Hyundai Motor-a sa kupcima kroz Spider-Man franšizu, veoma voljenu širom sveta. Nastavićemo da svakodnevni život naših kupaca činimo prijatnijim kroz različite zabavne sadržaje,“ rekao je predstavnik ove auto-kompanije.
Hyundai Motor Studio u Gojangu do kraja avgusta organizovao je izložbu na temu ovog filma.
Izvor: Biznis.rs
Foto: Screenshot YouTube