home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Renault 4Ever

Luca de Meo, šef Renault Grupe i predsednik Udruženja evropskih proizvođača automobila, pozvao je na novu industrijsku politiku u Evropi. Upozorio je da evropsku autoindustriju ugrožavaju kompanije iz Kine, ali i američki Tesla.

Dok kineske marke automobila počinju da se šire Evropom, autoindustrija Starog kontinenta počinje zaista da pati od ovog fenomena. Iz tog razloga Luca de Meo, šef Grupe Renault i predsednik ACEA-e, poziva na novu industrijsku politiku kako bi se Evropa zaštitila od stranih marki poput Tesle i kineskih proizvođača.

U intervjuu koji je dao francuskim medijima, de Meo je rekao da se Evropa suočava s velikim izazovima i da će otuđenje i dezorijentisanost evropske automobilske industrije dovesti do strukturalnog deficita trgovačkog bilansa za Evropu. Luca de Meo takođe upozorava da bi odustajanje od SUS motora od 2035. moglo značiti smanjenje konkurentnosti evropske autoindustrije.

"Motor s unutrašnjim sagorevanjem je služio kao zaštitna barijera za nas Evropljane. Sada Kinezi kontrolišu 75 posto globalne proizvodnje baterija!", izjavio je de Meo.

Italijan je takođe dodao da Evropi nedostaje "holistička vizija" u pogledu regulacije automobilske industrije. Upozorava da Sjedinjene Američke Države daju podsticaj za svoju industriju, dok je Kinezi planski organizuju.

Takođe, šef Renault Grupe je dodao da su u poslednjih 20 godina automobili postali teži za 60 posto i skuplji za minimalno 50 posto. De Meo je izrazio zabrinutost i činjenicom da je prosečna starost voznog parka na Starom kontinentu povećana sa sedam na 12 godina.

Iz tih razloga, Luca de Meo traži od Evrope novu industrijsku politiku i jedinstvo u borbi protiv konkurencije sa istoka, ali i sa zapada. Rešenje koje je predložio predsednik ACEA-e je da svi propisi o mobilnosti i automobilima budu objedinjeni na jednom mestu, kao i stabilan okvir pravila i standardizacije širom Evrope. Čini se da prava borba za evropske proizvođače tek predstoji.

Izvor: Klix.ba

Foto: Arhiva Autoblog.rs / Renault



čitanja : 354



Komentari