home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Nissan najava
 
Nissan cilja na dodatnih 1 milion prodaje vozila u sledeće tri godine i smanjenje troškova proizvodnje električnih vozila za 30% do 2030., objavio je ovaj japanski proizvođač automobila u ponedeljak.

U novom srednjoročnom poslovnom planu, Nissan je takođe potvrdio da će lansirati 30 novih modela do fiskalne godine 2026., od kojih će 16 biti električno. Cilj mu je da troškovi EV i motora s unutrašnjim sagorevanjem dostignu paritet do 2030.

Nissan najava

Među njima su električni krosover kao naslednik Leafa, nova generacija Micre koja će se bazirati na platformi novog Renaulta 5 EV, pa električni Juke, još nekoliko SUV-ova, minivenova, pikapova srednje veličine, kao i brojni Infiniti modeli.

Nissan najava

"Ovaj plan će nam omogućiti da idemo dalje i brže u povećanju vrednosti i konkurentnosti", rekao je predsednik i izvršni direktor Nissana Makoto Uchida u izjavi, prenosi CNBC.

"Suočen s ekstremnom nestabilnošću tržišta, Nissan preduzima odlučne mere vođene novim planom da bi obezbedio održivi rast i profitabilnost."

Proizvođač automobila je takođe najavio da cilja na maržu operativne dobiti od više od 6% do kraja fiskalne 2026., kao i na "dugoročni profitabilni rast".

Nissan najava

U okviru dvodelnog plana nazvanog The Arc, Nissan je rekao da će nastojati da obezbedi rast količine kroz "prilagođenu regionalnu strategiju" i pripremiti se za ubrzanu tranziciju na EV balansiranjem svog portfelja između EV i automobila s unutrašnjim sagorevanjem, rastućih količina na glavnim tržištima i finansijska disciplina.

To će biti podržano "pametnim partnerstvima, poboljšanom konkurentnošću električnih vozila, diferenciranim inovacijama i novim izvorima prihoda."

Nissan je rekao da bi ova strategija mogla doneti potencijalne prihode od 16 milijardi dolara od novih poslovnih prilika do fiskalne 2030. godine.

U vezanim vestima, Fiskerovi pregovori s velikim proizvođačem automobila o potencijalnom dogovoru su propali, navedeno je u ponedeljak usred rastuće neizvesnosti za ovu kompaniju koja je prošle nedelje pauzirala proizvodnju električnih vozila. Prekid pregovora naveo je kompaniju u potragu za strateškim opcijama, uključujući restrukturiranja unutar ili izvan suda i transakcije na tržištu kapitala. Reuters je ranije ovog meseca pisao da je upravo Nissan taj proizvođač koji je u naprednim pregovorima o ulaganju u Fisker. Ali ranije tokom dana, Nissan je objavio dugoročni poslovni plan, uključujući strategiju za EV, i rekao da traži partnere u Sjedinjenim Državama.

Izvor: Seebiz.eu / CNBC

Foto i video: Nissan



čitanja : 372



Komentari