
Krajem 2018. godine je na tržištu Južne Amerike ponuđeno pick-up vozilo RAM 1000 koje je u stvari preimenovani Fiat Toro iz Brazila. Budući da je pre nekoliko meseci predstavljen obnovljeni Fiat Toro, moglo je i da se očekuje da će modernizacija zadesiti i njegovog RAM blizanca.

Upoznati smo s planovima Evropske unije kojima će se zabraniti prodaja benzinskih i dizelskih vozila do 2035. godine. Taj predlog, koji je još daleko od zakona, pogodio bi najveće svetske proizvođače automobila, zbog čega su mnogi od njih sumnjičavi, uključujući i vlade država u kojima su smešteni. Italija je zatražila izuzetak za svoje proizvođače superautomobila, a Porscheu se to nimalo ne sviđa.

Renault 4ever će biti lansiran 2025. kao kompaktni krosover povišenog klirensa, „krvno“ povezan s novim Renaultom 5, koji će debitovati godinu dana ranije. Budući da će biti cenovno „premijum“ pozicioniran, neće imati mnogo veze s nekadašnjom, popularnom „četvorkom“.

Ford će prekinuti svoje proizvodne operacije u Indiji, 27 godina nakon što je postao jedan od prvih multinacionalnih proizvođača automobila koji je ušao na to tržište.
Stižu Hyundai Ioniq 6 i Ioniq 7

Hyundai Motor Group priprema još nekoliko električnih modela koji će koristiti E-GMP platformu.

General Motors je na velikim mukama jer mora da opozove sve električne modele Bolt, a to će ga koštati 1,8 milijardi dolara. Zbog toga će celi profit na modelu biti izbrisan.
Nova Honda Integra (za Kinu)

Honda će u Kini uskoro početi da prodaje novu Integru, što potvrđuju i ove prve slike.

Kad god pričamo o starim automobilima, uvek se oslanjamo na podatke o njihovoj snazi i performansama koje je proizvođač naveo kad su bili novi. Međutim, koliko od tih konja se još uvek nalazi ispod poklopca motora nakon 20-ak ili 30-ak godina kasnije?