
Nemačka automobilska grupa Mercedes-Benz je prošle godine zabeležila neto dobit od 23,4 milijarde evra, što je gotovo šest puta više nego godinu pre. Operativna dobit je iznosila 19,2 milijarde evra, u poređenju s 8,6 milijardi evra u 2020.

Kašnjenje isporuka i drugi problemi muče model Ford Bronco još otkako je predstavljen. Pandemija koronavirusa je odložila veliko otkrivanje 2020. godine, a stvari se nisu poboljšale 2021. kada je proizvodnja počela. Kriza čipova koja je u toku, i koja je pogodila gotovo sve proizvođače automobila, poslednja je "muka" za Bronco. Ford je prosiljen da na otvorenom skladišti hiljade nekompletiranih primeraka.

• Novi Jeep Grand Cherokee stiže u Evropu. Ekskluzivna 4xe plug-in hibridna tehnologija čini ga najefikasnijim Grand Cherokee modelom u pogledu potrošnje goriva, kao i tehnološki najnaprednijim i najluksuznijim, sa legendarnim mogućnostima 4x4 vožnje.
Novi Renault Scenic kao električni SUV

Renaultova takozvana "Renaulution" strategija bi trebalo da podrazumeva još jedan novi korak, sa novim Scenicom, ali sada u formi električnog SUV modela.

Drugi po veličini evropski koncern, Stellantis, trenutno u svom asortimanu ima čak 19 električnih vozila i, iako će nastaviti da ih lansira još više, izvršni direktor grupe, Karlos Tavares, priznaje da izrada EV i dalje košta znatno više od proizvodnje vozila sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem.

Mercedes-Benz G63 AMG 6x6 je pokrenuo trend koji je rezultirao nekim "divljim" kreacijama, vozilima sa tri i šest osovina, a sada je tu još jedan impresivni primerak.

Već na početku subotnje etape i na cilju 8. ispita, 21. godišnji Finac Kale Rovanpera, as „tojote“uspeo je da zabeleži bolje vreme od odličnog i 33. godišnjeg Belgijanca Tijeri Nojvila, sa „hjundaiem“ i da ga za sa samo 0.7 sekundi pretekne u generalnom plasmanu – zauzevši vodeću poziciju.

Toyota Motor Europe predstavila je viziju budućnosti svoje evropske prodajne mreže na novoj lokaciji u Eragni-sur-Oise, u Francuskoj. Time je potvrđena ključna uloga Toyotinih prodavaca koji kupcima pružaju nenadmašno iskustvo brenda, čime sve više postaje kompanija za mobilnost.