home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Mercedes Unimog Luxury
 
Da bi obeležio svoju predstojeću 80. godišnjicu (tokom 2026. godine), Mercedes-Benz Special Trucks se prihvario posebnog izazova: u saradnji sa partnerom za konverziju Hellgeth Engineering, kreiran je najmoćniji terenski Unimog do sada kao izložbeni automobil za luksuzni segment, sa poboljšanim performansama i proširenim karakteristikama udobnosti.

Ovim proizvođač postavlja nove standarde u Unimog segmentu i ispunjava dugogodišnju želju mnogih kupaca Unimoga: da upotpuni decenijsku, gotovo nenadmašne off-road mogućnosti Unimoga još većom snagom i prepoznatljivim dizajnom.

Mercedes Unimog Luxury

Izložbeni automobil, baziran na Unimogu dizajniranom za najteže civilne i vojne primene, jedinstven je u ovoj tehničkoj konfiguraciji. Da bi se stekli vredni uvidi za moguću buduću fazu razvoja, vozilo će sledeće godine testirati kupac u realnim uslovima.

Luksuzni Unimog je baziran na Unimogu U 4023, sa portalnim osovinama i fleksibilnim okvirom. U kombinaciji sa selektivnim pogonom na sva četiri točka i uzdužnim i diferencijalnim blokadama na obe osovine, obezbeđuje neophodnu vuču i kontrolu čak i na zahtevnom terenu.

Mercedes Unimog Luxury

Standardni četvorocilindrični motor zamenjen je Mercedes-Benz šestocilindričnim OM 936 agregatom, snage 300 KS. Ova modifikacija pruža veće performanse, optimizovano podešavanje menjača i povećanu udobnost vožnje u kabini, koja nudi prostor za do četiri osobe.

Takođe je instaliran MirrorCam sistem: digitalne kamere i monitori zamenjuju tradicionalne spoljašnje retrovizore, pružajući poboljšanu vidljivost u svim pravcima i povećanu bezbednost.

Upečatljiva spoljašnjost Unimoga je inspirisana terenskim vozilima i uključuje mat sivu boju, aluminijumske felne i prepoznatljiv koncept osvetljenja sa modernim LED farovima.

Unutar kabine, vrhunske kožne površine, ergonomska sedišta, kožne prostirke i LED osvetljenje naglašavaju premijum karakter vozila.

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs





čitanja : 58



Komentari