Hyundai ix35 stigao u Srbiju, cene od 19.490 evra

U utorak 23. februara, u prodajnom salonu Hyundai Auto Beograda, u ulici Milutina Milankovića 7V na Novom Beogradu, održana je promocija povodom uvođenja na tržište najnovijeg Hyundai SUV modela ix35.
Dizajniran u evropskom razvojnom centru Hyundai brenda u Russelsheimu, Nemačka, novi ix35 nastavlja modernim evropskim stopama, koje su utabali dosadašnji predstavnici i generacije: i10, i20, i30, ix55.
Nastavljajući reputaciju pouzdanosti bez premca i izuzetne ekonomičnosti, ix35 nudi vozačima osećaj prostranosti, funkcionalnost kabinskog prostora, opremu koja omogućava udobnost i sigurnost, snažne i štedljive motore sa najsavremenijim manuelnim i automatskim menjačima sa šest stepeni prenosa i još mnogo toga.

Iako spada u grupu malih SUV vozila novi ix35 je veoma kompaktan sa dužinom od 4.410 mm i širinom od 1.820 mm.
Nakon duge i uspešne prodaje modela Tucson, osnovni izazov za ix35 projektni tim bio je da osmisli još boljeg naslednika u SUV segmentu. Tako je nastao uglađeni, novooblikovan profil vozila sa prostranom kabinom, većim prtljažnim prostorom i niskom potrošnjom goriva.
Novi Hyundai ix35 pokreću dve varijante motora, benzinski i dizel od po 2.000 cm3. Benzinski razvija snagu od 163 KS, a dizel je na raspolaganju u varijantama od 136 KS i 184 KS.

Dizajniran i napravljen u Evropi, kako bi zadovoljio visoka očekivanja Evropljana, uz garanciju od 5 godina, ix35 stiže potpuno spreman da postigne uspeh na zahtevnom evropskom tržištu sa jakom konkurencijom.
Osnovni ix35 2.0 DOHC GL 2WD 5/MT i 120kW/163KS u Srbiji staje 19.490 evra sa PDV-om.
Cenovnik za ix35 u PDF formatu
Paketi opreme ix35 u PDF formatu
Hyundai i Kia su se dokzali u kvalitetu i mislim da su nadmasili Nemce a mozda i Japance ( zbog ovih silnih pozivanja u servis, jos ako se javi i Mazda, oni su pukli...).
Dobar auto, veliki pomak u dizajnu u odnosu na prosli model. Mislim da je i kvalitet dosta bolji.
Video sam ga i seo u njega danas u Hyundai garaži. Prelep, beli, u ama baš totalnom fulu sa 184KS CRDi motorom. Taj će primerak biti i na sajmu. Prelep auto, primetan napredak na kvalitetu. Usudio bih se da ga sada poredim sa Toyotom RAV4 i Hondom CRV. Ali za razliku od njih ima recimo primetno veći gepek, dizel motore od 2000 kubika (Toyota i Honda od 2200) pa je jeftiniji za registraciju, itd. Sve u svemu za iste pare, bolji porodični auto.
Inače zvuk CRDi motora je nešto glasniji nego što bih očekivao, mada je to verovatno utisak zbog hladnog motora i što je bilo u garaži pa sve odzvanja.
Po meni, dizelaš im je malo preskup, 3100-3800e skuplji od benzinca. Kod drugih proizvođača razlika je primetno manja, oko 2500e red veličine... Takođe bih zamerio samo 170mm visinu od tla, što je nešto manje od konkurencije (Rav4 za koga kažu da je nizak ima 180mm clearance)
U full fullu košta preko 30000e, što je po meni ipak previše, za te pare ima bre i BMW X1. Biće popusta sigurno, samo treba malo sačekati i ne igrati na prvu loptu...
P.S. to 19490 je bez metalik boje (koja je 400e+PDV).
Videh ga juce, odmah sam provalio da je novi ix35, mada na milisekundu me podsetio na nekog infinitya ali se ne secam kojega. :))
Pa za 20000 se moze kupiti i RAV4, a ko bi pre uzo ix35 (iako sam siguran da je odlican auto) nego RAV4?
@Filip
Najjeftiniji RAV4 2.0 je 23000eura, bez popusta. Usput, model je skroz zastareo naspram ix35 a moze i papucica za gas da se zaglavi...:)))
Podseca na Lexus RX 350. Oba su potpuno odvratni po design-u. Verujem da je kvalitetan auto, zato sto i sam vozim Genesis Coupe, ali suvise je ruzan, nije bas evropski design i slazem se da mu je rastojanje do zemlje suvise malo. Na mom automoblu je 15.6 cm, sto znaci da je za grdskog terenca suvise nizak.
ma ne liči ni na šta plus je 2wd, kome treba terenac samo sa jednom vučom. A ako ima awd verovatno sa opremom košta preko 30 000e
Ako ga uporediš sa RAV4, Hyundai je 4-5 hiljada jeftiniji sa približno istim paketima opreme.
Ima jači motor koji je ispod 2.000 kubika, što znači cca 400 EUR manje pri svakoj registraciji.
Tojota ima ona glupa vrata koja se otvaraju bočno što je vrlo nepraktično u garažama ili kada je auto parkiran u koloni.
Kada sam seo u Toyotu "uplašio" sam se od gomile sitnih tastera na centralnoj konzoli. Kod ix35 to deluje mnogo preglednije.
Ako su ovim modelom pregazili najprodavaniji RAV4, ostali modeli u klasi nemaju šta da traže.
Šta će vam više od 17 cm? I sa tom veličinom možete da obavite posao.
Preskupo ruzan auto...
Ionako je ta klasa automobila vise za pripadnice neznijeg pola.
Toliko...
mocno i ostro (sto dizajn, sto motori, sto oprema). rav4 je pored njege smesan, pogotovu sa novim "tiguan" redizajnom.
Nije istina da je ix35 4-5 hiljada jeftiniji od RAV-a4.
Baš juče sam bio u Toyotinom salonu, i dobio ponudu (sa sajamskim popustom) od 28100 za Rav4 D4D 4x4 u Limited opremi (otprilike ekvivalent Platinum kod ix35). Sličan ix35 sa 4x4 i CRDI motorom košta oko 27200e.
Takođe, RAV4 neverovatno dobro drži cenu, a kako će se ix35 po tom pitanju pokazati, videćemo.
Hyundai (i Kia) uvek na početku pomalo precene nov mode ali brzo spuste cenu. Tako onda postanu zaista ubedljivo najbolja kupovina. Već viđeno sa i30, Ceed-om, itd.
Hyundai ma daj... Rav baš taj što košta 23.000€ ima popust od 3010€ što znači da dođeš na 19.900€...
Sve ovo me je navelo da odštampam cenovnike i uporedim opreme.
Hyundai u osnovnom paketu ima više:
- ESP
- Pomoć pri kretanju na nizbrdici
- Pomoć pri kretanju uzbrdo
- automatsku klimu
- alu felne
- tempomat
- bluetooth
- svetla za maglu
- zatamnjena zadnja stakla
- dve godine garancije više
Realno, sa ovoliko opreme više i dosta nižom cenom, ix35 je neuporedivo bolja kupovina od vremešnog i manjeg RAV-a.
auto je savrsen,moze da se napravi kombinacija za skoro 27 000 evra,dizel,automatik,4wd...
EKSTRA JE OVO SAMO PODSEĆA NA JOS JEDAN U NIZU HYNDAIEVIH PRELEPIH AUTOMOBILA ODUŠEVLJENA SAM
Boljeg auta od lade nive za naše uslove nema. Ajd, šta da radim ako se negde ogrebe ovaj divni lak?