home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Toyota Srbija na 48. Međunarodnom salonu komercijalnih vozila BEOTRUCK 2010 izlaže svoje modele na štandu od 200 m2 u hali 4. Beogradskoj sajma.

Na štandu od 200 m2 u hali 4. Beogradskoj sajma, izloženi su sledeći modeli:

Yaris Van, prvi Toyotin privredni model u ovoj klasi vozila, koji se lokalno adaptira i koji je u ponudi samo na tržištu Srbije.

Tu je i najpoznatiji Toyotin komercijalni model Hilux u dve izvedbe motora.
Toyota Hilux je sa više od 12 miliona isporučenih primeraka, jedno od deset najprodavanijih automobila na svetu. Istovremeno, Hilux je drugi najuspešniji Toyotin model svih vremena. Za gotovo četiri decenije koliko se prodaje širom sveta, stekao je reputaciju izuzetno pouzdanog i izdržljivog malog teretnjaka koji ne poznaje prepreke.
Na našem tržišu u ponudi je od 2005. godine, a redizajnirana verzija sa novom pogonskom jedinicom, lansirana je krajem 2006.
Izložene su dve varijante Hiluxa, i to sa motorima od 2.5 D-4D i 3.0 D-4D.  Krajem prošle godine, motor zapremine 2.5 je dobio dodatne 24 konjske snage, tako da je sada ukupna snaga 144KS. Sa novom snagom vozilo brže ubrzava, maksimalna brzina dostiže 170 km/h, a u isto vreme emisija izduvnih gasova je na zavidnom nivou za tu kategoriju vozila i iznosi 219 gr/km.
Jedno vozilo Hilux za svrhu izlaganja brendirala je firma Zlatiborac, koja će na štandu tokom trajanja salona organizovati degustaciju svojih proizvoda.

Pored Yaris Van-a i Hiluxa, na štandu je izložen Avensis 1.6 Valvematik Terra, u “taxi paketu”.  Vozilo je označeno i prilagođeno ponudi za taksiste, paket opreme uključuje već ugrađeni taksimetar, svetleću oznaku za taksi vozilo na krovu vozila kao i štampač za račune.

Pored Avensisa, tu je i Yaris u ponudi za “auto škole”. Yaris sa motorom 1.0 VVT-I i paketom opreme Terra+, prilagođen je upotrebi auto-škola.  Paket u ponudi uključuje adaptaciju na tzv. “duple komande”. 

Tim povodom, Boban Radoičić, direktor Toyote Srbija je izjavio: “ Toyota se na našem tržištu po prvi put nalazi i u segmentu malih dostavnih vozila. Sa vozilom u tom segnentu, kao i ponudom vozila za taxi udruženja i auto škole, želimo da kompletiramo svoju ponudu za mala i srednja preduzeća kao i ponudu za kompanijske flote uopšte. Uz već popularni Hilux, prilagodljivost naše ponude tu je da ispuni zahteve kako privrede tako i privatnih lica.”
    
Sva Toyota privredna vozila su pokrivena 24-časovnom uslugom Eurocare, a svi ovlašćeni Toyota partneri imaju 4-tonske dizalice za popravku vozila pod punim teretom.

PR Toyota



čitanja : 3467



Komentari