Novi Suzuki Alto od juna u Srbiji

Euro Sumar, zvanični uvoznik i serviser Suzuki automobila i motocikala za Srbiju, od juna će na našem tržištu ponuditi novi model – Alto.
Ne samo po dimenzijama (dugačak 3.500, širok 1.600, visok 1.470 mm), već i po malom poluprečniku okretanja (4,5 m) i izuzetno ekonomičnoj potrošnji (prosek u kombinovanom ciklusu samo 4,4 litra benzina na 100 km), mali debitant je idealan za vožnju po gradu.
Japanci su u vrlo kompaktne dimenzije uspeli da "uguraju" sve ono čime raspolažu i mnogo veći automobili – to se, pre svega, odnosi na bezbednosne komponente. Novi Suzuki će, u zavisnosti od tržišta, u serijskom paketu opreme imati elektronski program za kontrolu stabilnosti (ESP), vazdušne jastuke za vozača i suvozača, bočne vazdušne jastuke i vazdušne zavese, ISOFIX priključke za sigurnosna dečija sedišta...

Pokreće ga trocilindrični benzinski motor od 996 cm³, sa 50kW/68 KS i 90 Nm obrtnog momenta, koji je već proveren u modelu Splash. Po fabričkim navodima, u gradskoj vožnji prosečno troši 5,5, na otvorenom 3,8, a u proseku tek 4,4 litra bezolovnog benzina na 100 km. Novi Alto od 0 o 100 km/h ubrzava za 14 sekundi, a postiže maksimalnih 155 km/h. Serijski se oprema petostepenim ručnim menjačem, ali će na nekim tržištima, uz doplatu, biti dostupan i sa automatskom četvorostepenom transmisijom.

Suzuki uverava da će Alto vozaču i putnicima i na relativno malom prostoru pružiti mnogo komfora, uživanja i zabave u vožnji, kao i da će za njihov prtljag biti dovoljno komocije: zapremina "gepeka" varira od uslova korišćenja – kada su u funkciji sva sedišta iznosi 129 litara, obaranjem naslona zadnje klupe raste na 367, a potpunim preklapanjem zadnjih sedišta na 774 litra.
Cena novog Alta će biti poznata uskoro - kada zvanično bude promovisan na našem tržištu.
I koštaće 9.000€, garant. Oprema je bogatija nego kod swift-a. Pripada A klasi sa i10, sparkom, picantom, C1, 107, aygo-om, twingom, a s obzirom na opremu, koštaće kao B klasa (fabia, punto, sandero, aveo, i20, fiesta...
Čemu ISOFIX priključci na vozilu čiji prtljažnik "standarsdno" ima 129 litara? Tu teško mogu da stanu i "kišbran" dečija kolica, tako da ...
Znaci, moze manje od Splash-a...
Jel pozadi leptir staklo(originalno resenje)?
Ipak mislim da je novi Spark bolji izbor, neverovatan patuljak! :)
@Pancev9
Gde ti vidiš leptir prozor?
@carobnjak
:)))))
@bombi
čisto sumnjam
Vidje, vidje Škodin smart
http://fc04.deviantart.net/fs51/f/2009/289/f/e/Skoda_City___concept_car_by_DURCI02.jpg
@Panchev9
nisi primetio da ovaj na slici ima 5 vrata?
Do sada nijedan model sa 5 vrata nije imao leptir pozadi, sa 3 vec jesu (Yugo, moj Punto...:)))
Jel moguce da ne razumete...
Na slici je izgleda uradjen los Photo Shop...
Nikad nisam video automobil sa 5 vrata i da ima 3 "kruzica"-patent iz KG-a...
Pančev 9
u pravu si, možda nije najsrećniji naziv (leptir) pošto je veliko i u komadu je, ali što da ne, po meni nisi ni u krivu,definitivno je u pitanju bočno otvaranje stakla (par stepeni) a ne klasično gde "upada" u vrata.
Kako Vam se dopada onaj C stub? Nije bas tanusan, niti uobicajenog oblika. Ako nista drugo, dobar mrtvi ugao je zagarantovan! Ne razumem te dizajnere. Bezbednosno ( sa asoekta prevrtanja ), taj C stub bi mogao da bude bar 2 puta uzi i da ima odlicnu funkciju ...
@Panchev9
ma kakav photoshop! Evo ti fotka njegovog blizanca Nissan Pixo-a pa ces da vidis isto prozorce...
http://www.yosax.com/wp-content/uploads/nissan-pixo-picture.jpg
P.S. poenta je sto ovde ne treba mehanizam za spustanje prozora, vec se samo bocno izbaci, usteda...
Pozdrav svima!
Širok C stub, zadnja stakla sa "leptir" mehanizmom (a nema troje vrata), ali zato ima zadnje staklo kao špijunku ;)
Šta ti misliš Čaki?
P.S. Tek sam sada pročitao prethodne komentare, i vidim da su još neki ovo "inteligentno" otvaranje zadnjih stakala, krstili kao "leptir" mehanizam ;).
Ovo rešenje postoji i kod C1, 107 i Toyote Aygo.
@carobnjak
Tvoj Punto je 3V, a Alto, Aygo, C1 i 107 imaju ovaj mehanizam i u varijanti sa 5V.
@Predrag
da, razumem, nisam znao da "mini trio" ima taj mehanizam i sa 5 vrata...
@carobnjak
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/03/Citro%C3%ABn_C1_rear-2.jpg
A za ovo prozoče pozadi, zar nije jeftinije ovako??? To je poenta ovakvih auta, da budu jeftini:)
Leptir prozor se otvara rotaciono oko vertikalne ose, ovo se zove luftir.
Leptir prozor je samo trouglasit deo 1 prozora. C stub je glup i dalje ću misliti da je POMODARSTVO izrade ogromnih C stubova, GLUPOST koja je neporebna, nepraktična i nebezbedna za pešake