Popust za Ladu Kalinu

Prošlogodišnji primerci ruske "lade" mogu se kupiti po nižoj ceni kod firme Impex IB.
Reč je o ograničenoj količini modela "kalina" u karavan i verziji sa petora vrata. Obe varijante od opreme imaju servo-upravljač, vazdušne jastuke, metalik boju i klima-uređaj, a pokreće ih benzinski agregat od 1.4 litra.
Ovakva "kalina karavan" se sada, umesto za 8.500, prodaje za 7.300 evra, dok hečbek varijanta, čija je puna cena 8.450, sada košta 7.200 evra, sa PDV-om.
Akcija će trajati dok se vozila sa lagera ne rasprodaju.
Izvor : revija SAT Plus
dobar auto,dobra cena,samo ne valja sto ruzno izgleda hecbek,da je sedan bila bi odlicna ponuda!
I dalje skupo, drze vecu cenu od dacie, a realno su dosta slabiji ladini automobili.
Mislim da za 'bajate' proslogodisnje verzije mora da bude jos niza cena. Mada se kragujevacki punto prodaje po slicnoj ceni i bez klime i bez metalik boje, mozda ipak uspeju da prodaju ove lade.
Za ovaj novac, Kalina je mnogo bolje opremljena u odnosu na Punta i Sandera.
Danko
Čika Mirkova ispitivanja su pokazala nešto bolji rezultat od tog koji ti navodiš:
- tople kočnice: 44,85 m (Punto Classic 44,40 m)
- hladne kočnice: 47,47 m
@predrag
Kakav je to motor unutra, malo sam cunjao i vidim 1.4 16v sa 90 ks?! Inače Sandero iste snage košta 9200 bez registracije, ako se ide na srednji paket opeme tako da se mora doplatiti podosta.
ZumbaNS
Prekopirani motor iz Pola. Ne znam da li su kupili licencu ili su ga jednostavno "maznuli". :)
Najveće mane ovog automobila su:
- menjač (teško se menjaju stepeni prenosa i prilično je bučan (veliki zazori u ležajevima)),
- kratka prednja sedišta,
- slaba zvučna izolacija.
E pa sad, VW je 1.4 imao i u osnovnom Golfu ali sa manje snage. Taj agregat je prilčno napredan u odnosu na sve ranije ruske motore, da neće da cikne pre vremena ako nije iskopriran dobro? Da li je je neko vozio tu kalinu sa tim motorom?
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=ru&u=http://www.motors-vaz.ru/vaz11194.html&ei=e-EkTKurBMmjOOX_iKsC&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=1&ved=0CBcQ7gEwAA&prev=/search%3Fq%3Dhttp://www.motors-vaz.ru/vaz11194.html%26hl%3Den%26sa%3DG
Kome još pada na pamet da ovo kupi pored ukupne ponude na tržištu?
@svi
Uporedite procese proizvodnje:
link 1: https://www.youtube.com/watch?v=3ZwH_yjPVhA&feature=related
link 2: https://www.youtube.com/watch?v=c6JgqevIr3M&feature=related
Nisam bas siguran sta bih pre kupio :)
@Predrag
definitivno Ladu Kalinu, Ruje su izmislile proces proizvodnje za Rumune, makar meni tako izgleda kao laiku. Mnogo više robota i automatike kod Rusa, ko bi reko:)))
@carobnjak
Pozdrav!
Pogledaj ove linkove kod komentara 25 Jun 2010, 23:42
@Predrag
pogledaj ti sta su roboti...:
https://www.youtube.com/watch?v=0UA3rJHctkE
@carobnjak
To znam, ali bar si pogledao razliku u tehnologiji proizvodnje... :)) Lajkina je prilično naprednija...
@carobnjak
Fino Čaki :) Fabrika bez ljudi, to nam sledi i u KG
Sav lim na Fiatu 500 koji je tamniji (poprečni nosač poda...), nije pocinkovan. Prikazani proces potapanja karoserije je kataforeza (elektro-hemijska zaštita lima. :)
i kalinu prave roboti i potapaju lim
https://www.youtube.com/watch?v=iLSpFuA5Q9E
@carobnjak
Naravno da nije :) Znam ja šta je fabrika automobila, bio sam u njoj više puta :)
@Predrag
najbitnije je da su rizicna mesta otporna na koroziju...
@dule & carobnjak
Sada sam provalio da je Kalina skoro potpuno pocinkovana :)