home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Ovlašćeni prodavac i serviser Škoda automobila Alpros auto (www.skoda.co.rs) obaveštava da će uskoro početi akcija prodaje Škode Fabie i Octavie preko Hypo Alpe Adria Renta-a.

Akcija bi trebalo da počne u oktobru i trajaće do kraja godine. U okviru akcijskog paketa biće uključeni :

- produžena garancija na 4 godine na vozilo

- besplatan servis vozila u roku od trajanja leasing-a od 4 godine ili 105.000 km 

- staro za novo

- 4 zimske gume

- popust - koji kada je u pitanju leasing odobrava Hypo u vidu smanjenja kamate

- kasko osiguranje za sve vreme finansiranja

Sve novosti vezane za akciju biće objavljene na sajtu www.skoda.co.rs



čitanja : 5508



Komentari

Inzenjero tebi nisu dali zimske gume.Idi resi to:-))

Autor MILAN 26 Sep 2010, 22:52

@MILAN
hahahahahah...imam ja 4 Winter-e na tavanu, pa mi te njihove nisu potrebne ;) Šta bi sa 155/65 R14?

P.S. Sastavio sam spisak "radova"...

Autor Predrag 26 Sep 2010, 23:06

@Predrag
au, izgleda ce biti "Rat i mir"...

Autor carobnjak 27 Sep 2010, 00:39

Skodilak...Vw ih digao iz pepela,a sada prodaju vise od Vw-a :D

Autor dusan 27 Sep 2010, 00:52

Stiže za par minuta!

Autor Predrag 27 Sep 2010, 00:54

Mashala...

Autor Panchev9 27 Sep 2010, 00:54

Ovo je prepravljeni tekst mail-a, koji sam slao raznim direktorima, vlasnicima, menadžerima...

Šaljem Vam ovaj mail, zbog problema sa automobilom, koji su se pojavili od samog početka, tako da ću Vam ih redom navesti od trenutka kupovine pa do danas. U pitanju je Škoda Fabia 1.4 16v Ambiente sa dodatnom opremom koja obuhvata: metalik boju, centralno daljinsko zaključavanje, ESP, dodatna 4 zvučnika, dnevna svetla i tempomat. Automobil je preuzet 11.8.2009. godine, a istog dana je uplaćeno "Dunav" kasko osiguranje, ugrađen je "Zeder" u ovlašćenom servisu, a u servisu "Kole" u Zemunu ugrađen je CD/MP3/USB.
Na 4762 km ugrađen je uređaj za TNG firme "Zavoli", u ovlašćenom servisu "Relektronik" u Zemunu, koji je preporučen od strane Vaše firme.
Dalje ću Vam navoditi reklamacije, na osnovu radnih naloga preuzetih u ovlašćenom servisu "Kole" iz Zemuna:

- (do) na 1650 km (9.9.2009.),

- motor se dva puta "ugasio" dok je bio uključen klima uređaj, jednom u toku vožnje pred uključivanje na auto-put, pri prebacivanju iz 5-og stepena prenosa u četvrti (tom prilikom sam pustio pedalu spojnice i motor sam praktično upalio "na gurku", jer nisam primetio da se "ugasio"), a drugi put se "ugasio" pri stajanju na semaforu (pri izbacivanju iz drugog stepena prenosa);
- klima uređaj mnogo oduzima snagu motoru. Pri manjim brzinam kretanja i na većim usponima, potrebno je ubaciti menjač u prvi stepen prenosa!
- automobil vuče u desno (probni vozač je rekao da je prebrzo vozio, pa nije mogao da primeti da li automobil vuče u desno);
- ujutru pri prvom startovanju, alnaser duže "vergla" (motor "teško pali").

Preporuka servisera: Da se kvar nije manifestovao ni po jednoj stavci i da će stranka doći kada se kvar bude manifestovao!

- na 1734 km (10.9.2009.),

- Imao sam udes, tačnije udar automobila u nepokretnu prepreku, pri vožnji u nazad. Automobil je odvežen u ovlašćeni servis "Kole". Automobil je bio u servisu 14 dana. Sedmog dana su me pozvali i rekli da je automobil završen, međutim, ispostavilo se da su samo parking senzori ugrađeni, a da automobil nije završen jer zadnji lonac nije bio poručen, iako je bio naveden u zapisniku kasko osiguranja. Zbog toga sam čekao dodatnih nedelju dana. Bilo je tu još problema, ali o tome ne bih ovom prilikom;

Na 8100 km u servisu "AP Sport", samoinicijativno sam odvezao automobil na proveru geometrije oslanjanja, zbog toga što mi je sve vreme (nakon limarskih radova) zadnji levi točak imao neobičan položaj (vidno poremećenu konvergenciju - trag). Ispostavilo se da je poremećena konvergencija zadnjih točkova i da umesto da oba budu po +6', levi je bio 0' a desni je bio +23'. Ustanovljen je i poremećaj nagiba zadnjeg desnog točka, koji umesto da je 1 stepen i 30', iznosi 1 stepen i 50'. Zbog sigurnosti rezultata, provera geometrije oslanjanja je urađena i u servisu "Tofa". Dobijeni su isti rezultati;

- na 8313 km (3.6.2010.),

- U ovlašćenom servisu "Kole", urađena je kontrola geometrije oslanjanja i dobijeni su slični rezultati za konvergenciju, zadnji levi točak -2', a zadnji desni +32'. Komentar servisera: "Rezultati su u redu"!;
- u motoru je nedostajalo oko 600 ml ulja. Nije doliveno! Komentar servisera: "Izdržaće do prvog servisa"!;
- ne radi zadnji levi senzor za parkiranje (do danas nije poručen)!;
- korodirao je izduvni sistem. Komentar servisera: "Uzrok je voda u gorivu"!;
- MOTOR SE I DALJE GASI U VOŽNJI KADA JE UPALJEN KLIMA UREĐAJ!

Inače, automobil je 5 puta odvožen u ovlašćeni servis "Relektronik", za ugradnju "Zavoli" uređaja za TNG, u kome su ljubazni serviseri pokušavali da reše problem "gašenja" motora pri radu klima uređaja,
jer se servis "Kole" "ogradio", zbog toga što je na automobil ugrađen uređaj za TNG u drugom servisu. Međutim, na ovom mestu, moram ponovo da naglasim, da problem "gašanja" motora pri radu klima uređaja postoji od prvog dana, a da je uređaj za TNG ugrađen tek na 4762 km!

- na 9908 km (21.7.2010.9),

- Urađen je prvi servis, u ovlašćenom servisu "ALPROS". Tom prilikom, naveo sam sledeće reklamacije: klima slabo hladi, "gasi" se motor kada je uključen klima uređaj, klima uređaj mnogo oduzima snagu motoru i da ulazi voda u prednja desna vrata.

- SERVISERI SU KONSTATOVALI DA CURI ULJE IZ USISNE GRANE I DA MOTOR RADI NA MALO POVIŠENOM BROJU OBRTAJA!!!

- na oko 10000 km (nemam taj radni nalog),

- automobil je odvežen u ovlašćeni servis "Kole", zbog zamene zadnjeg desnog rukavca ILI zamene zadnjeg mosta. Prvo je zamenjen zadnji desni rukavac, a pošto serviseri nisu konstatovali nikakvu razliku, zamenjen je i zadnji most. Automobil je preuzet 24.7.2010. godine, sa dva izveštaja o proveri geometrije oslanjanja. Rezultati servisa "Kole" konvergencija: zadnji levi točak +18', zadnji desni točak +20', a rezultati servisa "Kemoimpex" su: zadnji levi točak +3', a zadnji desni točak +12'. Oba rezultata su u fabrički preporučenim tolerancijama.
Naknadno sam samoinicijativno geometriju oslanjana PONOVO proverio u servisu "Tofa" i dobijeni su isti rezultati kao i pre zamene zadnjeg mosta, konvergencija zadnjeg levog točka +1', zadnjeg desnog točka +22', a nagib zadnjeg desnog točka je 1 stepen i 49'. Može da se zaključi, da nije bilo potrebe za zamenom zadnjeg mosta i zadnjeg desnog rukavca, jer limarija nije dobro ispravljena u ovlašćenom
servisu "Kole", pri poseti na 1734 km!

- na 10028 km,

- zamenjene su svećice u ovlašćenom servisu "Kole" (nakon konsultacije vlasnika servisa sa „Autočačkom"), zbog toga što se motor i dalje "gasi" kada je upaljen klima uređaj.
P.S. Povremeno se javljaju i sledeći problemi: levi podizač prozora povremeno nepravilno radi (ne reaguje na komandu, prozor se spušta kada hoću da ga podignem i obrnuto, ili neće samostalno da se podiže ili spušta); menjač povremeno neće da uđe u prvi stepen prenosa i u stepen prenosa za hod u nazad!

... Automobil je na oko 10100 km odvežen u ovlašćeni servis AutoČačak na Novom Beogradu, zbog sledećih reklamacija:
- motor se povremeno „gasi“ kada je upaljen klima uređaj (pri pritiskanju pedale spojnice, nakon režima kočenja motorom);
- curi ulje iz usisne grane;
- nije dobro ispravljena limarija (poremećena je geometrija zadnjeg oslanjanja - usmerenost zadnjih točkova);
- ulazi voda u prednja leva vrata (zbog fabričke greške - otvori za odvod vode počinju tek posle prve trećine vrata, tako da kada je automobil na nizbrdici, vrata se pune vodom do prvog otvora!) .

Konstatovali su da curi ulje iz usisne grane, međutim pošto je nisu imali kao rezervni deo, automobil je odvežen u AutoČačak u Čačku, gde je bio 13 dana (dok sam ja bio na odmoru). Bili su ubeđeni u to da se motor „gasi“ zbog toga što vuče „falš“ vazduh kroz pukotinu na usisnoj grani, ali su negirali činjenicu da radi na povišenom broju obrtaja!
Za usmerenost zadnjih točkova su tvrdili da je u redu, a kada sam tražio da mi daju izveštaj, rekli su da im ne radi štampač, a kada sam pitao da mi rezultate prikažu na monitoru, rekli su da računar ne čuva podatke! Rekli su mi da su rezultati u fabrički propisanim tolerancijama i da servis Tofa ima loš uređaj za podešavanje geometrije oslanjanja (da „narodu za džabe uzimaju pare“), i da će odvesti novu Fabiu kako bi to dokazali. Naravno da od toganišta nije bilo... Servis „Kole“ je od osiguranja za relativno malu štetu (bilo je oštećeno dno prtljažnika, zadnji lonac, zaštita zadnjeg lonca, zadnji vezni lim i kuka za vuču), naplatio 2200 eura u dva navrata, a nije otklonio neispravnost.
Automobil je odvežen u Čačak, gde je zamenjena usisna grana (pri čemu nisu vraćene dizne za TNG) i srednji lonac (jer je korodirao). Rečeno mi je da se automobil nijednom nije ugasio, kada je upaljen klima uređaj, ali da se više puta „zamalo nije ugasio“ (zbog pada broja obrtaja).
Dobio sam i izveštaj o podešavanju geometrije zadnjeg oslanjanja, koji je pokazao iste vrednosti od 0’ za levi, i +22’ za desni točak, pri čemu je navedeno da je fabrička tolerancija za trag zadnjih točkova od -9’ do +30’, a da je idealna +6’. Rekao sam im da onaj koji je propisao ovakvu toleranciju, nema veze sa mozgom, i da takve preporuke ne daje ozbiljna fabrika automobila (iako sam shvatio da od ovoga nema ništa).

Automobil sam po povratku iz servisa registrovao (zbog toga što mu je istekla registracija), međutim, iako sam se nadao da će ovaj put sve biti u redu, u naredna dva dana, motor se „ugasio“ 5 puta kada je upaljen klima uređaj! Nakon toga, automobil je bio parkiran naredne dve nedelje (dok su trajali pregovori o zameni istog), a zatim je odvežen u AutoČačak na Novom Beogradu.
Od mene ga je otkupio Kole za 10000 eura, ja sam platio porez pri prenosu vlasništva 2.5 %, AutoČačak mi je dao popust od 2000 eura, tako da sam za novu Fabiu 1.2 TSI doplatio 1500 eura.

Posle jednogodišnje agonije, sve se završilo kako treba, zahvaljujući mom znanju, greškama Koletovog servisa, strahu od tužbi, loše reklame, tržišne inspekcije, novina, televizije... O ovome pišem samo ovde i nigde više, jer nemam nameru da bilo kome nanosim štetu, ali moje iskustvo, nekima od vas, može da koristi.

Ako nekog još nešto zanima, neka piše. Tu sam.

Autor Predrag 27 Sep 2010, 01:07

Mogu samo da kazem mnogo vise srece sa TSI...

Autor Panchev9 27 Sep 2010, 01:16

@Panchev9

Hvala! Ima par grešaka, ali ove stručne mi bodu oči:

...(nakon limarskih radova) zadnji DESNI točak imao neobičan položaj (vidno poremećenu konvergenciju - trag)...
...Dobio sam i izveštaj o PROVERI geometrije zadnjeg oslanjanja...

Suština je tu ;)

Autor Predrag 27 Sep 2010, 01:25

Prosto ne mogu da verujem da nov automobil moze imati takvu sudbinu...
Jos jedanput: da te crvena dobro sluzi i da predjes mnogo bezbriznih kilometara...
Pozz i laku noc

Autor Panchev9 27 Sep 2010, 01:29

@Panchev9
Hvala još jednom na lepim željama! Dok ne stigne "crvena", Yugo je u "pogonu", a najverovatnije ga neću ni prodavati. On me bar nikada nije izdao, a verujem da ćemo i u buduće, imati dobru saradnju :)))
Pozz i tebi i laku noć!

Autor Predrag 27 Sep 2010, 01:35

Pozdrav...
Danas sam dovezao "limarsko" sredjenu makinu...
Ma idi begaj, ne bih ga prodao ni za sta...
LN

Autor Panchev9 27 Sep 2010, 01:39

Dodao bih i sledeće:

- Da i pored ovog lošeg iskustva, ne mislim da Škoda proizvodi loše automobile (naprotiv), već da ja nisam imao dovoljno sreće, i
- Da je Alpros, jedini korektan servis za Škode, na koji sam "naišao".

Autor Predrag 27 Sep 2010, 01:50

kako sam vozio par skoda mogu da dopisem iskustvo :-)
1. fabia 1.9sdi, 60.000km, bez ikakvog kvara, samo redovni servisi. 2. fabia 1.4tdi 55.000km takodje samo redovni servisi, desavalo se da ne rade podizaci, ali prorade posle gasenja i paljenja auta. Vidno primetan pad kvaliteta plastike u odnosu na prvu genereaciju fabie. Octavia A5 2.0tdi 2007, vrhunski automobil 100.000km jos uevek sve fabricko. Osetno manje izolacionog materijala u odnosu na octaviu A5 iz 2004-te, verovatno se tada radila kvalitetno zbog probijanja na trzistu, sada ih samo stancuju :-)

Autor Rade 27 Sep 2010, 04:17

@Predrag
Meni, kaoi mnogima TSI neravnomerno radi kod cold starta.. javi kako bude bilo kod tebe.

Servis kaze da je kvalitet srpskog benzina uzrok, sto mogu da potvrdim jer u Grckoj nisam imao tih problema.

Autor lok 27 Sep 2010, 10:43

@lok
Meni je stara Fabia ujutru, pri prvom startovanju motora, uvek radila na povišenom broju obrtaja (oko 1100 o/min.). To je ponekad znalo da potraje, međutim, nisam se nikada žalio na to, zbog toga što je to normalna pojava (pogotovo pri nižim temperaturama).
Koliko ti u proseku troši l/100 km?

Autor Predrag 27 Sep 2010, 11:41

@Predrag
U gradu: 9 sa neznom, a 10 sa nogom na gasu do kraja.
Na otovrenom:~8l

Autor lok 27 Sep 2010, 14:20

Evo skoro smo kupili kevi manji auto, tj. fabiju, provozao sam je 2x , sve deluje grubo, ali kvalitetna završna obrada. Ovo je 2. fabija u našoj porodici, a u odnosu na prethodnu nešto i nije mnogo napredovala. Čak je i tromija od stare, možda se nije razradila, ne znam. Jedino znam da su pouzdane. Sa satarom smo prešli oko 125.000, sem sijalica , koje često crknu, leve spone i zadnjeg lonca, ama baš ništa se nije kvarilo. I mnogo dobra stvar kod fabije što se enterijer ne prlja, ne fleka, a sedišta ne gube oblik i funkciju.

Autor Dejan L 27 Sep 2010, 18:04

Klasičan slučaj kada komentari vrede više od same "vesti"...
Mada ni ne kontam kakva je ovo vest i šta znači, tj. kako se nešto "prodaje" preko firme koja se bavi "operativnim" lizingom. Da nisu mislili šta drugo reći, ali nije bilo pravih reči?

Autor Moron 27 Sep 2010, 18:16

Predrag,
Logično mi se nameće pitanje: Kome će sad "novi vlasnici" da uvale taj tvoj već bivši auto i po kojoj ceni? Po ovom tvom poučnom pisaniju opet "logično pitanje", jesi li ti mazohista ili fundamentalni član-fan Škoda kluba?
I ja je gotivim, ali ove zajebancije ne bi trpeo i ponovo kupovao "sličan" auto.
Od srca ti sve najbolje želim i što manje razočarenja sa tim TSI-jem.
Pozdrav.

Autor Ðenka 27 Sep 2010, 19:33

Ne mogu da verujem, znam dosta vlasnika fabije , niko se nikad požalio nije, svi je hvale i s obzirom na iskustvo sa istom, kupili smo i novu fabiju, već sam napisao koliko je to pouzdan auto i nikako mi ne ide u glavu da je Predrag tako nadrljao, mora da si baksuz

Autor Dejan L 27 Sep 2010, 19:43

Đenka
Za početak, hvala ti na lepim željama!

Novi vlasnik je AK Kole, i nisam siguran šta će da urade sa automobilom. Rekli su da će da je koriste za svoje potrebe, odnosno kao Rent-a-car, mada verovatno da će je nekome "dobro uvaliti". To je sada već njihov problem. Kada su znali da kradu delove i pljačkaju osiguranje, neka sada snose posledice.
Na početku su mi za nju nudili 9000 eura i popust za novi od 500 eura, čime nisam bio zadovoljan (doplata za novi je u ovom slučaju bila oko 3000 eura). Zatim sam otišao u AutoČačak, gde su mi ponudili 7000 eura. Do sledećeg sastanka sam napravio skandal, tako da je konačna otkupna cena starog automobila bila 10000 eura, a cena novog 11500 eura.

Nisam ni član fun kluba, ni mazohista, već sam i ovaj put hteo da "isteram pravdu", kao i uvek do sada. Mislim da to što mi se Fabia nije "dobro pokazala", je stvar sreće, a ne opšteg nekvaliteta (bar ja u to želim da verujem). Tako razmišljam, zbog toga što mi ozloglašeni Yugo i Florida, nisu pravili takve, ni slične probleme. Pežo 106 već jeste. O tome sam davno pisao, ne bih ponovo. ;)

P.S. Za 11500 eura, dobio sam Fabiu 1.2 TSI 105 KS u srednjem (Ambiente) paketu opreme, sa sledećom dodatnom opremom: ESP Plus (ABS, MSR, ASR, EDS, HBA, pomoć pri vožnji u brdima i kontrola pritiska u pneumaticima), Climatronic, dodatna 4 zvučnika, tempomat, zadnji parking senzori, Zeder, produžena garancija na 4 godine, prva dva besplatna servisa, 25% popusta na delove i 20% popusta na usluge servisa. Ovakvu ponudu retko ko bi odbio (bar mi se tako čini) ;)

Pozdrav!

Autor Predrag 27 Sep 2010, 19:57

I da dodam, Kole auto škoda je muljara, eto šta je u pitanju, vozili smo feliciju pre ove 2 fabije, kod Koleta smo odvezli zbog zadnjih ležaja, rekao je da nema na stanju i da kupimo u Takovskoj skf ležaje, spone na letvi upravljača isključivo češke, nikako mala privreda, što smo i uradili. Po preuzimanju vozila, krenuli smo kući , a auto je išao kao da je povučena ručna kočnica, a zadnji točkovi su se usijali (felne). Odmah smo se vratili, a KOLE nam je dao objašnjenje da nije još sve leglo, tada mu je servis bio kod kineske ambasade u Yu biznis centru (tačnije u garaži iliti podrumu zgrade).
Posle 5 dana smo odvezli u ak Vidovdan na Tošinom bunaru. Rečeno nam je da su u pitanju loši ležaji pozadi i da treba da se zamene, a marke su tropertila. Znači naterao nas da kupimo original SKF i uzeo ih za sebe, DA BI NEKOG ODRAO
I sad Predraže znaj da ti je Kole sjebao i klimu i trap i geometriju. NIJE KRIVA ŠKODA, GARANTUJEM, MA POTPISUJEM

Autor Dejan L 27 Sep 2010, 20:03

Kole je ojadio auto-cacak zbog reklamacija, ne znaju da li da prekinu saradnju ili ce ubuduce Kole isplacuje nova kola

Autor Nikogo 27 Sep 2010, 20:11

Dejan L

Da, u pravu si! Servis Kole je katastrofa! Geometrija zadnjih točkova je ostala poremećena, zbog toga što limarija nije dobro ispravljena, a od osiguranja je naplatio 2200 eura!!!
"Gašenje" motora i curenje ulja iz usisne grane su već fabričke greške, koje njegov servis nije znao da otkloni. Usisna grana je zamenjena u Čačku, međutim time nije rešen problem "gašenja" motora. Sledeći korak je mogla da bude zamena kompresora klima uređeja, međutim, nisam pristao ni na kakve popravke. Godinu dana je bio dovoljan period za otklanjanje kvarova (tako sam bar ja odlučio). Žao mi je samo što sam je registrovao...

Autor Predrag 27 Sep 2010, 20:13

@ Predrag
Želim ti da te ova nova služi kao mene i još bolje!
@ Nikogo
Ispričaj nam svoj slučaj iz iskustva sa KOLETOM

Autor Dejan L 27 Sep 2010, 21:23

@Dejan L
Hvala!!!

Autor Predrag 27 Sep 2010, 21:33

@Predrag
nesto sam razmisljao o nasim razgovorima s pocetka druzenja ali te molim da ovo ne shvatis pogresno!
Zao mi je sto si ovako prosao, ne slazem se da je bas sve stvar slucaja , baksuza i izuzetka!
Cudi me da ti tako iskusan i tehnicki potkovan nisi primetio neke stavri tj. nisi reagovao adekvatno na pocetku...
Ali ok, verovatno si bio optimista...
Drugo, ti si u tom periodu mene tako uverljivo i gorljivo ubedjivao kako je Skoda vrh a kako je Fiat krsh, a sad ispada da je moj skoro 9 godina star "krsh" bio i jeste u boljem stanju nego tvoja skoro nova Fabia?!?
Mislim da to nije bilo ok sa tvoje strane ali znam da to nisi radio svesno i zlonamerno...
Molim te da se ne ljutis ali sam ti morao ovo reci!
I trece, da se meni to desilo, odmah bi menjao marku automobila, bez pardona!
Naravno zelim ti srecu sa novim modelom i da obratis paznju i na najmanju sitnicu...:)))

Autor carobnjak 27 Sep 2010, 22:38

Dejan L
Zar nisi pisao da su na toj Vasoj skodi crkavale samo sijalice? Ili sam malo pobrkao? Izvini ako jesam.

Predrag
Ovo sto Carobnjak navodi kao "drugo" ima neku svoju "težinu"...
Naravno, želim Ti sreću sa novim "samovozom", ali mislm daa za to moraš da izabereš pravu boju folije za krov :))) Ja idem uskoro za Indjiju, pa ako šta treba da učinim, a ti kaži ...
P.S. Mnogo mi se dopadaju dnevna svetla na fabiji FL

Autor Moron 27 Sep 2010, 22:46

@carobnjak
Naravno da se ne ljutim, šta više, očekivao sam ovako nešto ;)
Nadao sam se da će uspeti da je poprave u nekom razumnom roku (mislim na "gašenje" motora kada se upali klima), a nisam burno reagovao, zbog toga što mislim da je normalno, da (skoro) svaki novi automobil ima neki problem(čić). Zbog toga nisam ni pričao o ovom problemu. Sa ove tačke gledišta, shvatam da sam pogrešio...
Pisao sam o tome, kako mi je od prvog dana vukla u desno (problem sam rešio zamenom Matador pneumatika), a kasnije sam pisao i o tome, kako u poređenju sa Floridom, ne vuče baš najbolje (pri nižem broju obrtaja)...
Curenje ulja iz usisne grane, konstatovano je tek na oko 10000 km. Tada sam već pokrenuo postupak zamene, pa nije bilo pametno da se ovde oglašavam...
Za poremećenost geometrije zadnjih točkova, kriv sam ja (jer sam je poremetio :), i servis Kole, jer je nije "doveo u red".
Korozija izduvnog sistema je izgleda neminovna, kod većine (jeftinijih) proizvođača...

Najvažnije, po meni, je da sam vam sada ispričao kompletnu priču i pravu istinu.

P.S. Ni moji do pre tri meseca nisu ništa znali. "Gurao sam problem pod tepih", dok nisam poludeo.

Hvala i tebi na lepim željama ;))

Autor Predrag 27 Sep 2010, 23:11

@ Moron
Hmm, pisao sam samo sijalice, ta leva spona ne bi bila zamenjena, da nismo naleteli na rupetinu u 2h noću brzinom 90km/h, samo to nije bila rupetina, to je bio krater. A lonac je bio star već 6 godina i prešao je 125.000km, a više se i ne sećam nekog sitnogkvara na bravici na gepeku , eto

Autor Dejan L 27 Sep 2010, 23:22

@carobnjak
Komentar tipa: zašto nisam reagovao ranije, zašto o tome nisam pričao, zašto sam hvalio Škodu...
I dalje mislim da Škoda ima odlične automobile (pogotovo kada se u obzir uzme cena kupovine i održavanja). Ne bih voleo da me ova druga razuveri... ;))

P.S. Neću više, to rade mala deca... :))

Autor Predrag 27 Sep 2010, 23:25

@Predrag
aha, vec sam se uplasio da mislis na onu moju tacko pod 2. :)))

Autor carobnjak 27 Sep 2010, 23:29

Predrag
Iz svega goreg navedenog a bez namere da te uvredim, smatram da si bio malo naivan (zaslepljen) i mlad , što zapravo i jesi. U svakom tom zlu ima i korisnih stvari (jedno VELIKO iskustvo više i NE skupo)! Godine ispred tebe sve to peglaju i dovode na razumnu meru (bar se kod mene tako pokazalo) Najvažnije je da je glava na ramenima, zar ne?

Znaš li možda nekog da je prešao (mada je još rano) iole ozbiljniju kilometražu sa TSI Fabijom?
Poznajem neke stvarno srećne ljude sa 1,4 16v, koji se lepo voze sa tim "problematičnim" vozilom.
Zdravo ostao!
:)))))

Autor Ðenka 27 Sep 2010, 23:44

@carobnjak
Pored Fabie u opticaju je bio i Yeti 1.2 TSI (koji mi se mnogo dopada), ali sam odustao zbog veće potrošnje, lošijih performansi i većih troškova osiguranja i održavanja u odnosu na Fabiu.

Pored Škode, razmišljao sam i o i30 i Ceedu 1.6 CRDi, ali sam odustao od njih zbog DPF filtera. Ovaj put sam hteo da kupim automobil koji se neće gušiti kada mu upalim klima uređaj.
Izabrao sam ponovo Fabiu, zbog toga što mi kod nje sve odgovara, osim nepreglednosti, ali na to sam se uz senzore već nekako navikao ;)

Autor Predrag 27 Sep 2010, 23:50

@Đenka
Ne znam nikoga ko ima TSI Fabiu 105 KS:( Rekli su mi, da će meni biti isporučena prva sa tim motorom (1.2 TSI 105 KS). Upoznao sam jednog u salonu, koji svaki dan dolazi da sa oduševljenjem govori o varijanti sa 85 KS.
Mange i lok su mi bili jedini izvri realnih informacija o ovom motoru...

O 1.4 16v sam i ja pre kupovine, čuo samo sve naj, naj, kad ono sutra malo ;)

Pozdrav!

Autor Predrag 28 Sep 2010, 00:01

...jedini izvori realnih...

Autor Predrag 28 Sep 2010, 00:02

Skoda u prevodu je .....

Autor BK 28 Sep 2010, 11:44

@Moron
Šta misliš, da li će me kažnjavati naši "čuvari javnog reda i mira", zbog toga što dnevna svetla na Fabii FL, mogu da im liče na svetla za maglu?

Autor Predrag 28 Sep 2010, 20:02

@Predrag
ja se tebi divim kako si ostao normalan posle svega sto ti se izdesavalo s kolima, zaista!
Mada bih i ja uzeo verovatno opet istu marku auta, jer znam sta je kvalitet, ne moze se generalizovati, pogotovo kod masovne proizvodnje!
Veliki pozdrav!!!

Ako mozes saznaj kada je motor sklapan, tacan datum i sat, pa vidi da nije bio neki praznik, to bi dosta stvari objasnilo:)

Autor blitzman 29 Sep 2010, 00:13

@blitzman
Slažem se sa tobom. Zbog toga sam ponovo uzeo Škodu, mada su mi u komentarima iznad, skoro svi to zamerili. Hvala na podršci ;)

Moja Fabia je sklopljena u periodu godišnjeg odmora u Škodi (pouzdano to znam, jer je zbog toga kasnila isporuka 15 dana), pa verujem da je upravo to doprinelo ovolikom broju reklamacija.

Redno-paralelna veza, predstavlja rednu vezu n čvorova, sa po m paralelno vezanih elemenata. Ako imaš na pr. 3 redno vezana čvora, sa po 4 paralelno vezana elementa, pouzdanost sistema možeš da izračunaš najlakše kao: Rs=R(1)*R(2)*R(3), gde su sa R(1), R(2) i R(3) označene pouzdanosti svakog pojedinog čvora.
Pouzdanost za svaki čvor sa 4 paralelno vezana elementa se računa kao: R(1)=1-(1-R1)(1-R2)(1-R3)(1-R4), gde su R1,R2,R3 i R4 pouzdanosti paralelno vezanih elemenata u čvoru. Kada izračunaš pouzdanosti svih čvorova, pomnočiš ih i dobićeš pouzdanost celog sistema.

Kopiraj dok ne obrišu :)
Slobodno mi pošalji mail ;)

Autor Predrag 29 Sep 2010, 01:51

Auuuuuu....ovo ima veze sa svim osim sa automobilima :D

Autor STrider 29 Sep 2010, 01:58

@STrider
Tako se računa pouzdanost kod tehničkih sistema (pa i automobila), sa redno-paralelnom vezom. Tako da nije baš da nema veze ;)

Autor Predrag 29 Sep 2010, 02:01

@Predrag
jel to vazi i za Fiat?
A Skodu? :)))

Autor carobnjak 29 Sep 2010, 02:13

@carobnjak
Za sve ;)
Nisam dugo koristio stari mail, i sada kada sam ga otvorio, neki čovek sa foruma me je pitao za savet pri kupovini Octavie u julu. Baš mi je krivo što mu nisam odgovorio, a ne mogu da uđem na forum pošto sam zaboravio lozinku...

Autor Predrag 29 Sep 2010, 02:17

@Predrag
Onda se izvinjavam, uzasno me je podsetilo na rednu i paralelnu vezu otpornika i kondenzatora pa sam zato onako prokomentarisao :D

Autor STrider 29 Sep 2010, 02:18

@STrider
Znam da liči na to. Imao sam i ja Elektrotehniku ;)

Autor Predrag 29 Sep 2010, 02:33

@carobnjak
Pronašao sam lozinku u rokovniku, pa sam mu odgovorio. Sad mi je lakše :)

Autor Predrag 29 Sep 2010, 02:37

@Predrag
hvala sto si to podelio sa mnom...:)))

Autor carobnjak 29 Sep 2010, 02:40

@carobnjak
Hvala tebi što si me "saslušao" ;)
P.S. Da li bi mi učinio sledeće: da se zajedno potrudimo, da povratimo drugare koji su nas napustili?

Autor Predrag 29 Sep 2010, 02:43

@Predrag
ja sam isto pomislio-evo nas opet na okupu, i zbog toga sam srecan...:)))
A ko nas je to napustio? MasterHaosis i blitzman su tu...

Autor carobnjak 29 Sep 2010, 02:46

@carobnjak
Zbog Mastera i blitzmana mi je veoma drago, ali mi fali Mange sa svojim savetima i Dejan L, što je napao onog radovana 3 (da li si pročitao onaj komentar sa kobilom Rosom :)))).
Hajde da okupimo ponovo sve! Sutra mi je divan dan :)

Autor Predrag 29 Sep 2010, 02:50

@Predrag
naravno da sam citao...:)))
Mange nije bio clan prve postave ali sto se mene tice moze da bude "nas" ako me ne bude dirao (nema nijedan normalan razlog)...
Ili da njegova uloga bude samo u tome da daje neprocenjive savete u vezi pojedinih modela, sta mislis?

Autor carobnjak 29 Sep 2010, 02:53

@Predrag
veruj mi, doprinelo je prilicno. To je jedan od problema koji proizvodjaci generalno ne mogu da rese, mada su Japanci najvise napredovali po pitanju motivacije radne snage, u tim periodima odmora, praznika itd...

hvala za objasnjenje, poslacu ti mail...

Ekipa mrak je opet na okupu!

Laku noc!

Autor blitzman 29 Sep 2010, 02:54

@carobnjak
Taj komentar sa kobilom imam sačuvan :))))

Upecaću ja Mange-a i tražiću da mi obeća, da neće više da te dira.
Sve što je rekao u vezi Fabie, ispostavilo se kao istina (bar u mom slučaju).

Autor Predrag 29 Sep 2010, 02:59

@blitzman
Nadam se da sam ti bar malo pomogao, a za ostalo pošalji mail!
Laku noć!

Autor Predrag 29 Sep 2010, 03:01

@Predrag
covek puno zna, pa ja sam mu prvi to priznao i vise puta trazio savet! Zasto bih to radio ako ga ne cenim, jel tako?
Medjutim lik povremeno ima napade agresije nicim izazvane ( bar sa nase starne) i ume da bude veoma neprijatan!
Naravno, uglavnom sam ja bio meta i sad ispada da sam ga ja oterao?!?
Nikada mu nista nisam uradio, uvek je koristio priliku kad ja pricam sa nekim i ladno se ubaci i napusi me, a prica nema nikakve veze sa njim, sto je bezveze...
Ali moram priznati da sam herojski izdrzao i da je on bio jedan od jacih igraca ako ne i najjaci...
Pozdrav Mange! :)))

Autor carobnjak 29 Sep 2010, 03:08

@carobnjak
Mislim da tvoje napadače, najviše nervira tvoj neobični nadimak. Verovatno da izlude kada vide to carobnjak na 100 mesta. Baš zbog toga što si tako mističan, zamišljam te kao visokog, mršavog, plavog sa naočarima i svetlim očima u onim doktorskim klompicama i mantilu.
Već lupetam...

Autor Predrag 29 Sep 2010, 03:16

@Predrag
lupetas! Osim visine nista nisi pogodio, i osim nadimka i njegovog "dejstva"...:)))

Autor carobnjak 29 Sep 2010, 03:32

@carobnjak
Sada bar znam kako jeste :)

Autor Predrag 29 Sep 2010, 03:43

Koji je broj fabricke gume za fabiju 1,2 clasic.
Hvala

Autor Milorad 15 Okt 2010, 15:57

@Milorad
165/70 R14

Autor Predrag 15 Okt 2010, 16:00