home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Došla je jesen, a Vitro Group ispunjava letos dato obećanje. Najavljene cene koje nikog neće ostaviti ravnodušnim, zaista su deo imidža kompanije ove sezone. Nakon ponude od 9.980 evra, koja se pojavila početkom meseca za novi Citroen C3, kraj meseca obeležava još jedna prodajna bomba. Citroen C4 SX 1.4 od danas se prodaje za zaista neverovatnih 10.880 evra.

Zvanični uvoznik Citroen vozila za Srbiju i Crnu Goru, Vitro Group, u ponudi ima vozilo koja se proizvodi isključivo u Francuskoj, daleko je od “ogoljene verzije” i po uslovima koji su više nego prihvatljivi. Dovoljno je da dodjete u salon, gde će za vas prodavci odraditi kompletnu papirologiju, i da u danu zavrsite sve potrebne formalnosti za dobijanje kredita. Učešće za kredit je 1.088 evra i za taj novac imate novi Citroen C4 u svome vlasništvu, bez obaveze kasko osiguranja, bez prenosa rate i bez žiranata, a uz najnižu kamatu na auto tržištu od 6,84% otplaćujete preostale rate sledećih šest godina. To je više nego prihvatljivo zaduženje za auto koji je istog trenutka, bez ikakvih uslovljavanja, u vasem vlasništvu i predstavlja trenutno najpovoljniju kupovinu novog vozila.

Da se zadržimo malo na tome šta nudi ovaj neodoljivi auto. Za početak Vitro Group poklanja: Klima uredjaj sa posebnim hladjenjem kasete, HiFi radio CD MP3 sa komandama na volanu, Bluetooth handsfree uredjaj, USB priključak i masivna sedišta od mekog velura. Tome dodajete: ABS, EDB-pomoć pri naglom kočenju, tempomat+limitator brzine, 4 vazdušna jastuka i dve vazdušne zavese, varijabilni servo upravljač podesiv po visini i dubini, putni računar, kožni volan, daljinsko centralno zaključavanje vrata, električne podizače prednjih stakala, električno podešavanje spoljnih retrovizora, branici i retrovizori u boji karoserije, kodirani kontakt ključ, svetla za maglu, vozačevo sedište podesivo po visini, deljiva zadnja sedišta na preklapanje, dnevna svetla, 16” ukrasni poklopci točkova, 12-voltna utičnica...  

Uvoznik navodi da je količina ograničena i pozivaju vas da posetite neki od salona Vitro Group u Beogradu, Nišu ili Jagodini, ili njihovih dilera u Novom Sadu, Čačku, Subotici, Bačkoj Topoli, Šapcu i Zrenjaninu. Uskoro se najavljuje i proširenje dilerske mreže. 

Za sve dodatne informacije pogledajte sajt www.vitrogroup.rs ili pozovite na telefon 011/35-38-555.

PR Vitro Group 



čitanja : 5055



Komentari

Bravo za Citroen, Bravo za opremu, to se zove akcija!

Autor Dejan L 27 Sep 2010, 18:25

Bravo za Hyundai koji ih je sve nategao da izadju sa ovim akcijama!

Konkurencija je zakon!!

P.S
bravo za Citroen ;-)

Autor Nedjo 27 Sep 2010, 18:40

Nedjo, potpuno se slazem sa tobom.

Autor Zoran 27 Sep 2010, 18:52

da je ovo fejs lajkovo bi Neđi
komentar...

Autor deki 27 Sep 2010, 19:00

Bravo za izlazak novog C4 na tržište i čišćenje lagera starog modela!

Autor Bojan 27 Sep 2010, 19:32

Lajkuješ, a nisi iz Lajkovca, he he
Da svaka čast za hyundai i citroen, čekam potez megane generation i astra classic 3

Autor Dejan L 27 Sep 2010, 19:34

Možda da jave i "Peugeot"-u da su snizili cenu za C4 ...

Autor Moron 27 Sep 2010, 20:34

Pežo će da prsne ako ne spusti cene, makar za 5%
Liste koje se objave svakog meseca, a koje pokazuju br. prodatih vozila po markama, pokazuju da iz meseca u mesec tržišno učešće pežoa u ukupnom broju novoprodanih vozila, opada

Autor Dejan L 27 Sep 2010, 21:20

@ German
Rakija je starija od viskija, pa viski košta 3-10x više od rakije, eeeeeeeeh radosti
Vozim Pežo, zadovoljan sam

Autor Dejan L 27 Sep 2010, 23:05

Tesko da Hyundai I30 moze da na bilo sta natera Citroen C4. Samo udjes u oba auta i izgubis u trenu iluziju o slicnosti.

Autor 40+ 27 Sep 2010, 23:12

@ 40+
Pomeneš, ne obrazložiš, ajde sad reci to što si mislio da kažeš , a nisi

Autor Dejan L 27 Sep 2010, 23:17

@ Dejan L

Dizajn(nema poredjenja), udobnost (takodje), kvalitet unutrasnje zavrsne obrade (o tome sam pricao, samo udjes), servisni intervali ( dok doguras do 60.000km jedan stedis kod C4, jer je na 20.000km), cene rezervnih delova i servisa(skoro sam citao u SAT-u,zaista je razika u ceni), dugotrajnost modela - moj brat je kupio C4 kada je kod nas harao sa cenom Hyundai Accent 2005. u ovo vreme. Sta mislis danas o C4 i Accentu iz tog doba po svim gornjim parametrima? Eto, to je moje misljenje kao reakcija na gornja poredjenja. Pozdrav svima.

Autor 40+ 27 Sep 2010, 23:39

Pa sa kojim maržama (haračima) posluju auto dil(b)eri u našoj napaćenoj zemlji kad su u stanju da ovako prizemlje cenu ????????

Autor Ðenka 28 Sep 2010, 00:00

ne bih da zakeram, ali fale mi podizaci zadnjih stakala :) i ne znam da li ima sredisnji naslon za ruku...

Autor dzigi 28 Sep 2010, 00:30

Neko gore rece da Peugeot ima tradiciju od 200 godina i da mora vise da kosta?! Ne bih se slozio sa tim,od tih 200 godina oduzmite onoliko koliko su pravili igle i delove za sivace masine,mlinove za kafu itd... :D

Autor Noir 28 Sep 2010, 01:27

Dejan L(ožana) kao da radi u Citroenu pa ga toliko hvali jer sigurno nije doživeo toliko neprijatnosti sa Citroenom koliko sam ja doživeo, od lošeg kvaliteta, uluge servisa.. i samo podsećanja radi njemu Pežo je vlasnik Citroena tako da ga sigurno nerazvija kao jači brend a i sama prodaja u Francuskoj govori.C4 je već star model i tek sada se vidi kako je jeftin za izradu a novi model je već izbačen-pa ko voli demode neka izvoli

Autor Marko 28 Sep 2010, 13:00

@ Marko
A da malo procitas sta je covek napisao...da vozi Peugeot.. Ajd podeli s nama neprijatnosti koje si imao, cisto da znamo. Ali molim te..budi konkretan, cisto da ne mislim da si samo spamer iz neke konkurencije.

Autor Milan Nikolic 28 Sep 2010, 14:11

@Marko
Stvarno ne spamuj i ne prozivaj coveka, Citroen je hvalio "40+" a ne "DejanL".

@40+
"Dizajn(nema poredjenja), udobnost (takodje), kvalitet unutrasnje zavrsne obrade (o tome sam pricao, samo udjes), servisni intervali ( dok doguras do 60.000km jedan stedis kod C4, jer je na 20.000km), cene rezervnih delova i servisa(skoro sam citao u SAT-u,zaista je razika u ceni), dugotrajnost modela - moj brat je kupio C4 kada je kod nas harao sa cenom Hyundai Accent 2005. u ovo vreme. Sta mislis danas o C4 i Accentu iz tog doba po svim gornjim parametrima? Eto, to je moje misljenje kao reakcija na gornja poredjenja. Pozdrav svima."

Dizajn - nema poredjenja jer je to krajnje individualna stvar. Ali dizajneri npr. (znaci struka, ne auto-industrija) kazu da je i30 modernog dizajna u poredjenju sa konkurencijom (iz perioda kada se pojavio).

Za udobnost cu eto morati da ti verujem na rec.

Unutrasnja zavrsna obrada - diskutabilna stvar. Plus, to sto nesto deluje "lepse" na oko ne mora da znaci da je kvalitetnije. Narocito kad je plastika u pitanju - bitno je (makar meni) da ne skripi, a ne da je pokazujes pi**ama.

Servis za benzinca / dizel / motor nije uvek isti. Kod svih C4 je na 20k km?

Hyundai (to ce ti svi reci ne samo testovi) poboljsava kvalitet kroz prethodnih par generacija - zato je poredjenje sa accent-om iz 2005. jako nezahvalno.

A sto se pouzdanosti tice npr, Hyundai generalno je u vrhu poslednjih godina, Citroen tu nikad nije bio (kao ni Nemci inace :)).

Pozdrav i tebi

Autor Cika Sima 28 Sep 2010, 14:50

Kako to da niko od vas nije primetio da ovaj nesrecni Citroen ima samo 75 ks?!?
Ranije je verzija 1.4 imala cak 92 ks a sta je sad ovo?

Pogledajte podatke na sajtu...

Autor carobnjak 28 Sep 2010, 16:40

@Cika Sima
Svaka cast za text..davno ne videh ovakav spin :-). Vrhunski, cestitam..
PS na zalost ne i za naklonost

Autor Milan Nikolic 28 Sep 2010, 16:40

Pogledah...jutros je neko skrenuo paznju na B92 na to ali koliko sam sad video (16:42) na sajtu se nalazi cenovnik koji kaze 90 ks..Neko pogresio i izmislio motor??

Autor Dima 28 Sep 2010, 16:44

@Dima
u pravu si, ispravili su gresku, prepodne je stajalo 75ks...

Autor carobnjak 28 Sep 2010, 17:05

Imam nedelju dana C4 2005.god 1,6 HDI 66kw(90ks) i strasan je auto po snazi i komforu. Kao nov je. Interesuje me da li neko zna koliko je registracija,servis i delovi tj.odrzavanje za ovaj auto...

Autor Visnja 02 Okt 2010, 21:03

Visnja
Registracija ti nije vise od 200 EUR-a ( ja sam u junu toliko platio za taj HDI od 110 ks ). Nije skup za odrzavanje ( mislim da taj od 90 ks "trpi" i polusinstetiku ), "mali" servisi ( ulje i filter ulja ) su ti mozda 60-70, a "veliki" ( sa svim filterima ) mozda 150. Set kaiseva, spanera, pumpe i sl. su ti mozda oko 400. Bar je sve to tako u Veranu za Pezo, a to je isti motor u C4.

Autor Moron 02 Okt 2010, 21:10

Pozdrav i tebi

Autor Cika Sima 28 Sep 2010, 14:50

Ajmo opet za starije i od mene, jer ako sam ja 40+, onda je jedan "Cika" za mene sigurno deka za vecinu prisutnih:

1. DIZAJN - Nema poredjenja, jer je tako rekla svaka relevantna ustanova ili anketa medju strucnjacima u Evropi. Ciko, izadjite na ulicu i anketirajte 10tak slucajnih prolaznika. Onda Vas ocekujem sa nestrpljenjem sto se rezultata tice. DAKLE GRESKA.

2. UDOBNOST - A sto mi Ciko samo ovde verujete na rec. Jel nije lakse da sednete i provozate se sa oba auta. I na primer malo podesite sediste u C4 i u lubalnom delu, jer ima i takvu mogucnost podesavanja, veoma dobra mogucnost za starije vozace. DAKLE GRESKA (bez obzira na slaganje ipak treba proveriti)

3. UNUTRASNJA ZAVRSNA OBRADA - "Diskutabilna stvar"? Verovatno za nekoga sa starackom slabovidoscu ili sa zamagljenim staklima na naocarima. Pa eno sajmova i sajmova po Srbiji. Lako je brzo uporediti. Upravo je to najvidljivija razlika. Ili u Citroenu (kao i u ostalim evropskim brendovima, ali u vozilima proizvedenim u maticnim zemljama) nesto skripi? Zaista ste to culi u C4? Skripanje plastike? Odlican sluh. Ili je ipak slusni aparat nesto pobrljavio. DAKLE GRESKA.

4. SERVIS I CENE DELOVA- Nateraste me Ciko da prosetam do brata u B. Jerkovic. Jeste Ciko servis na svakih 20.000Km za benzinca, pa onda zvali telefonom, jeste Ciko svakih 20.000Km i za dizela. Cene kao kod mene za jedan nov, ali mnogo obicniji auto. Jos niste shvatili gde se zaradjuje kad date 5 ili 7 godina garancije na auto i mora da se servisira sve vreme kod vas? Mnogo prosta matematika u zbiru broja servisa i cene rezervnih delova. Al hvala, videh brata posle mesec dana. DAKLE GRESKA.

5. ACCENT-C4 - E pa Ciko niste bili pazljivi. Pogresna analiza. Niko nije osmisljavao Hyundai-ju model auta, nego oni sami. I sta sad, Vi bi da ih amnestirate od auta koji naprave i sahrane ga za tri godine na svaki nacin. Pa tako u krug. Ili da pitamo vlasnike ova dva modela iz navedene godine sta danas misle o IZGLEDU svog auta, oni su najmerodavniji. Dakle kvalitet ostavljamo po strani, ne kao nevazan, nego kao promasenu temu i nesto sto ipak po svima (i testovima) neprikosnoveno pripada vozilima proizvedenim u Evropi. DAKLE GRESKA.

Hvala na pozdravu. Otpozdravljam i odjavljujem se.

Autor 40+ 02 Okt 2010, 23:50