home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Od 1.10.2010. Delta Automoto kreće sa akcijom u toku koje će model Honda Accord biti dostupan po ceni već od 20.500 evra.

Usled slabljenja japanskog jena i značajne podrške fabrike, najpopularniji i naprodavaniji Hondin model kod nas, Accord, biće ponuđen uz popust do čak 20%. U okviru ove akcije modela Accord 2.0 Comfort, sa bogatom standardnom opremom, biće dostupan po ceni već od 20.500 evra. 

Pored toga, kupci ovog modela dobiće na poklon i set aluminijumskih felni. Akcijske cene važiće do kraja oktobra i odnosi se na sve Hondine dilere u Srbiji.

Honda Accord, model koji je dobitnik maksimalnih pet zvezdica na EuroNCAP testu bezbednosti automobila i prestižne nagrade za dizejn Red dot, sinonim je za „best buy“, i godinama unazad najprodavaniji model u svojoj klasi kod nas.

Cenovnik modela na akciji možete pogledati OVDE.

PR Delta Automoto



čitanja : 4577



Komentari

Ajde dajte komentare

Autor Goran 30 Sep 2010, 17:13

Ponuda je vise nego primamljiva...za japanskog BMW-a

Autor Goran 30 Sep 2010, 17:14

E ovo sam cekao! Idem odma' u salun...:)))

Autor carobnjak 30 Sep 2010, 17:15

Realno, to je SMEŠAN auto za jednu OCTAVIU 1,8 TSI Elegance...Mada, ako se kupuje "srcem" ko te pita za racionalnost ;)

A sad:

FLAME.. :-)

Autor ogi 30 Sep 2010, 17:15

@ogi
Ne bi se slozio.
Mislim da je Accord mnogo bolji,po svemu!
U pocetku mi se vise svidjala Mazda 6 od Accorda.
Mada Accord se bolje "drzi",tj izgleda svezije.
I ovaj redizajn mi se nije svidjao u pocetku (lepsi mi je bio pre),medjutim sad izgleda ozbiljnije i vece.
Ozbiljno deluje Accord.

Autor PITBULL 30 Sep 2010, 17:22

Za 20.500 eura nema boljeg...
Ko ima neka ne ceka...

Autor Panchev9 30 Sep 2010, 17:30

Ovaj automobil izgleda fantasticno!!! :D Obozavam ga!!! :D Samo mi fale jos 20500 e :D

Autor dusan 30 Sep 2010, 17:42

@ Panchev
Ima superb, pa ko voli nek izvoli, ima Insignija, Ima još puno toga za 20.500€, ne treba svakom sportski auto, neko gleda i cenu održavanja i potrošnju!!!

Autor Dejan L 30 Sep 2010, 17:44

@Dejan L
Ima Superb ali go ko "pistolj". A i Insignija za te pare nisam siguran da ima i tockove :)))
Ovaj je sigurno lepo opremljen.
A i poznato je da Japanci imaju bogatu opremu vec u standardnoj verziji.

Autor PITBULL 30 Sep 2010, 17:47

Ljudi ima Zonda R na aukciji u Londonu,pa ko ima kod sebe 2,2 miliona dolara da zna,da mu ne promakne :)))

Autor PITBULL 30 Sep 2010, 17:53

Mazda6.

Autor Boris 30 Sep 2010, 17:54

Najsmešnije mi je kada pročitam ovo "sviđa mi se" .."izgleda..."

Ljudi, nismo na nekom ženskom sajtu pa da konačni sud o nekoj tehničkoj napravi dajemo na osnovu izgleda...

I meni se sviđa kako ova Honda izgleda, ali to je sve što je kod nje dobro.

Octavia je mnogo BOLJI AUTO, a valjda je to ono o čemu ovde treba da se priča...

Vozio sam oba ta auta i mada je razlika u snazi mala, u vožnji se doima kada je da je Octavia najmanje 50 KS jači auto (nisam preterao ni malo, razlika se nekada doima i većom).

Dalje, OCTAVIA ima više prostora, kvalitetniji enterijer, a uz to je i jeftinija...

Naprosto, poređenje ta dva auta nije moguće.

E sad, jedno ako "SRCE" uđe u obračun, ali ja za svoj novac ne razmišljam srcem, nego razumom...

Autor ogi 30 Sep 2010, 18:03

@ogi
Slažem se, ali sada si nagrabusio ;) Čak i 1.4 TSI je dovoljan u Octavii.
Ipak, ja bih pre uzeo Superb 1.4 TSI za 17000 eura, a za još 2000 eura bih mu "napucao" opremu :)))
P.S. Sada sam i ja nagrabusio... :)))

Autor Predrag 30 Sep 2010, 18:10

pitbull respekt ali spoljni izgled accorda koji je odlican ne prati enterijer - vozio sam ga, ne pricam napamet (2.2 dizel). Jednostavno plastika nije na nivou klase, deluje kao igracka. Na zadnjoj klupi nema mesta za kolena kod iole visih osoba... iskreno spolja gladac unutra jadac... Cena od 20.5k je bukvalno razlog da bi se uzeo u razmatranje, da je nesto vise... ne bi imalo smisla...

Autor joca 30 Sep 2010, 18:15

@joca
Tooo joco :))) Previše je tesan pozadi, za automobil ove veličine.

Autor Predrag 30 Sep 2010, 18:19

Honda je Honda, kupuje se srcem, za razliku od Škode koja se kupuje razumom i prostom matematikom.

Teško je reći šta je bolje u ovom slučaju. Možda jeste racionalnije uzeti SuperB 1.4TSI, ali da kupujem limuzinu za 20k evra, uzeo bih Accord-a. Jednostavno, uživao bih u svakom minutu vožnje, dok sa Škodom sve bi bilo OK, ali nekako pomalo dosadno. Eto to je ta razlika.

@ogi: ipak neće biti da je oktavija baš toliko u svemu bolja od Accord-a... malo spusti tu oktaviju na zemlju. Znam je odlično je službeno vozim Octaviju Scout 2.0TDI sa max opremom. Jesta odlična, ali u proseku ne i bolja i kvalitetnija od Accord-a. Negde je bolja, negde je lošija, ali sigurno je dosadnija!

Autor Miki 30 Sep 2010, 18:19

Hahaha...
Skodilaci se probudili...
I uporedjuju se sa Hondom Accord-om...
Necu vise o ovoj temi...
Accord je vrhunski automobil za ovaj novac...

Autor Panchev9 30 Sep 2010, 18:24

@Panchev9
Hahahaha "Skodilaci" :)))
@Carobnjak
Evo ti materijala da k*njas kako Mercedes voze seljaci i gastarbajteri :)))

https://www.youtube.com/watch?v=q5XwizvWG3E&feature=related

Autor PITBULL 30 Sep 2010, 18:37

@Panchev9
Niko ne kaže da nije ;)

Autor Predrag 30 Sep 2010, 18:37

ccc! A isti takav, ali karavan 5000 EURA skuplji!?
Najskuplja razlika izmedju 4 i 5 vrata na trzistu!

Autor Nedjo 30 Sep 2010, 18:53

Samo upredite deo po deo OCtavie 1,8 TSI sa ovom hondom, a naročito MOTOR pa nam objasnite gde je to "uživanje"...

Kakvo bre uživanje kada 1,8 TSI pegla tu Hondu kako 'oćeš i gde 'oćeš...

Ova dva auta je nemoguće porediti po snazi U VOŽNJI, rekoh, razlika u korist 1,8 TSi koja se oseti je najmanje 50 KS...

I o kom onda "uživanju" pričamo?

Autor ogi 30 Sep 2010, 18:58

I ovo je skupo. :) Znate li kakav polovnjak može da se kupi za 20 500. :) E klasa ili A6 da poludiš. A ne ovo Japansko smeće koje posle nema šanse da isturiš iz ruku, a pada mu cena kao luda.

Autor Eki 28 30 Sep 2010, 19:32

eki
Opet mesas loncice...
Tom tvom cedu je upravo opala vrednost 65% cim mozes da ga poredis... Oni su rekorderi u "gubljenju novca"...
Poznato je da je pre krize najlakse bilo prodati japance... Sada je sve tesko...
Ima Cola onu: ti zivis u oblacima mala(i)...

Autor Panchev9 30 Sep 2010, 19:36

I onda ako ništa drugo stavite cene održavanja na papir, a možete i to da je honda sva u gepeku i haubi, a zadnja klupa kao u B klasi, dok oktavija nudi komfor

Autor Dejan L 30 Sep 2010, 20:09

Octavia i Accord se ne mogu porediti. Octavia je povecani Golf, a Accord je automobil D segmenta... Nije losa cena, ali nekako je malo vreme pregazilo, ali mehanicki i dalje savrsen!

Autor blitzman 30 Sep 2010, 20:32

ga je vreme...

Autor blitzman 30 Sep 2010, 20:33

Ali niko i dalje ne odgovara na KLJUČNO pitanje ovde:

O kom to "uživanju" u Accordu pričamo kada je Octavia 1,8 TSI u svakom trenutku i na svakom putu pegla kako hoće.

A osim toga, Octavia ima i znatno veći unutrašnji prostor, bolju unutrašnjost i bolju cenu.

I o čemu mi onda pričamo?!?

Ajte ljudi molim vas, ostavite "srce" kod kuće i budite umesni, ovo je tehnički sajt...

Autor ogi 30 Sep 2010, 20:37

Ta dva auta je besmisleno porediti.

Jedan je najbolji auto u klasi i ceni, a drugi je neka fikcija koju nazivamo "srce" koje "lepo izgleda"...

Smešno...

Autor ogi 30 Sep 2010, 20:40

ovaj auto je mehanicki daleko od savrsenog,pogotovo za nekog ko vozi nemacka auta , a za vozace alfe da ne govorimo!!!! vozio sam skoro nov ovaj auto 2.0 benzinac. motor ne zna sta je obrtni moment imas osecaj da si stalno u pogresnom stepenu prenosa, utisak ubrzanja je kao da je 1,6. za preticanje uvek moras da vracas u trecu.kocnica gumena skroz, i hvata dobro samo ako ides pravo u dugim krivinama te znoj obliva . plus mu je to sto je udoban sve ostalo me razocaralo. ko da neki skuter vozim vecito moras da ga drzis na 4-6 h obrtaja

Autor srbenda 30 Sep 2010, 20:46

ogi
Mogu da se složim da je ( zbog "momenta" ) "bolji" 1,8 TSI od ovog hondinog 2.0. I tu je kraj "slaganja"...
O kom vecem "komforu" octavie pricas kada octavia ima Wb 2578 mm, a accord 2705 mm? Tih oko 13 cm razlike su "nebo i zemlja" po pitanju unutrašnjeg prostora. O tvrdoći sedišta kod octavie da i ne govorim ( neko je vec jednom rekao ka "klupa u parku" ) ili o tome da pozadi nem agde da se glava smesti ( ma kako nizak bio ). Plastika unutra kod octavie deluje kao da je sebring - jako jadno ( za moj ukus ).
Kada sve to sagledaš, ta octavia ( ako košta bilzu cene accord-a )je preskupa, jer to nije ništa drugo do golf sa stilski produženim "dupetom".
Inače, oba vozila su jako "tvrda" u vožnji, tako da tu neke razlike nema.

Autor Moron 30 Sep 2010, 21:02

@ogi
kao prvo Octavia i Accord NISU ista klasa!
Kao drugo, kad je Octavia bila najbolja u klasi i u cemu?

Autor carobnjak 30 Sep 2010, 21:04

Dakle ovako, vozim akorda vec dve godine 2,2 dizel elegance oprema, a kolega u firmi vozi octaviu 1,9 tdi. Octaviu sam vozio minimum 20 puta i na duzim a i na kracim relacijama. Moje vidjenje je sledece. Octavia je racionalan izbor i evo sta je po mom misljenju bolje kod nje-veci gepek, vise mesta pozadi za noge, i jeftinije odrzavanje. u proseku redovan servis je 80 eur. Kod Honde su bolja sedista auto je znatno tisi bolje ubrzava, menjac je bolji nego kod bmw-a, a i manje trosi.Auto se vozi kao igracka.Uopste necu da ulazim u dizajn to je relativna stvar.Hondin redovan servis je oko 120 eur. Mislim da ovde ljudi mesaju babe i zabe i to je to. to su automobili razlicite klase i besmisleno je porediti ih

Autor Jovan 30 Sep 2010, 21:19

Samo jos nesto. Octavia je nenormalno tvrd auto i zadnja klupa je kraca(sedalni deo)oko 15 cm nego kod akorda. Tako da dobijas vise mesta za noge, ali ako si pozamasan, visis na pola zadnjice

Autor Jovan 30 Sep 2010, 21:28

" Klupa u parku ". Zalosno ali istinito.

Autor Bagzi 30 Sep 2010, 21:32

@Jovan
upravo tako!

Autor carobnjak 30 Sep 2010, 21:33

Jovan
Verujem da je održavanje octavie 1,9 TDi povoljnije, jer za nju delove i u "kiosku" imaš. Ali, šta ti smatras pod "redovan servis" - zamenu motornog ulja i filtera? To je cena tog servisa.
No, koliko koštaju ostali filteri tog accord-a? Ili, koliko su, npr. disk pločice ili pr. diskovi? Sve je to "održavanje".

Autor Moron 30 Sep 2010, 21:33

@Moron
da te obavestim da je pocetna cena Giuliette kod nas od 19500 eura a ne 20000...:)))

Autor carobnjak 30 Sep 2010, 21:38

O autu se može reći samo sve pozitivno. Lični ukusi su različiti ali je sasvim dovoljno prostrana unutrašnjost i zadovoljavajući gepek. Za 5 godina 0/0 (nula) kvarova ako se izuzmu par sijalica i dve gume koje su dobile "jaje" na boku. Činjenica je da motor voli težu nogu i da oživi iznad 4000 obrtaja ali se sasvim pristojno vozi i u nižem režimu obrtaja. Unutrašnjost ne pokazuje znake uočljive pohabanosti bez ijednog suvišnog šuma.Sa Hondama Delta ima više sreće nego pameti, jer vozilo je vrlo kvalitetno i uz redovno održavanje nema glavobolje.

Autor ZumbaNS 30 Sep 2010, 21:46

@Jovan
Tako je...

Autor Panchev9 30 Sep 2010, 21:56

@Nedjo
karavan je za 4500 skuplji od limuzine samo kod osnovnog modela. Kod skupljih modela je razlika 1000-1600 eura...

http://www.honda-srbija.rs/upload/documents/cenovnici/1.10.%20Cenovnik%20svih%20modela%20FINALx.pdf

Autor carobnjak 30 Sep 2010, 21:56

@carobnjak
Hvala na "ponudi" za alfu, ali to mi je "jak start" za koja te veličine...

@ZumbaNS
Ja li ti "tvrdo" kvačilo na accord-u? Ja sam nedavno vozio jednog 2,4 i stekao sam utisak da treba dosta velika sila. Možda je sve to stvar navike.
A jeste da može da "klizi" i na 2.000 rpm, ali je daleko lepše kada se "probudi" na oko 4.000 i očas zakuca do oko 6.500 rpm. Baš zver ( bar za nas "dizelaše" ). Ono je jako nezdravo za psihu čoveka ...

Autor Moron 30 Sep 2010, 21:57

@Moron
a dizel je samo 20500 i to novi 1.6 multijet/105ks...:)))

Autor carobnjak 30 Sep 2010, 22:02

Za te pare Accord je super ponuda. Vrhunski motori i menjaci, ali sa druge strane nije za porodice sa lezaljkama za bebe, ziv se otelis dok ubacis decu na onolicna zadnja vrata.
Doduse, napred je foteljcina samo takva pa se da zakljuciti kome je namenjen.

Autor lok 30 Sep 2010, 22:05

carobnjak
O'kle ti cene...
Koliko se secam dobro opremljen TB je trebalo da bude oko 23.000eura( ne taj prvi paket)...

Autor Panchev9 30 Sep 2010, 22:06

carobnjak
Znaš i sam, kola te veličine sa dizel motorima te snage mogu da se kupe i za daleko manje pare. Ne sporim lepotu Giuliette ...

Autor Moron 30 Sep 2010, 22:07

@ moron

Kvačilo nije baš previše meko ali ga ne doživljavam kao nešto što bi smetalo u vožnji. Možda stvar navike, uz ogradu da je ovo 2.0 motor a 2,4 nisam vozio i ne znam da li ima neke razlike u spojnicama

Autor ZumbaNS 30 Sep 2010, 22:07

@Moron
jeftinija je i opremljenija od A3 ili BMW 1 sa slicnim motorom, a oni su odavno zastareli!
Dizajn je neukusno i pominjati... :)))

Autor carobnjak 30 Sep 2010, 22:10

P.S. ovo sam cisto hteo da podelim sa tobom, nije upuceno ostalima...:)))
Nemas pojma kako mi srce udara kad pomislim na Alfu...

Autor carobnjak 30 Sep 2010, 22:11

ZumbaNS
Mozda ni ovaj sto sam ga ja vozio nije "reper" fabričkog stanja i setovanja. Menjano mu je komplet kvačilo na 100.000, a sada je na oko 130-135.000 km ( ili tu negde ). A zaista tako ludački ide da je sreća moja i svih oko mene što ga nemam ... Teško bih ja tu dugo poživeo ...

Autor Moron 30 Sep 2010, 22:12

P.S. takodje i na Accord, dobro mozda malo manje...:)))

Autor carobnjak 30 Sep 2010, 22:12

carobnjak
Ta alfa za mene spada gde i A3 ili BMW 1 - u nešto što ne bih kupio i za čime ne žalim ... Što ne znači da nisu odlični.

Autor Moron 30 Sep 2010, 22:15

@Moron
sta mislis o Lancia Delti? Meni se prvo nije svidela ali u poslednje vreme...:)))

P.S. pitanje je u vezi sa naslovom...

Autor carobnjak 30 Sep 2010, 22:18

carobnjak
Imam u mom "bloku" jednu tu novu "Deltu", u onoj čudnoj ( modernoj ) beloj boji. Izuzetno je lepa. Zavirivao sam dosta i unutra i baš deluje "bogato". Lepa naprava! Koliko li tek ono košta?

Autor Moron 30 Sep 2010, 22:21

@ moron

Set kvačila na 100000? Da li je to službeni auto ili ga je vozio Šumaherov rođak?

@ čarobnjak

Sasvim dovoljna motorizacija a i uklapa se u relativno razumne troškove registracije, koji su u celini ipak iznad proseka.

Autor ZumbaNS 30 Sep 2010, 22:23

@Moron
meni se svidja crna, zato sto sve imaju crni zadnji deo pa ako je osnovna boja neka druga onda je previse sarena...

Na zvanicnom sajtu "prezentacija je u pripremi", vec duze vreme...
U cenovniku SAT Plusa stoji da je Delta 1.4 T-jet 120ks Oro= 19119 eura, a Delta 1.6 MJTD 120ks Oro= 21100 eura sto znaci slicno Giulietti...

Zanimljiv katalog ima na :

http://www.lancia.rs/data/Lancia_web.pdf

Autor carobnjak 30 Sep 2010, 22:28

P.S. kaze ovako:

"Svaka linija je naglasena zavrsnom obradom sa hromiranim detaljima. Luksuzna, ali ne i preterana, Delta. Originalnost koja ne prelazi u beskorisne ekstreme, koja nikad ne zaboravlja eleganciju. Spoj visoke harmonije i minimalnih detalja koji ostavljaju utisak, zadivljuju. Potpuno razlicita, Delta.
Spremna da sledi san, da uhvati emociju, da impresionira, uzbudi, izaziva.
Svi motori su turbo, juri, ne bezi. Egocentricna, apsolutno EKO opredeljena..."

Prelep i adekvatan opis...:)))

Autor carobnjak 30 Sep 2010, 22:36

@ZumbaNS
Da, "momak" ( 1978 ) tog accord-a vozi dosta brzo, tako brzo da ( kada mogu ) izbegavam da se sa njim vozim. Nedavno mu je menjao i pr. diskove, a mislim da je vozilo staro 3 oko godine.

@Carobnjak
Znam na koji crni deo pozadi misliš. Zato ovoj "mojoj" delti i lepo stoji bela boja. A kao što rekoh, malo su mi to jake cene. No, svaka roba ima svog kupca.

Autor Moron 30 Sep 2010, 22:36

@carobnjak
Čaki, kada budem birao alu felne za Fabiu, ti ćeš biti moj stručni konsultant. Želim da naglasimo hromirane detalje, luksuzno ali ne preterano, kako bi zadržali originalnost koja ne prelazi u beskorisne ekstreme, sa posebnim osvrtom na eleganciju. Treba da postignemo visoku harmoniju sa belim krovom i crvenom bojom, da bi zadivili, impresionirali i uzbudili prolaznike. Motor je naravno turbo, i juri i beži :)

Autor Predrag 30 Sep 2010, 22:50

Ne znam zašto neki potenciraju da Octavia i Accord nisu ista klasa...

Naravno da nisu i tim je čudnije što Octavia 1,8 TSI razbija ovu Hondu u svakom parametru vožnje.

A kada je reč o REALNOJ snazi motora, svako poređenje postaje besmisleno...

Autor ogi 30 Sep 2010, 22:54

ogi
Koliko puta si u stanju da ponovis to "razbijanje"...
Ima jos vesti...

Autor Panchev9 30 Sep 2010, 23:00

@ogi
Octavia je u klasi Civic-a, tj. isto sto i Golf!

@Predrag
nema potrebe, samo se ugledaj na Deltu, Italijani znaju kako se to radi...:)))

Autor carobnjak 30 Sep 2010, 23:01

Honda i Skoda su dve različite klase u svemu.
Po kvalitetu, ceni, rejtingu, karakteristikama. Naravno sve je u korist honde. Neozbiljno je tvrditi drugačije. Tako ceo razvijeni svet kaže. A oni koji su probali hondu znaju da navedeno poređenje nije moguće.

Autor Mikica 30 Sep 2010, 23:04

Sta se ovde uporedjuje, skoda oktavia sa accordom :)) Smesno je uporedjivati ta dva auta jer je honda daleko kvalitetnija od skode, ne ulazim u to sto nisu iste klase, jednostavno vec je pisano, skoda ima tvrdje ogibljenje, tvrdja sedista, unutrasnjost i nije losa, klasika, kao kod vw i audija, skida na ruckama, dugmicima ona gumirana masa, to kod accorda nema, accord unutra kvalitetan, mekana istrument tabla, zavrsni obrada odlicna, sedista udobna daleko bolja od skodinih, ogibljenje udobno, (skodu mi ima brat, firmina, accorda sam imao starog, novog sam vozio par dana).
Sto se tice motora kod honde 2.0 to je dobro receno, mora da se vrti u vecim obrtajima da bi se postiglo dobro ubrzanje ali i zna se da se hondini motori vole vece obrtaje. Kod honde se vidi da su ostali pri njihovoj strategiji, ekologia zemlje...i stvarno su zaostali sa razvojom jacih motora, mislim na KS, turbo motore, konkurencija ga tu bas dobro ubija , ali eto bar se zna da su najkvalitetniji motori sa najmanje kvarova , valjda ce se i oni opamete pa da stave u accorda neki motor od 2.0 sa 200ks....

Autor neko 30 Sep 2010, 23:07

ogi
U redu je sa tim motorom , uzmi bilo koje druge marke motor sa 1.6 ili 1.8 sa turbinom i imace bolje performa,od tog hondinog ali ne znaci to da je taj auto kvalitetniji od honde.
Da uporedis samo stabilnost po krivinama accorda i oktavie, to je smesno uporedivati, tvoja prica stoji da skoda ima jaci motor od hondinog i nista vise.

Autor neko 30 Sep 2010, 23:13

@carobnjak
Hoces da mi objasnis zasto odjednom na vestima o Akcije Honde,ti ubacujes Giuilettu,spominjes neke dizele,pa ubacujes Lanciu Deltu(ne sporim da lepo izgleda),ali ko je toliko lud da kupi Deltu.Dakle odg mi na pitanje.

Autor dusan 30 Sep 2010, 23:17

@dusan
necu, tj. smatram da nema potrebe...:)))

P.S. vidi: 22:11

Autor carobnjak 30 Sep 2010, 23:20

To je normalno kod njega , cesto ubacuje u pricu fijate, alfe ili razna vozila koja nemaju veze sa temom :)

Autor neko 30 Sep 2010, 23:21

@neko
kako nema? Pa eno gore u naslovu pise "Delta"! :)))

Autor carobnjak 30 Sep 2010, 23:27

P.S. Moron me je pre neki dan pitao za cenu Giuliette, on je kriv...:)))

Autor carobnjak 30 Sep 2010, 23:32

@carobnjak
Ok je,ali ovo citaju jos 10 coveka i sad ono,govorilo se o tome o pricama van tema,odjednom ti ubacujes neke djuliete i delte,Lancia daj boze da je u Srbiji prodala 10 delti,a za djulietu cemo videti,mada joj ne dajem dobre rezultate!

Autor dusan 30 Sep 2010, 23:35

@dusan
izvini a jel treba tebe prvo da pitam za dozvolu?
Jesi li uopste procitao ovo o Hondi ili samo moje komentare?

Autor carobnjak 30 Sep 2010, 23:38

@carobnjak
Procitao o Hondi,zato sto mnogo volim ovaj model,procitao sve komentare,ne samo tvoje,vec sve!Ali ti namerno radis sto radis...Molim te,te anonimuse ne spominji barem.

Autor dusan 30 Sep 2010, 23:44

@carobnjak
Mislim na neke automobile koji ne spadaju na vrhu i nisu vredni pomena.Ne moras odmah da se nerviras i provociras,niko ti nije kriv sto volis ono sto ne pripada vrhu.

Autor dusan 01 Okt 2010, 00:07

@dusan
svako ima svoju "sferu"...
Ne secam se da sam te bilo gde pominjao?

Autor carobnjak 01 Okt 2010, 00:12

Oba imaju preko 4,5m. Moj utisak je da ne dolazite u cantar Beograda. Ovde ljudi imaju problem sa parkiranjem a vozila su sve duža i duža.

Ovih dana treba da kupim novi auto. Izbor je težak jer bih rado kupio prestižan auto, ali ustvari meni treba nešto do 3m. I ovaj Punto mi je predugačak.

Autor Sloba 01 Okt 2010, 00:28

Pančev, ne zezaj. pa znaš ti kakv eljudi prave face kada pomeneš Japansko vozilo. hahah Em ga niko neće, em ne vredi ništa kao polovnjak. Ne bude li ova Akord nakon 3 god 7 000 eura ja da ga pojedem. :)GERMANS RULES ON THE WORLD!

Autor Eki 28 01 Okt 2010, 00:32

Eki 28
Bas si duhovit hehe
U kojem selu ti zivis pa ljudi tako misle za japance? :)
Stara accord iz 04,05godine kosta 10.000e...

Autor neko 01 Okt 2010, 00:39

@Eki28
Mislio sam da ovo necu nikad reci ali... Sa moje strane neces vise dobijati odgovore, i to iz razloga zato sto ocito slabo poznajes auto tematiku i iz istog razloga imas misljenje koje je "detinjasto"... Dakle, svako ko iole prati moze da zakljuci da Japanci odavno nisu za "pravljenje faca"... I vise puta sam pisao da "premiumi" najvise gube na vrednosti zato sto su kao novi veoma skupi... Ali sve je to dzaba, kada neko nece ili ne zeli da razume...
Pozdrav i svako dobro...

Autor Panchev9 01 Okt 2010, 00:43

Opet je nastala smejurija od teme koju su ponovo napravili oni koji pišu "srcem".

Ljudi, ne postoji NI JEDAN DEO na ovoj Hondi koji je bolji od adekvatnog dela Škode Octavije.

Detaljno sam poredio ta dva auta, u vožnji i van vožnje, razmišljam o kupovini, i moram priznati da sam se i sma malo tome začudio, ali tako kako je.

Honda samo impoznatno izgleda od spolja - i tu se sva njena vrednost završava.

Svako detaljno tehničko (ne vizuelno!) poređenje će pokazati ovo isto.

Autor ogi 01 Okt 2010, 00:54

ogi kako si ti naporan, to je tvoje misljenje i ja nemam nista protiv toga sto ti tako razmisljas, ali je smesno to sto pricas, da je SKODA bolja od HONDE, tu se zavrsava svaka prica, a modelima oktavije i accorda da ne spominjem, svarno je smesno ulaziti u raspravu, niti razmisljam srcem niti sam neki zaljubljenik u hondu, to je realnost , pogledaj satistike, kvaliteta...to sto pricas je SAMO tvoje MISLJENJE i to je ok ali da nekog ubedjujes da je bolja oktavio od accorda ee to je vec preterano a i smesno :)) odoh ja pozz.

Autor neko 01 Okt 2010, 00:59

@Sloba
sacekaj novi Seicento! :)))

Autor carobnjak 01 Okt 2010, 01:03

Pravi poslovni auto,ali ako treba zna da "poleti" :)

Autor Lov na delove 01 Okt 2010, 07:27

Ljudi, stvarno Vas molim unesite malo realnosti u ovu pricu. Pokusao sam da vam dam impresije koje su vezane za licno iskustvo u voznji i honde a i octavie. Ta dva automobila su potpuno neuporediva. neko je postavio pitanje vezano za ostale servise za hondu. Do sada sam presao 50000 km. Na 30000 sam menjao prednje a 40000 zadnje plocice. Redovan servis sa menjanjem plocica je izasao na 190 eura.Ako neko zeli da poredi dva brenda onda poredite akorda sa superbom, to je realnija prica. Doduse superba nisam vozio, ali sam se vozio u starom modelu i stvarno je neverovatno koliko taj auto ima mesta i napred i pozadi

Autor Jovan 01 Okt 2010, 09:33

imao sam accord prosle generacije i iz mog ugla mogu reci samo najbolje za taj auto...ono sto nikako nije dobro je prodavac i usluga koju pruza...das 25000 i posle molis po servisu a otprilike svi su nesto ljuti i nervozni...vec 25 godina vozim japance uglavnom i moje misljenje je da je sve to veoma slicno honda malo sportska toyota udobna a mazda nit smrdi niti mirise pa sam se za nju i odlucio...inace japanac je super za miran san

Autor rade 01 Okt 2010, 10:34

Porediti traktor i sportistu je stvarno smesno..ko zeli neka kupi skodu....meni bi ona bila zadnji izbor..UVEKKK...inace vozim stari model accorda 2.0..180.000km je na cajgeru...i od vandrednih servisa je video samo zamenu semeringa..i to zbog mog divljackog odnosa prema kolima...skripi mi levi prozor ali sem toga nemam apsolutno nikakve zamerke......Vozio sam brdo Skodi i za mene je ona traktor....i nemojte uporedjivati turbo motore i atmosferske agregate ...ispadate neozbiljni i neupuceni

Autor nikokaoja 01 Okt 2010, 12:45

"Realno, to je SMEŠAN auto za jednu OCTAVIU 1,8 TSI Elegance...Mada, ako se kupuje "srcem" ko te pita za racionalnost ;)

Najsmešnije mi je kada pročitam ovo "sviđa mi se" .."izgleda..."

Ljudi, nismo na nekom ženskom sajtu pa da konačni sud o nekoj tehničkoj napravi dajemo na osnovu izgleda...

Vozio sam oba ta auta i mada je razlika u snazi mala, u vožnji se doima kada je da je Octavia najmanje 50 KS jači auto (nisam preterao ni malo, razlika se nekada doima i većom).

Dalje, OCTAVIA ima više prostora, kvalitetniji enterijer, a uz to je i jeftinija...

Naprosto, poređenje ta dva auta nije moguće.

Samo upredite deo po deo OCtavie 1,8 TSI sa ovom hondom, a naročito MOTOR pa nam objasnite gde je to "uživanje"...

Kakvo bre uživanje kada 1,8 TSI pegla tu Hondu kako 'oćeš i gde 'oćeš...

A osim toga, Octavia ima i znatno veći unutrašnji prostor, bolju unutrašnjost i bolju cenu.

Ne znam zašto neki potenciraju da Octavia i Accord nisu ista klasa...

Naravno da nisu i tim je čudnije što Octavia 1,8 TSI razbija ovu Hondu u svakom parametru vožnje.

A kada je reč o REALNOJ snazi motora, svako poređenje postaje besmisleno...

Ljudi, ne postoji NI JEDAN DEO na ovoj Hondi koji je bolji od adekvatnog dela Škode Octavije.

Detaljno sam poredio ta dva auta, u vožnji i van vožnje, razmišljam o kupovini, i moram priznati da sam se i sma malo tome začudio, ali tako kako je."
..................................................................

Gde je taj tvoj "tehnicki recnik" koji spominjes? Je l' to ovo da se nesto "doima"? I da neko nekog "pegla"?

A to ti se inace "doima" zato sto vozis kao zene koje spominjes. :)

Odrzavanje? Za turbo i atmosferski motor? Na 100.000 na primer? :)

Auto koji ima znatno vece medjuosovinsko rastojanje i (po svim pricama osim tvoje) bolja sedista nikako nije manje udoban, narocito na duzim relacijama.

Zasto je bitna klasa? I zbog cene i zbog ubrzanja. Fabija ubrzava znatno brze u odnosu na Oktaviju sa istim motorom - uzmi onda Fabiju pa "peglaj" redom. A i jeftinija je od Oktavije.

Tebe, koliko vidim - niko nije ubedjivao da kupis "hondu" umesto "skode". Ali to sto ti uporno potenciras svoje misljenje i utisak (bez ijednog argumenta ili npr. spoljasnjeg linka kao potvrde) i pokusavas da sve druge ubedis u isto - jeste odraz tvoje velike nesigurnosti usled izbora koji ti sledi. Jer duboko u sebi, ti znas da nemas pojma o cemu pricas. :)

Autor Cika Sima 01 Okt 2010, 12:49

@ Čika Sima:

Kakav je to prvokativan ton, kakva Fabia, kakvi bakrači ?!?

Naravno da se doima, evo ako želiš sinonim, OSEĆA se u vožnji da je 1,8 TSI daleko jači motor, što svaničnu specifikaciju 156 vs. 160 KS čini potpuno smešnom.

Moram tako da kažem jer nisam vozio te aute na dyno, pa nemam egztaktan broj, ali razlika je tolika da za tim nema ni potrebe, a vozio sam ih oba dovoljno da to osetim. Da budem sasvim precizan, to je bila po jedna solidna probna vožnja. Nije previše, ali je razlika u snazi je ogromna i ne postoji način da se taj utisak drugačije iskaže nego kako sam rekao.

btw, naravno da itetako znam zbog čega je to (obrtni momenat, njegova raspodela i slično), ali nadam se da na ovom sajtu to nema potrebe dokazivati.

Zato se i čudim tome što vidim samo da je Honda "lepa" , "dobro izgleda" i slično, što je tačno, ali to je u odnosu na suštinsku razliku između ova dva auta - praktično zanemarljivo (meni makar).

Dalje, nije tačno da se u Hondi bolje sedi. Napred je prostor sličan, a u Hondi se skoro leži, a sedišta joj nisu bolja (čak je tkanina bolja u Škodi), a nazad je bilo kakvo poređenje besmisleno, moj komšija u Hyundaiju i20 mislim da ima više mesta pozadi nego u Accordu.

Tako da, ja sam vam predložio, uzmite DEO PO DEO Octavie 1,8 TSI Elegance i Accorda i uporedite - i iznenadićete se.

Način na koji govorim je takav je zbog toga što sam se i ja time iznenadio, a nikako ne zbog toga što nisam siguran u to šta pričam.

I ja sam zaista više očekivao od Accorda, ali to je velika smešna gomila lima u odnosu na zver kakva je Octavia 1,8 TSI.

Autor ogi 01 Okt 2010, 14:16

Zdrava ti bila i potrajala ta OCTAVIA TSI...Uporedite atmosferske motore da vidimo cija je tehnika rafiniranija....a ne babu i zabu da mesate....Octavia je prosto precenjen auto segmentno pozicioniran da popuni prazninu neodlucnih izmedju nize srednje i srednje klase....

Autor nikokaoja 01 Okt 2010, 15:07

Postoji nekoliko delova na HONDi koji su bolji od Skode....motor..menjac...pouzdanost....i vise nego dovoljno

Autor beopozit 01 Okt 2010, 15:09

ovaj ogi ne odusatej, svaka mu cast hehe

Autor neko 01 Okt 2010, 16:05

@ogi
Znači, po Tebi je i i20 komforniji od acccord-a?
Odoh...Bojim se da ću ružno da sanjam...

Autor Moron 01 Okt 2010, 23:02

E "oseca se" vec moze, inace naglasio sam ovo "doima" zato sto ta rec ne postoji. Ali pretpostavljam da si mislio na "dojam". :)

I opet te pitam - 'ajde recimo da su svi ovde koji su komentarisali neznalice, a da si ti jedini shvatio istinu i sustinu. Je l' imas bilo gde na internetu (stampi itd.) potvrdu za svoje tvrdjenje (a da je makar malo "strucnija" od "osecaja" vozaca amatera)?

Autor Cika Sima 02 Okt 2010, 14:42

sta znaci to bolji motor??
manje ulja trosi,manje dimi,brze dostize radnu temperaturu??definisite sta je na tom motoru dobro! taj motor u toj hondi je za video igrice a ne za auto od tonu i 400 koliko ima ta honda ??brdo kad vidi nije mu dobro a rosi 9 litara na otvorenom, koliko traje to je pitanje. jel iko presao sa njim 450000 pa da kaze tacno jeli opste izdrzao. a to je kilometraza svakog passata starijeg od 98g na bubanj potoku

Autor SRBENDA 05 Okt 2010, 15:09

Lepo je imati svoje mišljenje, ali nije lepo ga naturti svom silom drugima i to još i ne znati šta znači voziti Hondu. Prvo kupite Hondu, vozite je nekoliko gidna (mirno, udobno i ugodno), pa onda raspravljajte o razlici između nje i nekog drugog automobila. Vozim Hondu tri godine, pre sam vozio nemačke automobile, i nemam nikakvih zamerki. Ne mogu da kažem da je sad Honda najbolja jer mnoge druge nisam vozio. A i kada se raspravlja o tome šta je bolje i kvalitetnije, treba voditi računa da se govori o istoj klasi i segmentu automobila (C, D ...) a ne mešati šljive i krompire.

Autor Žarko 10 Okt 2010, 00:53