home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Škoda na ovogodišnjem Salonu automobila u Beogradu srpskoj javnosti između ostalog predstavlja i novu Octaviju, koja u našoj zemlji startuje po ceni od 12.492 evra.

Pomenuta cena važi za baznu verziju, a to je Octavia sa benzinskim motorom 1.2 MPI sa 63 kW/86KS, petostepenim manuelnim menjačem i opremom Active.

Kompletan cenovnik i pakete opreme za novu Octaviju možete pogledati na sajtu Skoda.co.rs

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Foto: Autoblog.rs



čitanja : 13719



Komentari

Konacno Skoda vredna paznje! :)

Autor carobnjak 25 Mar 2013, 16:58

Ubedljivo najbolja ponuda na tržištu u svom segmentu.

Autor Predrag® 25 Mar 2013, 17:19

das 18-19000 za dizel 2.0 ambiens sa rucnom klimom i plasticnim volanom ?!! uf

Autor rapid 25 Mar 2013, 17:28

auuu, j*bate... za auto, koji se bez preteranog srama gura ka D segmentu, ovakva je cena skoro pa damping!!!
i to ne samo za modele D segmenta, već i za C segment i za "low budget" limuzine B segmenta.... kolko ono u proseku izađu 301 i C-Elysse... 11k eura? pa tko zdrave pameti će to da kupi, pored Octavije za 12k?!?

kod nas ovaj isti 1.2 nema ispod 14.700...a prvi, kojeg valja kupit (1.4TSI, srednja oprema) 19k eura... ;)

Autor drugmirko 25 Mar 2013, 17:30

@rapid
Klima je poluautomatska, a ako ti je zapelo za kožni volan, doplati ga. AČ je poznat po kreiranju loših paketa opreme.

Autor Predrag® 25 Mar 2013, 17:34

Lepa cena.
Auto koji je skoro dostigao svog brata iz grupacije. U nekim stvarima je "rame uz rame" sa njim, a u nekima ga je cak i prestigao. Naravno tu mislim na Nj. K. V. Pasat-a.

Autor Quattrone 25 Mar 2013, 18:17

Jeste da ce ova basic Octavia verovatno biti klot bela sa crnim ruckama ali cena je sasvim OK.

Postoji li opcija kod octavije za polukozna sedista?

Autor RS 25 Mar 2013, 18:20

U startu su svi dizeli preskupi, a ovi nemoguci paketi opreme u kome cak i najvisi nema prakticno nista sem high beam assista i parking senzora, sto je malo bizarno.

E sad, od Golfa je svakako povoljniji... ali za 19000 ima dizela drugih kategorija i drugih proizvodjaca koji su, makar meni, zanimljiviji.

Mozda ako Combi kosta isto/slicno kao limuzina, ovo moze biti dobra kupovina.

Autor Fordovac 25 Mar 2013, 18:24

laksa je bar 200-300 kilograma od prosecnih kola te duzine. gde nestade tezina? u povecanom kvalitetu? da je dačija svi bi je kritikovali zbog te male težine
tsi motori se do sada nisu pokazali kao pouzdani i za svaki dan, vise za povremeno, od opravke do opravke, kada deo stigne, pa dok opet ne crkne,tako da je cena ok

Autor maksi dot 25 Mar 2013, 18:40

Hm, i ne izgleda nešto posebno (naročitno mi zadnji kraj deluje nekako "rumunski"), ali ne sumnjam da je dobra. Verovatno uz veće felnice i više opreme izgleda značajno bolje, ali onda i cena nije tih 12.5k sa zastarelim 1.2MPI motorom, nego 16-17k minimum (za neki 1.4TSI i srednjom opremom).

Autor Miki 25 Mar 2013, 18:40

Mislim da je ovo greska za motor, nije 1.2 MPI nego 1.2 TSI/86ks, kao i u Rapid sto ide...

Autor carobnjak 25 Mar 2013, 19:03

@carobnjak
Provereno je greška (gledao sam specifikacije). Toliko o AutoČačku.

Autor Predrag® 25 Mar 2013, 19:05

Da, motor je 1.2TSI, slabija verzija od 86ks...
Što se mene tiče, savršena je, i planiram da uzmem Elegance 1.8TSI... Još ako bude para za DSG......

Autor ivan_023 25 Mar 2013, 19:08

@Predrag®
bas sam hteo da te konsultujem!
Ponosan sam na svoje znanje... :)

Autor carobnjak 25 Mar 2013, 19:10

Quattrone 25 Mar 2013, 18:17

Kakav Pasat, pa ovo je pandan Golfu!

Autor hh 25 Mar 2013, 19:27

@hh
prevazisla je Golfa u svakom pogledu, osim cenom...

Autor carobnjak 25 Mar 2013, 19:30

@ hh
Sta ste navalili sa tim: pandan Golfu? Bila nekada. Sada je presla u visu klasu, i ugrozila cak i Pasata. Jedino medjuosovinsko rastojanje pokazuje da je jos uvek pandan Golfu.
Dovoljno je videti uporedni test nje sa motorom 1.6 TDI i Pasata sa istim motorom, i sve ce vam biti jasno. Doticni test je uradio nemacki AB, i potvrdio ovo sto sam napisao. Vreme je da VW poradi na novom Pasatu, inace ce mu Oktavija preuzeti kupce.

Autor Quattrone 25 Mar 2013, 19:37

Auuuuu, konkurencijo i nekonkurencijo, evo modela koji ce pokupiti kupce svima! Extra cena, najbolja ponuda na trzistu!
I jos nov model, bravo skoda!

Autor Damko 25 Mar 2013, 19:46

Za iste pare octavia je klot frket za korejce

Autor rapid 25 Mar 2013, 20:05

@hh
Bas sam to htio napisati. :) Mesaju ljudi babe i zabe. A sta je najjace, hoce nekog frankestajna i ogoljene verzije da uporedjuju sa maticnom firmom. Stvarno smijesno! Skoda je ogoljeni VW i tacka, to svi znaju. Kad gos bi seo u neku Skodu smijao bih se kako su jadni.

Autor Sony 25 Mar 2013, 20:26

Ja seo i ništa mi nije bilo smešno. Ni u jednoj novijoj Škodi, kamoli u ovoj. Stvarno je odlična. Možda malo nije za grad, ali ko često putuje, savršen izbor.

Autor Dikh tu kava 25 Mar 2013, 21:19

Cena u Srbiji startuje od 12.400€
Auto je best buy i ostaće tako!
Preciznost i završna obrada su na viskom nivou, materijali takođe.
Nije se štedelo i sa klasičnim dizajnom i perfektnom ergonomijom, može samo da bude prst u oko.

Autor L Dejan 25 Mar 2013, 21:22

Danas sam se vozio u Rumsteru. Ušao u auto i oduševio se na prvi pogled. Seo unutra, posmatram plastika kao kod automobila visoke klase, onako reljefna. MEĐUTIM, ajd' da pipnem, da osetim kako to deluje pod ruku, kad ono imitacija kvalitetne plastike i sve je palo u vodu. Pod ruku šušti kao u prvoj Dačiji, par grubljih dodira i eto riseva koliko hoćeš. Toliko malo treba da ti se auto smuči!

Autor Aleks 25 Mar 2013, 21:35

@Predrag®
koji nivo opreme je Oktavija izlozena na sajmu?
Nadam se da nije klotara...

Autor carobnjak 25 Mar 2013, 22:16

@carobnjak
Cini mi se elegans (od velikog broja pregledanih ni sam ne znam sta sam video ). Ni jedan od izlagaca nije izlozio klot auto. Mene bas interesovalo da vidim kako deluju te klotare. Svi izlozeni automobili bili u proseku po 3-4 hiljade evra skuplji od najeftinije verzije

Autor Bagzi 25 Mar 2013, 22:25

@Bagzi
znao sam! Sramota ih da prikazu klotare a bitno da reklamiraju njihove cene!?!

Autor carobnjak 25 Mar 2013, 22:27

@ Bagzi
2.0 TDI sa 150KS
Nivo opreme je kako kaže promoterka posebno sastavljen za sajam, ne može se svrstati ni u 1 od oprema, ali je najpribližniji ediciji Elegans.
Dodat je kožni volan i još par sitnica, ali nema elektronske sisteme koje ima Elegans.
Tako nešto je ona nama rekla.

Autor L Dejan 25 Mar 2013, 22:30

@ L Dejan
Znaci bio sam blizu :)
@carobnjak
Bas tako.

Autor Bagzi 25 Mar 2013, 22:36

@ L Dejan
Je l ova izlozena bese oko 20 k evra ?

Autor Bagzi 25 Mar 2013, 22:38

@Bagzi
pa zar nije 12 hiljada iliti "best buy"? :)))

Autor carobnjak 25 Mar 2013, 22:40

@ Bagzi
Ne, nego oko 17.400€
Osnovni Avensis 1.6 košta takođe 17.400€. Veliki pozdrav za ljubaznu devojku sa Toyota štanda koja promoviše Avensis.
Avensis 2.0 D4-D košta 21.800€
Znači 4.400€ više od Oktavije

Autor L Dejan 25 Mar 2013, 22:41

@carobnjak
Jok. Ja vise volim simply clever :))

Autor Bagzi 25 Mar 2013, 22:43

@L Dejan
Sedeo sam u tom Avensisu. Ekstra auto i mislim da vredi svaki evro. Vise mi se svideo od mazde 6.

Autor Bagzi 25 Mar 2013, 22:46

Yeti počinje od 12.999€
Izloženi primerak 13.400€

Autor L Dejan 25 Mar 2013, 22:46

Ja kad sam seo u Avensis, reko sam, to je to.
Kao da je za mene pravljen. Pogodili su mu svaki milimetar enterijera, ergonomski je ko stvoren za mene, osećao sam se kao kod kuće.

Autor L Dejan 25 Mar 2013, 22:49

@carobnjak
Izložen je srednji i napucana varijanta najvišeg. Osnovni se ne razlikuje puno od srednjeg, osim po opremi.

Autor Predrag® 25 Mar 2013, 23:04

Vozim oktaviju, neki vec znaju, ali novu tesko da bi pazario, ne zbog cene vec zbog cinjenice da su razvukli auto previse a nisu dali nista vise, ostao je u c segmentu skroz, cak je enterijer skromniji od prethodnog u nekim delovima. Sirina auta ista, a duzina bespotrebno velika. Ko je nije imao do sada ima sta da izabere, ovog puta elegance stvarno znaci elegance, xenoni i sve sto treba ide u paketu, ali jednostavno previse plastike za moj ukus.

Autor Rade 25 Mar 2013, 23:31

@ Rade
Teško da ti imaš Oktaviju kad ovako pričaš.
Nema tog detalja u kome nije napredovala! Pa čak i širina je povećana

Autor L Dejan 25 Mar 2013, 23:36

@L Dejan :-)

Evo je ovde, http://www.polovniautomobili.com/oglas3198698/skoda_octavia_20tdi_elegance/
juim da pazarim nesto drugo pa je prodajem, zbog nje sam najvise i bio zainteresovan za oktaviju, jer sam starom zadovoljan ali sam se blago razocarao. Nova mi ne deluje okretno kao stara, vec razvucena, a u enterijeru previse plastike. Imao sam cene za nju jos prosle nedelje i bio sam ubedjen da cu uzeti 2.0tdi elegance, i zbog toga sam najvise i isao na sajam jer mi se uklapa u budzet. Onaj krem enterijer mi je bas bezveze, a crni enterijer je u nekom slabom paketu, mozda cu promeniti misljenje kad vidim elegance paket sa crnim enterijerom.

Autor Rade 26 Mar 2013, 00:01

Rade
Možeš da naručiš enterijer koji želiš, crn, crno-siv ili crno-bež. Predhodna je imala mali Wb u odnosu na dužinu, a ova sada je pun pogodak. Uporedi im prečnike okretaja (ima ih sigurno u katalogu) ;)

Autor Predrag® 26 Mar 2013, 00:06

Svakako cu pogledati jos malo naredne nedelje posle sajma, jer ce cene ostati jos desetak dana posle sajma, ali za sada minus. Mazda 6 veliki plus, jedno sto sam cenu doterao na 23.000e i to sa dugim pregovorima, a za te pare benzinac :-) Da sada kupujem odmah bih uzeo njega, ali bolje da prespavam pa cu ovih dana videti. Pezo 508 je takodje zanimljiv auto, i nesto relativno dostupno u D segmentu.

Autor Rade 26 Mar 2013, 00:09

Rade
Pa bolje uzmi Superb Ambition business 2.0 TDI 140 KS ;)

Autor Predrag® 26 Mar 2013, 00:34

Razmisljao sam i o tome, ali definitivno mi je superb vise za firme, ne lezi mi ta linija limuzine na oko, vise razmisljam o superb karavanu nego limuzini.

Autor Rade 26 Mar 2013, 00:56

Rade
Uh... ne znam šta bih pre kupio, Superb karavan ili Octaviju... ili bih sačekao kombi verziju...

Superb je za moje pojmove svakako ogroman, ali combi verzija je mnogo moćna.

Da nemam Fabiju, 100% bih kupio Oktaviju 1.2 TSI u srednjem paketu (toliko bih imao para).

Autor Predrag® 26 Mar 2013, 01:09

@Predrag, verujem da bi ti prelaz sa fabije na oktaviju bio odlican, meni je bio, kada sam sa fabije akravn presao na oktaviju, ponasanje u voznji, udobnost, manje zamora pri duzim voznjama, sve uplusu. Ali sada kad pogledam oktaviju, da je nemam verovatno bih jedva cekao da je pazarim, ali ovako, nekako mi nije toliki napredak koji bih platio, ili prezasicenje :-) Pezo 508 mi je bas dobar, a mazda 6 me je odusevila, mada mi je skupa.

Autor Rade 26 Mar 2013, 01:18

Rade
I mene je Mazda 6 oduševila, izgleda baš moćno, svaka im čast, ali za Oktaviju bih se odlučio zbog cene i funkcionalnosti. Sačekaće ona mene ;)

Autor Predrag® 26 Mar 2013, 01:29

@Rade
Avensis? Onaj na sajmu sa dobrom opremom je kostao oko 20 k evra.

Autor Bagzi 26 Mar 2013, 10:37

Osnovni Seat Leon u Srbiji kosta 16.906 EUR, Skoda Octavia 12.492 EUR a VW Golf 7 15.500 EUR? Ko je ovde lud?

Autor N.G. 26 Mar 2013, 17:14

Pa zavisi i šta dobija u osnovnoj opremi i kako ona izgleda... I Logan u osnovnoj opremi je 7990e. :)

Autor Miki 26 Mar 2013, 19:24

@Bagzi, avensis je 22.500 i ima dobru opremu, ali pored 508 i mazde 6, avensis mi je bled. 508 moze za te pare a mazda 6 za samo 500e vise.

@NG mislim da je seat poludeo, pokusavaju da ga uvale kao jeftiniji audi a u stvari sa cenom je takodje jeftiniji golf kao i oktavija.

Autor Rade 27 Mar 2013, 02:03

Ja isto imam Oktaviju elegance, 2008 i zaista sam zadovoljan svim što mi je ovaj auto do sada pružio. Malo sam počeo da istražujem iskustva sa drugih tržišta gde se ovaj model već prodaje i došao sam do istog zaključka kao i oni, prvo da je nova oktavija manje više ista kao stara, ničim me nisu posebno iznenadili ili oduševilii. Drugi detalj koji privlači pažnju je cena koja je nešto viša za tdi elegance modele, treći detalj je da je i rezervoar koji je po meni sada manji u klasi još više smanjen (50 umesto 55l). Treći detalj je svakako po meni najgori a to je da je zadnje vešanje vraćeno na ono pre modela A5,umesto multilinka vratili su torzionu gredu da bi uštedeli ne troškovima i težini. Poređenja radi 150ks tdi isti motor kod golfa VII ima multilink, seat takođe. Šta reći nego sramota. Videćemo da li će u narednom periodu nešto izmeniti po pitanju cene, tehnički ne verujem da će do fejslifta nešto doraditi pametno.

Autor Nele 13 Apr 2013, 23:11

Nele 13 Apr 2013, 23:11

Zar nije kod ''slabijih motora'' torzija a kod ''jacih'' multilink? Tako je barem kod Golfa 7.

Autor hh 13 Apr 2013, 23:41

@ hh
Upravo tako. Na primer, 1.6 TDI ima torzionu, a 2.0 TDi ima multilink.

Autor Quattrone 14 Apr 2013, 07:11

Ijao, pa kako ce sada ljudi da uzivaju u odlicnom, na nivou sportskih automobila, upravljanju i oslanjanju (jednom recju "lezanju na putu") koje je do sada imala Skoda, bez multi-linka na ulicama i magistralnim putevima pri zakonom propisanim brzinama... dusmani... :)

Autor Orlo 14 Apr 2013, 11:26

Ne, torzija je sve do najjačeg dizela od 150ks, samo 1.8Tsi ima multilink. VRs će imati isto multilink što je i logično.

Autor Nele 14 Apr 2013, 13:59