10 najprodavanijih modela u Srbiji za maj 2014. godine

Pogledajte listu 10 najprodavanijih modela u Srbiji za maj 2014. godine koju je objavila Srpska asocijacija uvoznika vozila i delova.
U maju 2014. godine na srpskom tržištu prodato je ukupno 1,970 novih vozila što ukazuje na izvestan pad prodaje u odnosu na mart (2,011 vozila) i april (2,065 vozila). Na tržištu Srbije je ove godine prodato 8,555 vozila prema izveštajime ove asocijacije.
Najprodavaniji model u maju, a i od početka godine, je Škoda Fabia sa benzinskim motorom. U maju je prodato ukupno 84 primerka, a od početka godine ukupno 284.
Kompletan članak na sajtu B92.net
Foto: arhiva Autoblog.rs / Škoda
Ovo prvi put vidim da se razdvajaju modeli na benzinske i dizel motore???
Uglavnom, nas 500L tj. nasmejani putujuci kofer (kako Mange kaze)je ubedljivo prvi! :)
P.S. interesantno, od Opela ni traga...
Jel pravio neko licnu racunicu, koliko godisnje mora da se prelazi km da bi se par hiljada veci trosak kupovine novog dizela opravdao?
Lista uopste nije merodavna jer je veliki procenat svih ovih auta (dizeli pogotovo) uziman kao sluzbeno vozilo.
Bas ce prosecan srbin za nov auto da daje nekoliko hiljada eura vise da bi ustedeo koju stotinu na gorivu a da vozi 10000km godisnje... (mada ima i takvih pacijenata)
Na onom B92 koji sam ja citao to ne pise. Ali, u komentaru onog M. Nikolica zato stoji da je zbir dizel i benzinskih fobija veci od istog takvog zbira za fiat 500 L
Citaj izmedju redova... :)
P.S. ko jos kupuje Fabiju sa dizel motorom???
Skode fobije kupuju firme, posebno banke.
Sad će da bude kontigent koji je bio poplavljen kod Kola. Malo plivale ali zato jeftinije.
Sve u svemu, fobija Mk2 mi je jedan od najnedubnijih i odvratnijih automobila koje vozim.
A i ovaj drugi adut 500L je slična meta i slično odstojanje.
Carobnjak
Ko kupuje fobije sa dizel motorom, ne znam baš sve imenom, ali znam da ih ima. Vidjam ih.
A tamo na B92 ( u komentaru ranije pomenutog ) stoji: "Fabia 84+45(bez karavana)" ... "500L 56+55", što bi, ako je tačno, ukazivalo da je zbir kod fobije veći.
Roker
Da li je fobija "odvratna" - stvar je ukusa, neudobna - zna onaj ko je vozi, a ja mogu da kažem da mene ( ispravan motor ) 1.2 TSI u njoj impresionira kao pogonski agregat.
Škodilak je prijavio prodaju u ovoj godini 284 običnih fabia sa benzinskim motorim i 164 sa dizel-om tj total 448. Da li su podaci tačni ili ne je drugo pitanje ali to su prijavili. Što se tiče 500L, za 5 meseci su prijavili 354 benz + 190 diz tj 544. Čak i sa karavan verzijom, Fabia stiže do 519 (+8+63). Sve u svemu to su dva najprodavanija modela na tržištu Srbije za prvih 5 meseci. 3-ća Oktavia 4-ti Rapid.....
moron
kao sto vidis, 500L je prvi! :)
A sto se tice Fabie, najtrazeniji model je "klotara-troklipnjaca" ! :)))
Carobnjak
Dobro je ako je 500L kod nas prodavaniji od škode ( bar od modela "fobija" ), a ne znam da li se fobije najviše prodaju baš kao "klotare-troklipnjače". U isto vreme, ne bi me čudilo i da se 500L najviše prodaje u paketu Nacionale ( a ne kao Longue ), u onoj ( meni odvratnoj ) gratis "boji kafe" ( a dok je gratis bila crvena, skoro svi su bili crveni ), kao što ne mislim ni da se 500L kod nas većinom prodaje sa besnim motorima.
moron
1,2 TSI od 105 ks, je klasik, ništa impozantno, ni po karakteristikama vožnje ni po potrošnji goriva.
Elastičan je od 1800rpm kao i svi mali turbo motori, ispod pokazuje pravu kubikažu, a kad se potera 105ks je 105ks.
Naravno, taj motor ima mnogo falinki, pa skode sa njim su često klijenti šlep službi.
Turbina, lanac španeri, potrošnja ulja, ventili, viskonaponski kablovi i bobina itd... Sve u svemu rok trajanja je manji od 150 000km.
roker
Moj utisak je da 1.2 TSI u fobiji nije ništa manje elastičan i/ili "potentan" od 1.6 HDI u 308. Naprotiv.
A koliko će 1.2 TSI da traje, videćemo.
rokeru
placen li si za to sto pises? Za karakteristike, odnosno ponasanje motora lazes, a kao da si preterao i sa kvarovima, ipak taj motor ide i u A3.
Petar
A šta sam to loše i netačno napisao ?? Opšte poznato je da je 1,2 tsi lom od motora.
moron
1,2 tsi je naravno elastičniji motor, radi kontinualno od 2000-5000rpm, čak bzv za vožnju do te mere da promena prenosa ima odraz ponekad samo na potrošnju goriva. Naravno da je elastičniji od 1,6 hdi koji ima skoro duplo nanji opseg rada. Na žalost mali TSI je i veliki potrošač goriva na većim brzinama, tako da pri 140km/h troši znatno više od Megana 2,0 16v