home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Uvoznik Renaulta za Srbiju najavljuje da prodaja Talismana počinje u petak 20. maja.

Početna cena ovog modela u sedan verziji je 19.990 evra za dizel motor od 110KS, a karavan verzija, sa istim motorom, startuje po ceni od 21.190 evra.

U ovu cenu je uračunat i promotivni popust u visini od hiljadu evra.

Izvor: Auto magazin (Magazinauto.com) / Renault.rs

Foto: arhiva / Renault

Cenovnik za Renault Talisman pogledajte na sajtu Renault.rs



čitanja : 1382



Komentari

Uobičajen "zbun" ( ne samo za reno ). Kod talismana "prelaz" sa DCI 110 na DCI 130 košta 1.100 eura, taj isti korak plaćate skuplje kod Kadjara ( 1.300). A najskuplje kod megana ( 1.500).
Zašto? Pojma nemam ...
Inače, Talisman je "desetka". Čista.

Autor moron 18 Maj 2016, 21:37

Realno, nije ni skup. Ako je "nastavak" na Megan ka još boljem, po kvalitetu, komforu i dizajnu, stvarno odličan 5.

Autor Oktopod 18 Maj 2016, 21:40

@moron,
Da li to znaci da si uspeo da se "spakujes" u Talisman bez problema? :D
A sedista? Bolja od onih Insignijinih?

Autor Uros Cuore Sportivo 18 Maj 2016, 22:02

Nema teorije da Moron ne nadje bar 5 mana, sto skrivenih sto "realnih"...:)

Cim je Reno, mora biti savrsen! :)))

Autor carobnjak 18 Maj 2016, 22:12

carobnjak
Pređi na reno.
Megan.... Fiat Tipo ko Dacija pema njemu. Ozbiljno :)

Autor Oktopod 18 Maj 2016, 22:24

Oktopod
ma odma sutra! :)

A sta ti imas od toga?

P.S. kad vozacko mesto bude po propisu mozda i predjem, cekacu Megane 5...

Autor carobnjak 18 Maj 2016, 22:31

UCS
Još nisam sreo sedan u kojih bi komforno (glavom) seo pozadi, pa ni u talisman sedan. Karavan još nisam probao (ni video uživo).
Insignija karavan je (za mene) tesna pozadi.Ni napred ne briljira,mada je to dosta i do podešavanja sedišta. Mislim da su problem moje proporcije.

carobnjak
Pet mana? Koliko hoćeš, svemu mana može da se nadje. Npr, bazni talisman skoro da nema moguće opcionale (može samo metalik boja i pregradna mreža za karavan) i zato mislim da je "za izbegavanje". Ali, sledeći nivo je ok. Opet, kod njega je "bezbednosna" opcija nešto što je kod megan intens standrad ... A generalno, "kola na metar", tj. superb, košta manje, a malo je bolje opremljen u srednjem paketu od Business Talismana. I tako. Svemu može da se maniše, ali si zlo ...

Autor moron 18 Maj 2016, 22:32

Moron
eto vidis da sam (uvek) u pravu! :)))

Autor carobnjak 18 Maj 2016, 22:35

@moron,
Da li si ikada sedeo u Vel Satisu mozda? Nije pravi sedan ali se reklamirao da mogu dame u sesiru, bez skidanja istog, da udju na zadnje sediste :D

Autor Uros Cuore Sportivo 18 Maj 2016, 22:41

carobnjak
Velika je razlika da li su "mane" značajne, te da i su otklonjive ili ne ...

Autor moron 18 Maj 2016, 22:43

UCS
bas sam danas video jedan crni, visok je kao kombi, odma se setio Morona i sesira! :)))

Inace to je moderno pogrebno vozilo, ili prevoz za Grofa Drakulu za 21.vek...:)

Autor carobnjak 18 Maj 2016, 22:44

UCS
Nisam sedeo u Vel Satisu. Lep je ( meni). Kada ga vidim pored drugih kola, pomislim da je HB kome je neko svaku dimenziju povećao bar za 50% :)

Autor moron 18 Maj 2016, 22:46

moron
naravno, a jos vise zavisi ko gleda...:)

Autor carobnjak 18 Maj 2016, 22:51

@carobnjak,
Da li se secas kako je prototip izgledao prelepo i na kraju nastade ona...kangrba.

Autor Uros Cuore Sportivo 18 Maj 2016, 23:00

UCS
iskreno ne bas, moze link?

Autor carobnjak 18 Maj 2016, 23:02

moron
A u Superb?

Autor NemanjaBB 18 Maj 2016, 23:02

NemanjaBB
Mogu pozadi knap (glavom) da sednem u oktaviju karavan sa panoramom (da glavu maltene naslonim na stakleni krov), ali ne mogu u novi superb sa panoramom (osim da malo iskrivim glavu). Supeb ima više mesta za noge,oktavija za glavu.

Autor moron 18 Maj 2016, 23:10

@carobnjak,
Evo ti klip, nije nekog kvaliteta ali je dovoljan da ga sagledas. Ne traje ni tri minuta.

https://www.youtube.com/watch?v=7GAZRiYrcXo

Jedan od meni najlepsih Renoovih koncept automobila. Hteli su da pokazu sta svojoj publici sta nikada nece dobiti :D I tako nastade onaj nesretni Kvazimodo...

Autor Uros Cuore Sportivo 18 Maj 2016, 23:14

UCS
da, secam se...
Al su zato zadnji kraj iskoristili za odvratni Megane 2 HB!

Autor carobnjak 18 Maj 2016, 23:18

@carobnjak,
Tebi odvratan-meni fenomenlan. Reno je tad bio na vrhuncu ludosti i to sam obozavao. Ja i dalje sanjam da imam tu generaciju megana u top opremi sa onim karakteristicnim felnama i u onoj srebrnoj boji sto malo vuce na zelenkasto na svetlosti. Pogotovo mi se svidjale crne lajsne sa onim kvadratnim rupicama. Prelep auto, narocito zbog "dupeta"...
Volim malo avangarde.
Lepota je u oku posmatraca valjda...

Autor Uros Cuore Sportivo 18 Maj 2016, 23:25

Oktopod
pogledaj poslednju fotku enterijera koji je skoro identican i kod Megana: centralna konzola kako se prosiruje u nivou komandi za klimu - udara u koleno!
Drugo, sirina konzole gde je menjac, kao i centralni naslon za ruke cini osecaj da si zatvoren u kovceg!
Neka, hvala...

Autor carobnjak 18 Maj 2016, 23:50

I meni Megane 2 HB izgleda fantastično , komercijala sa karakterom i totalna suprotnost u odnosu na bezličnog naslijednika.
Što se tiče Vel Satisa , koncept fantastičan , serijska verzija , katastrofa.
Kod Vel Satisa bi najbolje bilo ne gledati ga dok god ne sjedneš u njega , o da je već druga priča.

Autor Đorđe 18 Maj 2016, 23:52

Da, kad pribiješ i digneš sedište, nabiješ se napred, pokušavajući da sediš kao u puntu.
Pokušaj, on što sam ti rekao. Navikao si bre na krsh...

Autor Oktopod 18 Maj 2016, 23:53

Đorđe
Megane 2 i Vel Satis su deo istog dizajnerskog pravca! I Avantime...
Kako onda imas tako suprotne utiske?

Autor carobnjak 18 Maj 2016, 23:54

Oktopod
ti si navikao da pametujes, a nisi ni razumeo sta sam pisao!

Autor carobnjak 18 Maj 2016, 23:55

PS
Mislio sam na carobnjaka, sedište i sedenje..

Autor Oktopod 18 Maj 2016, 23:55

P.S.
Punto 2 ima vise mesta od Megana, u svim pravcima!

Autor carobnjak 18 Maj 2016, 23:55

carobnjak
Pokušaj da namestiš sedište kako sam ti objasnio, pa onda komentariši.
Od punta 2 više mesta ima ona konjska kola -zaprega, što danas napravi belaj na mostu na Adi. I???
Stvarno veruješ u te gluposti?
Ja reko da ozbiljno divanimo, a ti zahebavaš?

Autor Oktopod 18 Maj 2016, 23:59

Oktopod
jos od prvog vagona! :)))

Autor carobnjak 19 Maj 2016, 00:00

Moron , proporcije su sve u dizajnu a to Vel Satis nije imao , za razliku od Megana...
Avantime je bio puno bolje riješen od Vel Satisa , koliko se u toj formi moglo riješiti , jer Avantime je sve karte bacio na avangardu , dok se dizajnom Vel Satisa pokušalo unijeti malo konzervatizma i onda je na kraju ispalo to što je ispalo , drek.
Uglavnom Megane 2 za sada mi je još uvijek najatraktivniji Megane i najbolji uradak Patrick Le Quementa.

Autor Đorđe 19 Maj 2016, 00:07

Megan 2 HB je mogao bit skroz OK, da je dizajner imao samo malo osećaja za Realnost. Ovako, ne znam šta da kažem.

Velsatis je dizajnran - pravljen iznutra ka spolja. Prostornost je bila prioritet, a spolja šta ostane. Tako su to sami autori objasnili. A dobili su skroz neuspešan automobil, koji je Renault na dugi niz godina izbacio iz produkcije velikih automobila.
Valda su shvatli, da je rupa na saksiji davno izmišljena.

Autor Oktopod 19 Maj 2016, 00:14

Meni je VelSatis fantastican auto,izgled,ili ti se svidja ili ne,meni se svidja.Mnogo kilometara sam napravio sa njim i pravicu jos sigurno,samo treba paziti pri izboru motora.

Autor Renault Terminator 19 Maj 2016, 03:25

Kako vam se cini ovaj Talisman u odnosu na Mazdu 6? Ima li smisla davati vise za mazdu?

Autor Dex 19 Maj 2016, 09:54