Renault i Dacia na Salonu automobila u Beogradu

Grupa Renault se na beogradskom salonu automobila predstavlja na četiri izložbena prostora: u Hali 1 nalaze se štandovi Renault i Dacia na kojima je predstavljen putnički program, u hali 4 nalazi se štand na kojem je izložen Renault i Dacia komercijalni program, a u hali 3a nalazi se štand Motrio, poznata marka servisnih usluga i zamenskih delova.
Grupa Renault ove godine na beogradskom sajmu automobila na Renault štandu izlaže skoro celu svoju paletu putničkih automobila, među kojima i srpsku pretpremijeru odmah nakon ženevskog sajma, ima i novi Clio, model koji je sa 15 miliona prodatih primeraka širom sveta postao simbol Renaulta, sada je došao trenutak za predstavljanje njegove pete generacije čija je prodaja u Srbiji najavljena za septembar ove godine.

Poseban prostor na štandu rezervisan je za tzv. Z.E. kutak u kojem su izložena dva električna Renaultova modela, četvorotočkaš sa dva sedišta, Twizy, a zatim najprodavaniji električni automobil u Evropi, Renault Zoe, čiji domet u realnim uslovima vožnje sa jednim punjenjem baterije iznosi 300 km. Oni su podsetnik na činjenicu da je Renault i 2018. godinu završio kao najprodavanija marka električnih automobila u Evropi, a tu su i kao najava prodaje Renault električnih vozila u Srbiji od proleća 2020. godine.

Na preostalom delu štanda izloženi su Renaultovi crossover modeli Captur, nedavno lansirani restilizovani Kadjar u najvišem nivou opreme Black Edition opremljen motorom nove generacije Tce 160, kao i veliki luksuzni Koleos u vrhunskom nivou opreme Initial Paris.

Tu su takođe i popularni Clio 4 u verziji Limited, kao i porodični monovolumen Scenic. Za ljubitelje limuzina izložen je i Talisman u verziji S-Edition u kojem je novi motor dCi 200 EDC.

Poseban ugao štanda zauzima porodica Megana, a izloženi su Megane Berlina u popularnoj verziji Limited, kao i Megane Grand Coupe u verziji Intens, automobil koji je čest izbor kako privatnih tako i poslovnih kupaca.

Ovogodišnja komercijalna akcija za Renault vozila je koncipirana u vidu:
• Redovnog popusta
• Dodatnog sajamskog bonusa
• Dodatnog bonusa koji se odobrava pri kupovini novog automobila ukoliko je prethodno obavljen otkup starog automobila od kupca (zamena staro za novo)
• Produžena garancija pet godina ili 100.000 km za sve modele, osim Talisman i Koleos gde je u pitanju produžena garancija pet godina ili 150.000 km
• Kredit i lizing za period do 60 meseci sa kamatom od 2,49 odsto uz koji kupci mogu da računaju na besplatno kasko osiguranje za prvu godinu.
Tik uz štand Renault, nalazi se i izložena paleta automobila marke Dacia, nabrže rastuće marke u Evropi, koja je od 2004. godine do danas prodala preko pet miliona automobila u svetu i za manje od 15 godina došla od jednog na čak šest modela u paleti, zadržavši svoja načela: uvek nuditi najbolji odnos cene i kvaliteta na tržištu.

Na Dacijinom štandu premijerno je izložen legendarni Dacia Duster u limitiranoj verziji Techroad, kao i Duster »zamaskiran« u nalepnice Gorske službe spasavanja čiji je Dacia ponosni partner već sedmu godinu za redom.

Na štandu su još Logan, Sandero, model koji je odneo titulu omiljenog modela privatnih kupaca u Srbiji u 2018. godine, kao i popularni Sandero Stepway.

Komercijalna akcija za Daciju dolazi pod sloganom 1,2,3… Dacia, u kojoj svi kupci mogu da računaju na sledeće stavke:
• 1 godina kasko osiguranja
• 2 osnovna servisa
• 3 odsto kamate na period od 60 meseci putem Dacia finansiranja, a ova pogodnost važi za sve automobile iz game.
Svi kupci koji se odluče da finansiraju svoj automobil navedenim kreditom ili lizingom sa kamatom 3%, mogu da očekuju i poklon u vidu dodatne opreme u vrednosti od 200 evra sa PDV-om za model Duster i 100 evra za ostale modele.
U hali 4 nalazi se Renault i Dacia štand na kojem su izložena komercijalnim vozilima. Veliki deo štanda uređen je i označen kao Renault PRO+ centar, a predstavlja posebnu Renault mrežu prodajno-servisnih salona specijlanizovanih za pružanje usluga profesionalnim kupcima i kompanijama. Izloženi su: gradsko dostavno vozilo Clio Societe, dizajnom identičan putničkom Cliu, a opet namenjen prevozu robe zahvaljujući teretnom prostoru zapremine 560 litara. Pored njega tu je i Kangoo Furgon dužine 4,3 m nosivosti od 650 kg. Zatim Trafic Passenger namenjen za prevoz osam putnika, vozača i njihovog prtljaga, zatim Trafic furgon kao i dve verzije najvećeg Renaultovog komercijlanog vozila, Master furgon i Master šasija sa jednostrukom kabinom na koju mogu da se dodaju različite nadogradnje.
Komercijalna akcija za Renault dostavna vozila bazirana je na:
• PRO+ paketu dodatne opreme za 1 dinar
• Besplatnom održavanje do tri godine ili 90.000 km
• Lizing kamata 2,99 odsto uz dodatni popust od 500 evra sa PDV-om za vozila koja se finansiraju putem Renault finansiranja.
Poseban deo štanda čini i Dacia ugao gde su izložena dva modela Dacia Dokker, dostavna vozila ovog brenda, a komercijalna ponuda za njih je ista kao i za Dacia putnički program.
Renault će na ovogodišnjim beogradskom salonu u hali 3a da predstavi svoju marku servisnih usluga i zamenskih delova Motrio, namenjenu vlasnicima polovnih automobila starijih od četiri godine kojima je posebno važna cena jer su zamenski delovi Motrio, uprkos svom kvalitetu, u proseku 30 odsto jeftiniji od originalnih. Ponuda marke trenutno uključuje 8.000 kataloških brojeva najvažnijih zamenskih delova za održavanje automobila 18 različitih marki, što predstavlja preko 90 odsto voznog parka u Evropi.
Osim svih spomenutih proizvoda, Renault će ovogodišnji sajam da iskoristi i za lansiranje nove usluge Renault procena vozila, alat za on-line procenu polovnog vozila. Dostupna je na adresi www.procena.renault.rs, izrazito je jednostavna za korišćenje, a na raspolaganju je svima koji razmišljaju o zameni svog vozila za neko drugo. Već samo sa informativnim obračunom koji dolazi na i-mejl korisnika aplikacije, zatvaranje financijske konstrukcije za kupovinu vozila daleko je jednostavnije. Svakog korisnika koji putem aplikacije zatraži proračun vrednosti svog vozila, kontaktiraće Renaultov prodajni savetnik u najkraćem roku i dogovoriće sastanak za pregled vozila i finalnu ponudu za otkup. Otkup polovnog vozila nije uslovljen kupovinom novog ili nekog drugog polovnog vozila.
I to nije sve! Takođe po prvi put na sajma, u okviru Renault štanda kompanija Renault Nissan Srbija imaće i HR pult, gde svi zainteresovani posetioci koje vole automobile, žele da pomeraju svoje granice i menjaju svet, mogu da dođu i raspitaju se kako da postanu deo Renault porodice.
PR saopštenje
Foto: Renault Srbija Facebook / Dacia Srbija Facebook