
Mercedes će sledećeg meseca obeležiti četvrt veka od premijere kabrioleta iz serije 124, koji je javnost mogla da upozna u septembru 1991. godine na sajmu automobila u Frankfurtu (njegova proizvodnja je startovala početkom 1992. godine).
Mercedes je pre kabrioleta već nudio seriju 124 u formi limuzine, karavana i kupea, pri čemu se 124 sa pokretnim krovom opisivao kao elegantni, prostrani, rafinirani automobil i jedan od najboljih kabrioleta sa četiri sedišta.

124 kabriolet se kao i 124 kupe bazirao na istoj skraćenoj platformi, dok se na početku prodaje nudio samo u verziji 300CE-24. Ovu varijantu je pokretao 3,0 litarski šestocilindraš sa 220KS, što je bilo dovoljno za maksimalnih 240 km/h.

Tokom 1993. godine cela serija je restilizovana, sa doteranim stajlingom, a kabriolet je postao dostupan i sa četvorocilindrašima i 3,6 litarskim AMG motorom.
Mercedes je ovaj kabriolet pravio sve do 1997. godine, do kada je proizvedeno ukupno 40.295 komada.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
W124 bezvremensko remekdjelo Saccoa , sad kad je odmakla vremenska distanca ,vidi se da mu ni većina naslijednika nije ni do koljena po toj neprolaznoj eleganciji , npr. w210 pored njega doďe kao karikatura...
Djordje
Kao i većina kreacija Saccoa, 129 i 140. Što se samog dizajna tiče, ova dva su mi ispred W124. Ali omiljena 124 mi je 500E. :)
Inače, u jednom Mercovom servisu, na moje pitanje koji je najbolji Merc ikad napravljen, sveukupno, kvalitet, pouzdanost, rekli su mi W124.
Meni je kod S klasa w126 najelegantnija ali je w140 daleko najipresivnija S klasa svih vremena , tako da npr. naslijednik w220 pored nje izgleda jadno i bijedno plus što je meni w220 najjadnija S klasa ikad.
Evo baš neki dan sam uslikao w140 vs e38 , Bimer je pored nje bukvalno kao igračka.
https://imagizer.imageshack.us/v2/768xq90/923/DEZjqI.jpg