Upoznajte Kawasakijevu takmičarsku "endurance" Ninju

Dosta je ljubitelja ’’endurance’’ trkačkih mašina, a kako je svetski šampionat u ovoj kategoriji pomalo u senci MotoGP-a, odlučili smo da mu danas posvetimo malo više pažnje.
Reč je poslednjoj međunarodnoj trkačkoj seriji u kojoj besni pravi rat pneumatika; to je šampionat sa snažnim fabričkim prisustvom i velikom neizvesnošću, a za mnoge je poslednji pravi timski sport u motociklizmu.

Vodeći tim u šampionatu je Kawasaki SRC, za koji nastupaju Greg Leblan, Matje Lagriv i Fabijan Fore. Tim japanske kompanije je uvek bio jedan od snažnijih ekipa, a čini se da bi ove godine konačno mogao do najvišeg plasmana, iako je još uvek rano govoriti o tome.

U tome bi trebalo da im pomogne EWC verzija modela Ninja ZX-10R, koji je fokusiran ne samo na performanse, već i na pouzdanost.
Trkački farovi su obavezni, a Kawasaki je veoma pažljivo pristupio njihovoj izradi, usmeravajući svaki LED deo u poseban pravac, radi optimalnog osvetljenja bez obzira na položaj dvotočkaša.
Kontrole su kompromis ergonomije za svakog od trojice vozača, što je u ovoj kategoriji normalna pojava. Ono što treba naglasiti je da Kawasaki SRC tim ne korisiti Brembo, već Nissin kočnice.

Ukoliko Kawasaki stigne do titule, to će biti veliki uspeh za Nissini, naravno uz ostatak dobavljača. Razlog tome je dominacija koju Brembo ima u brojnim takmičarskim kategorijama.
Izvor: Moto-berza.com