home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nakon teaser videa, BMW je i zvanično pokazao svoje nove GS modele u Milanu, uz još dva nova modela.

Noviteti iz Minhena za “teren i drum” (GS – Geland Strasse) Sada imaju oznake F750 GS i F850 GS, a iako oznake sugerišu drugačije, ova dva modela imaju agregate iste zapremine. U poređenju sa svojim prethodnicima F700 GS i F800 GS, zapremina agregata je povećana sa 798 ccm na 853 ccm, kao i snage, pa F750 GS ima 77 KS, a jači model 95 KS.

Za one koji vole skutere, tu je novi C400 X. Dok i kod ovog modela oznaka sugeriše drugačije, njega pokreće novo razvijeni agregat sa jednim cilindrom zapremine 350 ccm sa 34 KS.

Snaga se prenosi preko CVT menjača, a za kočenje su tu dva prednja diska prečnika 265 mm i četvoroklipne plivajuće čeljusti. ABS sistem dolazi u standardnoj opremi, kao i kontrola proklizavanja.

Na kraju, tu je i BMW K1600 Grand America za one koji vole duga krstarenja.

Ovo je u suštini K1600 B, sa gornjom kutijom koja ima integrisan naslonon za putnika. BMW za ovaj model kaže da kombinuje odlične performanse 6 cilindarskog agregata sa ekskluzivnom opremom, koji će učiniti duga putovanja kako udobna tako i fascinantna u stilu američkog krstarenja autoputem.

Izvor: Dmotion.rs

Foto: BMW



čitanja : 2294



Komentari

GS institucija, nema tu greške.
A K1600 puno bolji izbor od Harleja invalida od motora. :)

Autor P1 09 Nov 2017, 17:42

nemoj molim te da poredis ove plastikare sa HD

Autor mile antena 09 Nov 2017, 18:12

Ne moze BMW da se poredi sa Harlijem. To je kao da se porede lav (BMW) i nilski konj (Harli).

Autor Optimus Prime 10 Nov 2017, 10:03

mile
Ne poredim, jer ih nije moguće porediti.
BMW je motor, a Harli kamion-autobus invalid.
To je već dovoljno da se ne ide dalje.
Jer o tehnologiji, suvišno je i polemisati.
Harli je za one koji slabo voze motor, pa taman da se pokriju kao fazon je, što voze šleper na 2 točka...
Ovaj K1600B je S klasa za Harlija, Harli to neće imati ni za 50 godina...

Autor P1 10 Nov 2017, 12:48

Dzaba mu je sva tehnologija kad izgleda kao da ga je hot wheels pravio. Kompletno bezlican plastikar. Nikakvog stila, elegancije, ma apsolutno nista sa cime bi privukao paznju.
Harley je kao monika beluci, a ovaj beeeemveeeee nesto u rangu soraje. Niko ne ume da napravi vecni kruzer kao harley.

Autor mile antena 10 Nov 2017, 18:45

mile
Harli kao Monika Beluči ? o.O
Haha, pre bi se reklo da je Harli kao prosečna debela Amerikanka.
Stila tu nema, osim možda za Amerikance, kojima je i namenjen.
Ovo je motor, dizajniran da bude motor, upotrebljiv i lep.
Harli je tegljač na 2 točka, namenjen Amerikancima, da voze pravo.
Jer iovako ne znaju da koriste manuelni menjač kod automobila, pa što bi i znali da voze motor.
Zato je tu Harli kao alternativa motoru, za one sa slabijim vozačkim umećem.
Koji hoće da prate Amerikanizam.
Evo kako izgleda najbolji Harli, koji istini za volju, s obzirom da je Harli i liči na nešto :
https://i.ytimg.com/vi/D_p6s_KiBvk/maxresdefault.jpg
Jedno 50ak godina kaska.
Znam da Američka filozofija nije napraviti motor, nego ovo što si napisao, privući pažnju nečim, obično Amerikanizmom, tipa NASCARA, ili sličnih "ideja".
Evropljani prave motore, a ne invalide na 2 točka.
Ipak, ovaj Ultra Glide je verovatno jedini Harli koji nešto vredi.
Samo njihov problem je što im motori teže skoro pola tone i što su namenjeni za vožnju pravolinijski.
Jedan GS1200 Adventure je superiorniji motor 10 puta od svih Harlija zajedno.

Autor P1 10 Nov 2017, 19:40

@p1,
u svetu kruzera motori se dele na harley davidson i sve ostale. dzaba ovim danasnjim plasticnim motorima, mogu imati tehnologiju koju god hoce - na kraju dana harley i njegov vecni dizajn izlazi kao pobednik. ovaj bmw na sta lici, kao da je neko dete od 5 godina crtalo, a onda hot wheels pustio u prodaju. tipican danasnji plasticni proizvod, bez i malo ukusa. sta je lepo ovde? trebali bi ovom plastikom boje povracke da prekriju i tockove, tad bi dozivljaj bio popunjen.

smeta ti sto je kruzer napravljen za pravac? pa za sta bi ti da KRUZER bude napravljen, za krivinu svaka 2 metra? jel ti znas sta je kruzer i za koju svrhu se koristi?

hahahaha harley za one sa losim vozackim umecem? pa neko ko vozi evropski motor ne bi mogao ni da drzi harley da ne padne, za njih su ove male igracke malo vece od bicikle

Autor mile antena 10 Nov 2017, 21:12

Kad smo kod asocijacija , na koju damu podsjeća HD , meni najviše baca na Bertu iz "two and half a man" ;)

Autor Đorđe 10 Nov 2017, 21:57

Djole
Mene Harli podseca na Miss Piggy iz Mapetovaca, a i zvuk mu je slican onom kad svinja grokce. Bio sam na prezentaciji Harlija pre nekoliko meseci. Ja tamo nisam video nista specijalno i privlacno, verovatno ljubitelje privlaci sto se to zove Harli i sto grokce. Honda Goldwing je Rols Royce za ono.

Autor Optimus Prime 10 Nov 2017, 22:20

@Optimus Prime,
da nisi opet video na filmu, kao one sline price o neasfaltiranim putevima u americi? :)))
mora da si i ti kao p1 pa i ti volis zvuk miksera :)))
naravno da TI nisi video nista specijalno i privlacno, dovoljno je ono "made in the usa" da tebe odbije. vise volis plastiku nego hrom? samo napreda ...

Autor mile antena 10 Nov 2017, 22:50

Djordje
Hahaha, vala baš.
@mile antena
Imaš pravo na svoje mišljenje, kao i svako drugi.
Tebi je sve što je Američko najbolje, ali ne misle svi isto kao ti.
I ovaj BMW je kruzer, ali nema pola tone i nije invalid.
Znači jedina "vozačka sposobnost" je ta što treba držati 400+kg ?!
Sa takvim autobusom, ne može se ni očekivati neka vožnja, osim vučenja po putu, ko prebijen, a kad naidje krivina, spušta se na brzinu malo veću od brzog hoda. :)
Bio sam na promociji Harleja, pre par meseci u BG-u, na dojavu Optimus Prime-a.
Da baš vidim, pošto nikad nisam imao dodira sa Harlejem.
I nikakvu magiju tamo niti višu matematiku nisam video, filozofiju.
Očigledno ja ne razumem tu svemirsku privlačnost Harleja.
I kao što rekoh, jedini proizvod, vredan pažnje, deluje da je Ultra Glide.
Ono ostalo sve za kantu, što se mene tiče.
Za razliku od Harleja, što je proizvod za penzionere, sa slabijim vozačkim umećem, da prdiš i nerviraš ljude, taljigajući putem ko prebijen.
Kad probaš MOTOR, bio to Japanac, ili Evropljanin, odmah ćeš osetiti hemiju, adrenalin, privlačnost, zadovoljstvo.
Eto recimo čim probaš BMW GS, KTM ili Kawu, da ne nabrajam dalje.
A Harlej, mrtav konj...

Autor P1 10 Nov 2017, 22:55

mile
Vama Amerima je dovoljno samo da prdi i puca, vi na svakom autu možete "napraviti" zvuk, samo probušiš zadnji lonac. :)
Treba malo da poslušaš zvuk Kawasakija da čuješ šta je zvuk.
Ili KTM-a, to će ti se pre svideti. :)
https://www.youtube.com/watch?v=Rr4CZUJqCuo
Al to su motori, koji su vozljivi, možda ti se zato ne svidjaju. :)
Oće to na točak, divlje, ide po krivinama.
Nije za penziju i tempomat.

Autor P1 10 Nov 2017, 23:12

@ P1,
sam podatak da posedujem triumph bonneville bi ti treba reci da ne mislim da je sve americko najbolje. ja uopste nisam rekao da je harley generalno najbolji vec da ima najbolje kruzere i da imidz i ime koje je harley napravio bmw, honda i slicni nece moci napraviti ni za 100 godina. to ime i imidz mu niko nije dao preko noci vec je svojim proizvodima zasluzio.

naravno da ne mozes da vidis magiju harleya tako sto ces ga posmatrati u izlogu. ja sam licno posedovao harley tako da mislim da sam ipak malo vise kvalifikovan da donesem zakljucak od vas koji ste ga pre par meseci videli u izlogu.

i naravno da harley ne mogu voziti oni sa losim vozackim umecem, kao sto rekoh gore - pali bi sa njega i pre nego sto bi krenuli. harley je komplikovan za voznju bas zato sto je primitivan, sto nema nikakvih elektricnih pomagala. voziti harley u svetu motore je nesto kao voziti '71 plymouth 'cudu hemi u svetu auta - naravno da ne moze los vozac da ga vozi. a svako moze da vozi najmoderniji auto gde elektronika sve kontrolise i donosi sve odluke za vozaca.

nemam ni najmanju zelju da provozam danasnje plasticne motore, a jos manje nesto tipa bmw gs jer me takav stil motora uopste ne interesuje.

evo jedini bmw koji bi rado posedovao, a ne kao k1600 koji je sav prekriven plastikom.
http://thebikeshed.cc/wp-content/uploads/2015/06/CRD-64-1-THUMB.jpg

Autor mile antena 10 Nov 2017, 23:17

mile
Znači tebi je jedina prednost kod Harlija, ta što ima hrom umesto plastike ?
Znaš li zašto se stavljaju plastične oplate ?
Zato da bi motor bio što lakši.
Drugim rečima, brži, agilniji, upotrebljiviji, da bolje koči i tako dalje.
Naravno, za Harleja su te osobine potpuno nebitne. :)
Kada bih se ložio na Harli, onda bi lepo vozio Tamića, isto mu dodje. :)
Srećom, volim da uživam u motoru i vožnji.
Pa tako ostavljam drugima da uživaju u hromu, meni je bitnije ono uživanje u vožnji, npr vožnja do planine, gde bi se Harlej ponašao kao slon u staklarskoj radnji. :)
A možda bi se i nasukao u uzbrdo/nizbrdo lakat krivinama.
Razlikuju se pogledi na motor, ja na motor gledam kao na prevozno sredstvo, a ti gledaš da li je oklop plastičan ili hrom.
Usput, svaki motor mi je lepši i privlačniji od Harleja.
Usput, ako te loži Harli, imaš Triumph Rocket 3, 2300ccm, najsnažniji čoper.

Autor P1 10 Nov 2017, 23:46

mile
Taj što si okačio, ja na to ne bih seo. :)
Bila je promocija, medjutim Ultra Glide, koji je jedini bio meni primamljiv za probu, nije bio dostupan, tj popunjeni svi termini.
A na one ostale tarabe, ne bih seo.
Probaj GS, ili KTM, pa da vidiš šta je motor. :)

Autor P1 10 Nov 2017, 23:50

@ P1,
pricas o emocijama, a onda mi kazes kako se koristi plastika umesto hroma da bi bio laksi. kakva crna privlacnosti i zadovoljstvo u plastici? i onda je jos ofarbali u narandzastu boju kao decije igracke.

znaci ti hoces motor za voznju kroz planine? pa naravno da harley nije za takvu svrhu. ne bi mogao voziti ni bmw k1600 za takve svrhe.

ja kad vozim motor niti zelim da idem u planine sa njim, a jos manje mi je bitnije koliko ce brzo ici i koliko ce brzo uci/izaci iz krivina. motor vozim kada hocu da "usporim vreme" i uzivam u svakom momentu, a tebi je izgleda sve "brze brze brze"

Autor mile antena 11 Nov 2017, 05:06

mile
Tebi očigledno hrom budi emocije, a meni plastična oplata ne, već motor.
K1600 je putnički motor i on sigurno može da se vozi tuda, dok Harlej sigurno ne voli takve rute.
Kao što rekoh, Harlej je poput Tamića, što i i sam opisao.
Ne znam koliko je zanimljivo voziti Harlej polako, pravolinisjki.
Ali znam koliko je uživanje voziti pravi motor, pogotovo kroz krivine, tečeš, to je pravo uživanje.
Najgora ruta i najdosadnija za motor, je pravac.
Tu nema dinamike.
Mada je to za Amere naj ruta, jer oni preziru krivine, NASCAR fazon...
Pravac je zanimljiv kada se poteže motor, gde je Harlej takodje tanak.
Verujem da se plašiš da probaš GS, jer više nikad ne bi seo na Harlej. :)

Autor P1 11 Nov 2017, 13:47

@ P1,
naravno da k1600 ne moze ici svuda. po brdskim neasfaltiranim putevima sigurno nece ici nista bolje nego harley. kruzer nijednog brenda nije napravljen da ide takvim putevima, ti izgleda uopste ne razumes da kruzer nije napravljen ni za brzinu ni za brze krivine ni za off-road. kao sto mu ime kaze, kruzer je napravljen za sporiju voznju na duze relacije, gde ces da vidis sta se desava oko tebe, a ne da udjes i izadjes iz krivine sto brze. to je isto kao da se zalis sto bentley continental gt ne moze uci/izaci u krivinama jednako brzo kao subaru impreza sti.
poredis dva potpuno razlicita sveta. ja kad vozim motor meni uopste nije cilj da budem sto brzi (iako triumph bonneville uopste nije spor motor). ja vozim da se opustim i ne trkam se sa vremenom vec volim da izaberem manje lokalne puteve i vidim sta se desava oko mene, a ne zurim hocu li stici negde sto pre. to je nesto sto ne razumes. ti si verovatno jedan od onih koji i kad voze auto ce radije ici dosadnim autoputem samo da bi stigli negde 20 minuta brze. a ja kad idem na novu lokaciju uvek cu uzeti manje lokalne puteve pa makar vozio sat vremena duze - jer na taj nacin mnogo toga vise zanimljivog vidim. ista stvar mi je i sa motorima. tako da za tebe naravno da nije harley, a nije ni k1600 ili bilo koji slican motor bez obzira iz koje drzave dolazio.
vec sam ti pokazao koji je jedini bmw motor koji bi vozio. evo jos jednog evropskog motora koji mi se jako svidja (moto guzzi), mada bi definitivno zamenio ovu odvratnu zelenu boju sa crnom ili tamno sivom ili nekom slicnom jakom bojom.
https://ibb.co/ikHJ7b

Autor mile antena 11 Nov 2017, 16:30

mile
Nisam nigde rekao neasfaltiran put.
Ja isto biram zanimljivu relaciju, a ne autoput.
Gde možeš da uživaš u ambijentu, prirodi, tečeš kroz krivine.
Samo sam rekao da ne volim motore sa "sposobnošću" invalida.
Volim da je motor agilan, sposoban.
Zato je mnogo lepše putovati GS-om, nego Harlijem.
Razlika je što sa GS-om možeš da voziš i brzo, a i da krstariš. A Harlej je osudjen na penzija stil.
A nema ništa lepše nego uživati u krivinama na motoru.
Naravno, Amerima je to dosadno, pa su napravili jednostran motor za pravolinijsku vožnju.
Harlej je verovatno najnesposobniji dvotočkaš.
Za razliku od svestranog GS-a.

Autor P1 11 Nov 2017, 19:26

@ P1,
ti sad kazes da ne volis motor sa "sposobnoscu invalida", ali si poceo celu pricu oko pljuvanja harleya. svaki veliki kruzer je invalid za krivine, zvao se on harley, triumph, bmw ili nesto cetvrto. kao sto rekoh gore, nije harley nista vise nesposoban za krivine nego bmw k1600 sa kojim izgleda nemas problema, ali sa harleyem imas.
harley je nesto kao klasicni muscle car, on te tera da se boris za njegovu paznju, nece da slusa. to je izazov, a ne sesti na motor koji je toliko nabijen elektronikom da nema bas nikakvog izazova u njemu, ako vozac i pogresi tu je gomila elektronike da sve ispravi. menu nema tu bas nista zanimljivo, ja hocu da se borim sa masinom i da je kontrolisem i da svaki momenat nepaznje moze da me kosta zivota. nikad se ne osecas zivlje nego kad si na ivici zivota, sto je vecinu vremena sa harleyem. a ne tamo nesto gde znas rezultat i pre nego sto zadatak bude postavljen ...
na taj nacin sam postao bolji vozac i nema tog motora/auta koji ne mogu da kontrolisem. a ovi koji hoce nesto gde elektronika sve kontrolise - ta elektronika ce jednom zakazati, a rezultat nece biti lep.
dzaba gs-u i da mozes upravljati umom sa njim - kad vidim onu odvratnu plastiku (jos posebno kao ofarbaju u neku jos odvratniju boju) dodje mi na povratim.
zajebi te plasticne igracke, ovo je motor, gde se svaki detalj jasno vidi i sija.
http://www.harley-davidson.com/content/dam/h-d/images/motorcycles/my17/softail/fat-boy/overview/dom/17-hd-fat-boy-1.jpg

Autor mile antena 11 Nov 2017, 21:05

Pitinjo, kako ne razumes Mileta? On
pokusava da vozi Harlija sto je moguce sporije, a da ne dodje u situaciju da stane i izgubi ravnotezu, jer ako Harli padne preko njega-ode Mile na put svile... To ti je voznja na ivici zivota! Ne mogu da verujem da je Amerima toliko tesko da voze Baracudu! Mora da je bio neki sa rucnim menjacem, cim je toliko " strasan" za voznju!

Autor Optimus Prime 11 Nov 2017, 22:26

mile
Ne poistovećuj K1600 sa Harlijem, daleko su oni, sušte suprotnosti.
Baš sam gledao jedan video, gde Harlijevac govori ( ima Ultra Glide ) o svom motoru i K1600B.
Kaže BMW je za trkače koji su prekinuli da se takmiče. :)
Vidi se da nisi imao nikakvog iskustva sa BMW motorima.
Možda te izgled zavara, ali i samo na osnovu izgleda, jasno je da je razlika izmedju BMW-a i Harlija ogromna.
Ne znam iz tvog opisa, da li je Harli za kruz, ili za samoubistvo.
Pošto kontradiktorne karakteristike navodiš.
Ako je namenjen za pravac i kruz, onda ne znam kako to može da te zbaci i ubije ?
Harli je valjda za penziju, klaj-klaj pravolinijsku vožnju.
Za razliku od tebe, ja baš tražim suprotno, da je motor upraljvij, poslušan, takodje i što više moguće bezbedniji.
Jer kada teraš motor brzo, pa i kada prelaziš granicu, bolje je da te motor sačuva nego da izgubiš glavu.
Ali Harliju to ne treba, on je namenjen za vozače amatere, debele Amerikance i one koji nisu bajkeri, već hoće da glume da jesu.
Zaista nisam video Rosija ili nekog profi vozača da vozi Harleja ili sličan motor, čoper.
A što se tiče uzbudjenja, pa tu je puls na nuli sa Harlejem.
Probaj KTM, pa ćeš da vidiš šta je uzbudjenje. :)
Pa i GS, koji je pitomiji od KTM-a, ali još kako ima snage, hoće na točak, adrenalin kroz krivine.
KTM je ultimativni huligan medju dvotočkašima, siledžija.
Još kako opasan motor ako vozač nema umeća i kontrole.
BMW je pak udobniji, pitomiji, bolji za kruz.
Zavisi ko šta hoće.
Ali ludji motor od KTM-a, teško da ćeš naći.
Ja ne znam, možeš li mi objasniti, kako si to na ivici života sa Harlejem koga voziš 80kmh na pravcu ?
Inače, ko hoće dobar i svestran motor, sve u jednom, kruzer, turing, sport, jedan od ova dva :

https://www.youtube.com/watch?v=s9EYqJeVBUI

Taman u ovom videu, možeš videti na kakve puteve sam mislio, asfaltne.
A ako misliš da K1600 nije vozan, žestoko grešiš.
On je ipak sport turing.
Kažem, možda izgled zavara one koji nisu probali, kao u slučaju GS-a, ali motori su daleko vozniji nego što bi to neko pretpostavio na osnovu izgleda.
Eto npr, meni GS mnogo više uliva poverenja od mnogih drugih motora, po krivinama, pa čak i od sportskog S1000RR-a.
Kada bi birao motor koga ću da teram jako po krivinama, izabrao bih GS-a.
A pritom je udoban i za "na kraj sveta".
Uostalom, nije čudo što je GS najvidjeniji dvotočkaš na putevima, sa kojim se putuje, obilazi svet.
Nije čudo što je najprodavaniji BMW-ov dvotočkaš, iako nije nimalo jeftin.
Po meni, samo da je jači, bio bi idealan motor za moj ukus.
Da ima jedno 180-200ks.
Mada, nije to realna primedba, već više moj hir da se ukrsti GS sa supersport mašinom.
Kad voziš KTM, pa S1000RR, onda GS deluje kao da mu fali snagi.
Iako je daleko od toga, sa 125ks i 125nm.
Prvom hoće na točak, drugom takodje, posebno ako neko sedi pozadi.
Malo gasa odma se propinje.
BMW je za uživanje, KTM za divljanje.
Harlej nije za mene, za Krkobabića možda. :)
Uvek bih pre uzeo ovaj BMW K1600.
I na kraju, Harlej ne pruža 0,1% uzbudjenja i adrenalina što KTM pruža.
https://www.youtube.com/watch?v=nMqbKkwiK6Y
Za razliku od ovoga, Harlej je mrtav konj, autobus, kamion na 2 točka.

Autor P1 11 Nov 2017, 22:35

@Optimus Prime,
ti si sigurno video voznju barracude na filmu (verovatno u nash bridgesu) pa znas kakva je u voznji. a kakav je harley za voznju si video u sons u anarchy, zar ne?
svasta covek moze da nauci iz filmova ...

Autor mile antena 11 Nov 2017, 22:59

@ P1,
poceo i ti kao optimus prime da donosis zakljucke na osnovu filmova i youtube videa :))) oh da, da ne zaboravim - video si ga u izlozbi pre par meseci pa na osnovu toga znas kakav je za voznju.
reci mi da k1600 nije dosadan kao sto izgleda je kao da si mi rekao da volkswagen beetle nije dosadna kao sto izgleda. ma dzaba i da je najbolji motor na svetu - kad vidim one plasticne detalje u boji povracke nemam ni najmanju zelju da ga probam.
ti ne razumes harley bez obzira koliko ga puta gledao u izlogu, na youtube i na tv. nista, ti uzivaj u svojim brdskim putevima i ostrkim krivinama u plasticnom motoru da bi se ustedelo 65 grama na tezini, a ja cu u route 66 u mom hromiranom harleyu, i zadovoljni i ti i ja.

Autor mile antena 11 Nov 2017, 23:12

mile
Otišao sam da probam, ali već bili popunjeni svi termini.
Dakle, iako nisam fan Harlija, otišao sam da vidim, probam.
Tako da nisam zatvoren.
Teško se može reći da je K1600 dosadan, šestak. :)
Ti motor ceniš po tome da li ima plastični ili metalni oklop, ok tvoje pravo.
Ja uživam u motoru, onome što motor jeste i onome čemu je motor namenjen, vožnji.
Dok vozim, ne gledam oklop, već uživam u vožnji.
Usput, svaki motor koji sam pomenuo, mi je neuporedivo lepši od Harlija.
Od Harlija, a bila je izložena kompletna gama, jedino Electra Ultra Glide vredi pažnje, ostalo što se mene tiče X.
To sam jedino imao želju da probam, iako Harli nije moj tip motora, ali eto da probam i to.
Posebno posle GS-a, Harli ima težak zadatak. :)
Ali bih opet probao, čisto da vidim kakav je.
Od Harlija ne očekujem ništa, do udobnog kruzera, što ovaj model koji pominjem treba da bude.
I to je to, nikakvo uzbudjenje, adrenalin, niti dinamika.
Smešno mi je kad se sedne na Harli ( druge modele ), smešan osećaj.
Dobro si napomenuo, route 66, za to je Harli.
Ali toga nema u Evropi.
Ima krivina, to je problem.
A vozio sam od Ninje, preko raznih motora koje pomenuh i u svakom sam uživao, u onome što taj motor pruža i čemu je namenjen.
Nisam ograničen da vozim motor samo pravolinijski, tj da posedujem takav motor.
To ko voz. :)))
A za to za šta je Harli namenjen, verujem da je Honda Goldwing bolja.

http://images.mcn.bauercdn.com/PageFiles/636341/1000x750/Honda_Goldwing_2018_01.jpg

Smešno ti ovo "plastični motor", to zbog plastične oplate ?
Pa BMW GS je kvalitetniji i robusniji od Harleja 1.000 puta.
Nije slučajno motor kojim se obilazi svet. :)
https://www.bmw-motorrad.co.za/en/experience/stories/world-of-gs/308-000-kilometer.html

Autor P1 12 Nov 2017, 00:25

@ P1,
isao si da probas nesto za sta si vec doneo zakljucak i onda kazes da si "otvoren". nema potrebe da se lazemo. ti meni kazes kako "harley nema nikakvo uzbudjenje, adrenalin, dinamiku" bez da si ikada seo na njega. to si sve zakljucio na osnovu internet slika i modela u izlogu?
ja cenim motor po istoriji, tradiciji, posvecenoj paznji za detalje i slicno. naveo sam ti nekoliko evropskih cafe racer-a koji mi se jako dopadaju, ukljucujuci i one koje pravi bas bmw.
harley nema tezak ili bilo kakav posao protiv bmw gs jer se ni jedan harley ne takmici protiv gs-a.
nema potrebe da probas harley jer ti se nece dopasti. ne zato sto je los vec zato sto ti otvoreno priznajes da hoces sportski motor i u takvim uslovima jedan kruzer ti se sigurno nece dopasti. ti i dalje ne razumes da verni kupci harleya (kojih ima vise nego bilo kog drugog motora) ne gledaju podatke na papiru kada se kupuju motori. jer realno - niko ne vozi bmw, hondu ili neki slican motor na route 66. bmw, honda i slicni ce uvek biti samo motori za prevoz. kada postanu deo istorije, tradicije, ma same kulture - e onda mozemo da ih stavimo u isti kos. harley moze sutra svoju oznaku staviti na govno i oni ce opet prodati gomilu takvih motora, jer su izgradili tako jak imidz da mogu samo ime "harley davidson" sve prodaje. a to je nesto za cim bmw, honda i drugi i dalje jurice i jurice jos dugo.
mozda je honda goldwing kvalitetnija, mozda ce se kvariti manje tokom narednih X godina i mozda nudi vise za cenu. ali na kraju dana hondu ce da vozi neki zubar koji je kupio motor tako sto je gledao brojeve i statistiku na papiru. a harley ce voziti neko kome su motori u krvi. i to se vidi u samim motorima - mozes bez problema da vidis koji motori su razvijeni od strane pametnih klinaca koji su naucili zanat u skolama i brojevima na papiru, a koji motori su razvijeni od strane onih kojima su motori u krvi od malena.
nisu sve brojevi na papiru, to pokusavam vec neko vreme da pokazem renault terminatoru za kamione, a sad izgleda i tebi za motore.

Autor mile antena 12 Nov 2017, 03:33

mile
" a harley ce voziti neko kome su motori u krvi."
E nasmeja me baš.
Kome su motori u krvi, on vozi nešto sasvim drugo.
Rekoh da nisam fan Harlija, odnosno tog tipa motora, ali probao bih, čisto da vidim kako izgleda.
Harli nije za jurcanje, krivine, zato rekoh, tu dinamike nema, adrenalina.
Sportski motori su drugo nešto, ja ovde govorim o GS-u i K1600.
Ali kao što rekoh, probao bih Harli, a ti ne smeš da probaš nešto drugo, jer znaš da bi batalio Harli. :)
Još pišeš da su plastični motori. :)
Mile ti si postao veći Amer od Amera, hvališ i voliš sve Američko, više od njih samih.
Što se tiče ovoga što si napisao za istoriju, tradiciju itd, smešno je stavljati Harli pored Honde ili BMW-a.
Šta kažeš, niko ne vozi BMW na route 66 :

https://www.youtube.com/watch?v=E1z9u7mMUBU

Sa GS-om se obilazi svet, što sa Harlijem teško da može.
Jer nije svuda pravac.
GS možeš da voziš gde hoćeš, Harli ne.
Zaista smešna scena gledati Harija kako se muči kroz krivine. :)
Za razliku od Harli kamiona, evo kako izgleda motor, tj vožnja pravog motora :
https://www.youtube.com/watch?v=TOc65tIqRmY
Nešto nezamislivo za Harli kamiondžije. :)
Kod Harlija je bitno da ima hrom, da imaš kožnu jaknu itd. :)
A Američka "kultura" je nekultura.
Makar si priznao da Honda pravi bolji motor. :)
Gledah sad, da je Harli imao problema sa stabilnošću, imali nekoliko smrtnih slučajeva, pa se žalili policajci.
Eto, ne znaju čak ni motor za pravac da naprave.
A koliko vidim iz tvog pisanja, ne mogu se pohvaliti pouzdanošću ni kvalitetom.
Pretpostavljam da preko 90% Harlija prodaju u Americi.
Za Harlija treba tražiti položenu C kategoriju. :)))

Autor P1 12 Nov 2017, 10:20

mile
Možeš li pročitati ovo, pa onda daj komentar.

http://www.motorevija.com.hr/test/top-test-8211-bmw-r-1200-gs

http://www.magazinauto.com/bmw-r1200-gs/

http://www.motorevija.com.hr/test/bmw-r-1200-gs-adventure

Ovi linkovi slikovito dočaravaju osećaj, kao da si ga vozio.
Ako imaš neki sličan link, za virtuelno "upoznavanje" sa Harlijem ( Ultra Glide ), okači da vidim.

Autor P1 12 Nov 2017, 13:05

@ P1,
to da li ti imas zelju ili ne ne igra bas nikakvu ulogu. poenta je da ti nikada nisi ni seo na taj motor, ali znas kakav je po pitanju dinamike i adrenalina jer su mika i zika tako rekli, pa je sigurno tako. najcrnje od svega je sto sam JA LICNO POSEDOVAO taj motor, ali ti opet znas bolje od mene kakav je. :)))

ja sam ti ostavio gore sliku bmw motora kojeg bi vozio i posedovao. a gs, k1600 i slicne plastikare nikada ne bi ni pogledao, a da ne govorim vozio, jer toliko gadno (da ne kazem pederski - posebno za gs) izgledaju da nemam reci.

ja se u potpunosti slazem da je smesno stavljati harley pored bmw-a i honde po pitanju tradicije i istorije, posebno u svetu kruzera. kao sto sam ti objasnio gore, harley ima toliko jako ime koje bmw i honda nikada nece imati u svetu kruzera. vidis, honda moze napraviti bolji kruzer od harleya, ali ce taj kruzer opet biti u senci harleya jer niko nikada nije rekao "nadam se voziti route 66 sa hondom/bmw" osim onih gore vec opisanih vozaca (koji rade kao zubari i voze toyotu camry ili volkswagen beetle svakodnevno, a na motoru znaju samo gorivo sipati).

vec sam ti ranije rekao da vozim britanski motor, tako da sigurno ne mislim da je sve americko najbolje. sa druge strane, koliko proizvoda si ti imao koji nisu svapski?

nemoj da mi kacis price sta je neko drugi rekao, to me apsolutno ne zanima. mene kad bude zanimalo sta moto revija ima da kaze onda cu i citati moto reviju. mene je interesovalo na osnovu cega pljujes harley kada otvoreno priznajes da ga nikada nisi ni vozio, a sad sam zakljucio da je to zato sto su ti auto mediji i youtube tako rekli.
ja kupujem ono sta se meni svidja, a ne ono sta se marku i janku svidja. a ti izgleda formiras misljenja na osnovu tudjih misljenja ... hoces da ti nadjem test gde je ruzicasta vw beetle jako ishvaljena? mozda ti postane omiljeni auto.

Autor mile antena 12 Nov 2017, 21:18

mile
Seo jesam, vozio nisam.
U pravu si, Harli je pojam dinamike.
Deluje tako...

Autor P1 12 Nov 2017, 21:34

@P1,
definicija dinamike nije ista za sve ljude. tebi je izgleda dinamika da svako malo bude krivina. ja kad vozim svoj triumph ja necu ostre krivine.

Autor mile antena 13 Nov 2017, 17:37

mile
Dinamika je dinamika.
Čoperi nisu dinamični, to je fakt, oni su za dugačke pravce.
Što u Americi pije vodu.
Ovde pak nema route 66.
Najviše volim, kada su tečne krivine, ne previše oštre, pa da tečeš kroz njih.
To je najlepše uživanje na motoru.
Uz naravno prirodni ambijent, reku, šume.

Autor P1 13 Nov 2017, 18:36

mile
Proveri forum.

Autor P1 13 Nov 2017, 19:18

@p1,
sa druge strane, ja volim da vozim na ovakvim lokacijama (imas slike na dnu stranice).
nikad ovde nisam vozio motorom, samo autom, ali cu jednog dana i motorom
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Nevada_Scenic_Byways

Autor mile antena 13 Nov 2017, 19:59

mile
(pre)Lepo.
Pravi ambijent za dvotočkaša.
A ne grad ili autoput.

Autor P1 13 Nov 2017, 20:10