home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
BMW C1

BMW C1 je bio jedan od izgledom najupečatljivijih motocikala s početka ovog veka.

Tvrdnje bavarske kompanije da motocikl nudi bezbednost jednog automobila nije pridobila motocikliste, pa je na tržištu proveo svega dve godine, uz oko 12.000 prodatih modela na globalnom nivou.

Imajući u vidu istoriju ovog i sličnih modela, čudi što Nemci žele da ponovo aktiviraju ovaj segment. Sad, pitanje je da li će uopšte biti tako, jer su patenti iz 2018. godine, mada su tek nedavno objavljeni.

BMW C1

Ono što patenti otkrivaju je nova vrsta modularnog skutera, koji se može voziti s podignutim krovom ili bez njega, kao konvencionalni skuter. „Kičma“ ovog modela je BMW C evolution električni skuter, lansiran 2014, koji je doneo krovnu strukturu od karbonskih vlakana i aluminijuma.

Bezbednost će biti glavni prodajni argument, kao i kod originalnog C1.

Izgleda da će najčudnija stvar u vezi ove mašine, osim očiglednog, je činjenica da će u pitanju biti motocikl fokusiran da vozače automobila privuče svetu dva tačka. Možda bi bolji pristup bio da su motociklu dali treći točak, čime bi mogao da se vozi s „B“ kategorijom.

A možda bi to bilo i previše.

Izvor: Moto-berza.com



čitanja : 281



Komentari