Yamaha razvija hibridni pogonski sklop za TMax

Yamaha je podnela dva različita patenta koji opisuju novi TMax maksi-skuter koji dolazi s hibridnim pogonskim sistemom.
Na patentima se nalaze dva je TMax skutera sa dva različita tipa hibridnog pogona.

Iako nikakvi dodatni detalji nisu otkriveni, karakteristike motocikala na crtežu su slične aktuelnoj generaciji ovog modela japanske kompanije.
Ipak, najnoviji patenti daju jasnu indikaciju da je hibridna tehnologija još uvek u ranoj fazi razvoja.
Prvi patenti direktno povezuju motor sa unutrašnjim sagorevanjem (MUS) i električni motor. Direktna veza između elektromotora i MUS omogućava da se koristi konvencionalni sistem prenosa i da se osigura da razvoj motocikla bude što je moguće pre isplativiji.
U međuvremenu, drugi patent prikazuje hibridni pogonski sistem koji je montiran u zadnju viljušku i prenos.
Drugo rešenje omogućava Yamaha da isti električni agregat koristi kod različitih MUS. Međutim, sistem je malo delikatniji jer primorava kompaniju da precizno prilagodi električni motor različitim postavkama.
Još važnije, treba li očekivati hibridnu verziju TMax 560 u budućnosti? Da i ne. Pretpostavlja se da se u ovom trenutku TMax koristi samo za razvoj novog hibridnog pogonskog sistema. Štaviše, TMax će najverovatnije omogućiti da se hibridni sistem lako postavi ispod sedišta zajedno sa baterijama.
Izvor: Moto-berza.com