home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
SRK1000RR

U onome što bi mogao biti odlučujući trenutak za globalnu industriju motocikala, kineski QJMotor udružio je snage sa italijanskom MV Agustom kako bi napravio superbajk po imenu SRK1000RR.

Iako je motocikl još uvek u tajnosti, insajderske informacije su potvrdile njegovo postojanje, postavljajući scenu za njegov veliki debi krajem ove godine. Njegova proizvodnja bi trebalo da krene početkom 2024.

QJMotor, koji je blisko povezan sa drugim popularnim proizvođačem motocikala, kompanijom Benelli, već je dobio formalno odobrenje za SRK1000RR u Kini. Obe kompanije potpadaju pod okrilje Qianjiang Grupe. Zvanični dokumenti koji pružaju specifikacije, pa čak i kompletnu sliku motocikla, objavljeni su na sastancima QJMotor dilera.

Koreni ove saradnje sežu do septembra 2020. godine kada je Qianjiang nagovestio planove za novi četvorocilindarski superbajk s Benelli oznakom. Bilo je očigledno da je motor obezbedila MV Agusta, koji je takođe sklopio ugovor o distribuciji sa Qianjiang Grupom za kinesko tržište.

Partnerstvo je postalo još očiglednije prošle godine kada je MV Agusta predstavila prototip avanturističkog motocikla koji sadrži Qianjiang motor i šasiju. Ovaj novi superbajk može se posmatrati kao neka vrsta rođaka tog motocikla, ali sa dizajnom koji vodi QJMotor.

Na prvi pogled je jasno da SRK1000RR preuzima elemente dizajna od kultnog MV Agusta Brutale 1000 RS, posebno jedinstvenu zadnju viljušku i poseban ram koji kombinuje legure metala i čelik.

Međutim, MV Agusta se uzdržala od pozajmljivanja moćnog motora koji pokreće Brutale 1000 RS. Umesto toga, SRK1000RR će imati manje snažan motor zapremine 921 kubik, koji proizvodi 125-127 KS i 95 Nm obrtnog momenta.

SRK1000RR

Čini se da je sam agregat deo šire strategije MV Aguste, jer se našao u retro konceptnom motocklu prošle godine. Takođe se spekuliše da bi QJMotor mogao da proizvodi motore za druge MV Agusta motocikle i da mu bude dozvoljeno da koristi isti motor za svoje modele. Ova vrsta partnerstva nije nova u svetu motocikala; druga kineska kompanija, CFMOTO, ima sličan aranžman sa austrijskim proizvođačem bicikala KTM.

Ovaj uzbudljivi savez između kompanija QJMotor i MV Agusta izgleda da je više od prolaznog partnerstva; to je jak pokazatelj da se kineska industrija motocikala sprema za takmičenje na globalnom nivou. A ako SRK1000RR ispuni sve očekivanja, mogao bi da postane značajan igrač na tržištu dvotočkaša.

Izvor: Moto-berza.com



čitanja : 431



Komentari