

Osim koncepta Ryuge, Mazda za Detroit sprema jos potpuno novu generaciju SUV-a Tribute, koji je, kao sto smo pisali, ustvari samo klon Forda Escapea. Iako od Mazdine Zoom-zoom filozofije dizajniranja automobila ovde nema nista ( sem mozda karakteristicne prednje maske ) u Mazdi veruju da ce ovim modelom postici ipak bolje prodajne rezultate od jos diskretnije dizajniranog istoimenog prethodnika. Prodaja u SAD-u pocinje sredinom godine a kada ce stici u Evropu jos se na zna. Mazda u Detroitu osim obicnog Tribute-a izlaze i ekoloski prihvatljivi hidridni model Tribute HEV sa kombinacijom benzinskog i elektromotora i ukupno raspolozivih 155KS. Elektromotor pri punoj snazi razvija 70Kw(94KS), sa kojim se Tribute HEV moze samostalno kretati sa maksimalnom brzinom od 25 milja na sat odnosno 40 km/h, a benzinski motor je 2,3 litra zapremine. Snaga se prenosi na prednje tockove preko elektronski kontrolisane CVT transmisije sa mogucnoscu ukljucenja integralnog pogona.