home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Ovo su prve oficijelne fotografije nove generacije Citroenovog modela C5, koji će se na tržištu naći u martu (berlina), odnosno aprilu (karavan) naredne godine. Kao što se i pretpostavljalo, novi Citroen C5 je dizajnerski veoma sličan konceptu C-Airscape (naročito napred i pozadi), koji je francuski proizvođač predstavio prošlog meseca na salonu automobila u Frankfurtu. Ipak, ili bolje reći nažalost, novi C5 se neće proizvoditi kao kabriolet, već kao i dosad - samo u varijantama berlina (limuzina) i Break (karavan). Dužina berline iznosi 4,78, širina 1,86 i visina 1,45 metra, dok je Break dugačak 4,83, širok 1,86 i visok 1,48 metra (međuosovinsko rastojanje iznosi 2,82 metra). Od motora će na raspolaganju biti dizelaši 1.6HDiF (81kW/110KS i 240Nm), 2.0HDiF (101kW/138KS i 320Nm), 2.2HDiF (127kW/173KS i 370Nm), kao i 2.7HDiF sa 153kW/208KS i 440Nm., a benzinski motori su 1.8i 16V (93kW/127KS i 170Nm), 2.0i 16V (105kW/143KS i 200Nm) i 3.0 V6 sa 158kW/215KS. U svakom slučaju, novi C5 donosi daleko atraktivniji izgled u odnosu na istoimenog prethodnika, prostraniju i komforniju unutrašnjost (više mesta za noge putnika pozadi zahvaljujući i izostanku centralnog tunela), već famozni upravljač sa nepokretnim centralnim delom upravljača, bolje vozne osobine (skuplje verzije imaju Citroenovo Hydractiv 3 hidropneumatsko ogibljenje), veću bezbednost (kruća karoserija, ABS, EBD, EBA i ESP sistemi kao standard, do 9 vazdušnih jastuka u opremi) i već pomenute moderne motore. Od opreme treba izdvojiti još i Cruse control sa limitatorom brzine, elektronsku parkirnu kočnicu, novu generaciju NaviDrive sistema (uključuje 7-inčni displej, GSM telefon, audio sistem i satelitsku navigaciju), Hill Start Assist (za pomoć pri polasku na uzbrdici), parking senzore napred i pozadi, Lane Departure Warning System (LDWS), odnosno sistem koji upozorava vozača da je prešao liniju na putu bez uključivanja žmigavaca, xenon prednja svetla i AFS (Adaptive Front Lighting System) svetla, koja "prate krivinu". Nezvanično, cena osnovne verzije novog C5 bi u Francuskoj trebalo da iznosi oko 22.000 evra. Da podsetimo, prvi Citroen C5 je predstavljen još krajem 2000. godine na salonu automobila u Parizu, karavan tokom sledeće 2001., dok su oba doživela redizajn 2004.

  



čitanja : 11179



Komentari

Imam prosli (ne redizajnirani) model i prezadovoljan sam svime osim sto je ruzan. Ovaj je prelep i ako Bog da zdravlja moj vec na sajmu u Beogradu.

Autor Oggy 23 Nov 2007, 19:36

za ulozeni novac u ovoj klasi postoje dve opcije passat i c5.prvi je odlican ali se krade,c5 je prava mera,sve ostalo laguna,mondeo,407,vektra uopste nije za poredjenje i na njih ne vredi trositi reci narocito ako pricamo o dizelima

Autor kasaja 26 Nov 2007, 00:09

407 ne vredi, a C5 vredi??? a po cemu ti to zakljucujes? imaju dosta istih delova, i istu mehaniku... (pogotovo sto imaju iste HDI motore...)
a C5 je svakako zanimljiviji i lepsi od Pasata...

Autor Milos Bg 14 Jan 2008, 19:35

Dobio sam informaciju da ce biti novi C5 i sa motorom 3.0 HDiF . Da li je i to moguce tj. da li je tacno ? Priblizno ocekivana cena za njega ili za 2.7 HDiF u ful varijanti ?

Autor Sava Latinovic 24 Feb 2008, 21:38

E to je bitno koje su cene za dizele, a posebno za full opremu???
Inace auto je sam vrh!

Autor Stevan Medic 21 Mar 2008, 15:50

Ovaj auto je ne prevazidjen stvarno je extra.Za nekoliko dana ako bog da bice moj.

Autor Nijaz 11 Jul 2008, 22:13

extraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Autor zeljko 21 Dec 2008, 16:16

Auto je napravljen kao direktan naslednik legendarnog XMa neki su sumljali da je C6 naslednik sto se uspostavilo da nije .
C6 je nasledio dizajn CXa ciji je naslednik toliko od mene.

Autor sale 07 Avg 2009, 12:04