Ovo su prve oficijelne fotografije nove generacije Citroenovog modela C5, koji će se na tržištu naći u martu (berlina), odnosno aprilu (karavan) naredne godine. Kao što se i pretpostavljalo, novi Citroen C5 je dizajnerski veoma sličan konceptu C-Airscape (naročito napred i pozadi), koji je francuski proizvođač predstavio prošlog meseca na salonu automobila u Frankfurtu. Ipak, ili bolje reći nažalost, novi C5 se neće proizvoditi kao kabriolet, već kao i dosad - samo u varijantama berlina (limuzina) i Break (karavan). Dužina berline iznosi 4,78, širina 1,86 i visina 1,45 metra, dok je Break dugačak 4,83, širok 1,86 i visok 1,48 metra (međuosovinsko rastojanje iznosi 2,82 metra). Od motora će na raspolaganju biti dizelaši 1.6HDiF (81kW/110KS i 240Nm), 2.0HDiF (101kW/138KS i 320Nm), 2.2HDiF (127kW/173KS i 370Nm), kao i 2.7HDiF sa 153kW/208KS i 440Nm., a benzinski motori su 1.8i 16V (93kW/127KS i 170Nm), 2.0i 16V (105kW/143KS i 200Nm) i 3.0 V6 sa 158kW/215KS. U svakom slučaju, novi C5 donosi daleko atraktivniji izgled u odnosu na istoimenog prethodnika, prostraniju i komforniju unutrašnjost (više mesta za noge putnika pozadi zahvaljujući i izostanku centralnog tunela), već famozni upravljač sa nepokretnim centralnim delom upravljača, bolje vozne osobine (skuplje verzije imaju Citroenovo Hydractiv 3 hidropneumatsko ogibljenje), veću bezbednost (kruća karoserija, ABS, EBD, EBA i ESP sistemi kao standard, do 9 vazdušnih jastuka u opremi) i već pomenute moderne motore. Od opreme treba izdvojiti još i Cruse control sa limitatorom brzine, elektronsku parkirnu kočnicu, novu generaciju NaviDrive sistema (uključuje 7-inčni displej, GSM telefon, audio sistem i satelitsku navigaciju), Hill Start Assist (za pomoć pri polasku na uzbrdici), parking senzore napred i pozadi, Lane Departure Warning System (LDWS), odnosno sistem koji upozorava vozača da je prešao liniju na putu bez uključivanja žmigavaca, xenon prednja svetla i AFS (Adaptive Front Lighting System) svetla, koja "prate krivinu". Nezvanično, cena osnovne verzije novog C5 bi u Francuskoj trebalo da iznosi oko 22.000 evra. Da podsetimo, prvi Citroen C5 je predstavljen još krajem 2000. godine na salonu automobila u Parizu, karavan tokom sledeće 2001., dok su oba doživela redizajn 2004.
Imam prosli (ne redizajnirani) model i prezadovoljan sam svime osim sto je ruzan. Ovaj je prelep i ako Bog da zdravlja moj vec na sajmu u Beogradu.
za ulozeni novac u ovoj klasi postoje dve opcije passat i c5.prvi je odlican ali se krade,c5 je prava mera,sve ostalo laguna,mondeo,407,vektra uopste nije za poredjenje i na njih ne vredi trositi reci narocito ako pricamo o dizelima
407 ne vredi, a C5 vredi??? a po cemu ti to zakljucujes? imaju dosta istih delova, i istu mehaniku... (pogotovo sto imaju iste HDI motore...)
a C5 je svakako zanimljiviji i lepsi od Pasata...
Dobio sam informaciju da ce biti novi C5 i sa motorom 3.0 HDiF . Da li je i to moguce tj. da li je tacno ? Priblizno ocekivana cena za njega ili za 2.7 HDiF u ful varijanti ?
E to je bitno koje su cene za dizele, a posebno za full opremu???
Inace auto je sam vrh!