Audiju RS6 Avant će već početkom oktobra na Salonu automobila u Parizu pridružiti i njegova limuzinska verzija, koja u osnovi predstavlja Audijev odgovor na BMW M5 (ima 507KS) i Mercedes E63 AMG sa 514KS.
Međutim, Audijev RS6 sedan prešišaće i BMW i Mercedes, bar kada je snaga motora u pitanju. Naime, kao i RS6 Avant, i RS6 sedan je dobio V10 bi-turbo agregat (zapremine 4991 kubika), koji razvija 426kW/580KS pri 6250 o/min. (odnos težina/snaga je 3,4kg po KS). Maksimalni obrtni moment iznosi 650Nm i na raspolaganju je u rasponu od 1500 do 6250 obrt./min. Ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 4,5 sekunde, dok je maksimalna brzina nažalost ograničena na 250 km/h (mada se kao opcija kupcu nudi i mogućnost da brzina bude povećana na 280 km/h).
Snaga se preko 6-stepene Tiptronic transmisije naravno prenosi na sva četiri točka. RS6 sedan se i vizuelno razlikuje od drugih modela u A6 gami (veći otvori za vazduh u agresivnijem prednjem braniku, širi blatobrani, difuzor pozadi, modifikovana "Single Frame" maska, masivniji pragovi, novi točkovi od 19 inča sa gumama 255/40 (kao opcija će se nuditi i felne od 20 inča), novi završeci izduvnog sistema, plus kočioni diskovi od 390 mm napred, a 365 mm pozadi), kako bi i laiku bilo jasno koliki se potencijal skriva u ovom automobilu.
Od opreme kod Audija RS6 treba izdvojiti (između ostalog) Bi-Xenon farove, ESP (sistem elektronske kontrole stabilnosti), DRC (Dynamic Ride Control), sportska sedišta (presvučena kožom ili kombinacijom koža/alkantara), trokraki multifunkcionalni kožni volan sa zaravnjenim donjim delom, Audijev MMI sistem, Bluetooth, alu pedale, Bose Sound system, dual-zone automatski klima uređaj, parking assistant, itd, itd.
Audi RS6 sedan će u Nemačkoj koštati 105.550 evra (sa porezom), a prodaja tamo startuje sredinom oktobra.