Aktuelni Audijev model A6 se na tržištu nalazi još od 2004. godine, a kako je potpuno nova generacija najavljena tek za 2010. godinu (kao model za 2011.-u), sasvim je očekivana odluka nemačke fabrike da ovaj automobil podvrgne kuri podmlađivanja.
Ipak, sudeći po ovim prvim zvaničnim fotografijama, vizuelne promene u odnosu na dosadašnju verziju i nisu toliko drastične. Tačnije, izmene su zahvatile prednja LED dnevna svetla, usisnike za vazduh u prednjem braniku, deo oko svetla za maglu, dok su bokovi ostali praktično neizmenjeni. Pozadi odmah upadaju u oči drugačija i veća LED svetla kod limuzine (nastavljaju se na modifikovani poklopac prtljažnika), nalik na rešenje na novom Audiju A4 (na raspolaganju je inače i pet novih boja za karoseriju).
Manje modifikacije je doživela i unutrašnjost (više hroma i ekskluzivnijih materijala, u ponudi su i dva odvojena sedišta pozadi), a tu je i doterano ogibljenje.
Što se palete pogonskih agregata tiče, najveća novost je 3.0 TFSI V6 motor (nema turbo punjač, već kompresor), koji raspolaže sa 213kW/290KS pri 4850 o/min. i 420Nm obrtnog momenta u rasponu od 2500 do 4850 o/min. Sa njim Audi A6 od 0 do 100 km/h ubrzava za 5,9 sekundi, postiže 250 km/h, a po fabričkim podacima na 100 km potroši 9,5 litara (ovaj motor će se nuditi i u obnovljenom Audiju Allroad, koji može da se dobije i sa 2.7 V6 TDI i 3.0 V6 TDI dizelašima od 190, odnosno 240KS).
Ostatak palete obuhvata 2.0 TFSI sa 125kW/170KS, dve varijante 2.8 V6 FSI motora (slabija ima 140kW/190KS i troši 8,2 litra na 100km, a jača ima 162kW/220KS i troši 8,4 litra), sledi 4.2 V8 FSI od 257kW/350KS, a od dizelaša tu su 2.0 TDI sa 100kW/136 i 125kW/170KS, 2.7 V6 TDI sa 140kW/190KS i 380Nm, kao i 3.0 V6 TDI od 240KS i 450Nm. U ponudi će biti i posebna 2.0 TDIe verzija sa 136 konja, koja po fabričkim podacima troši samo 5,3 litra goriva na 100 km, a emituje 139 grama CO2 po kilometru (do stotke ubrzava za 9,9 sekundi i postiže najveću brzinu od 204 km/h).
Ovde i podatak da sportski Audi S6 (na četiri poslednje slike) i dalje ima 5.2 V10 FSI agregat sa 320kW/435KS, da je u ponudu uvršten i novi RS6 sedan sa 580 konja, a da je tu i opcioni S-line paket, koji podrazumeva alu felne od 18 inča, sportsko ogibljenje (spušteno za 30 mm), sportska sedišta, modifikovanu kabinu...
Prodaja obnovljenog Audija A6 u Nemačkoj startuje sredinom oktobra ove godine, po ceni od 34.200 evra za A6 2.0 TFSI, pa naviše.