Da General Motors uopšte nije usamljeni slučaj kada se radi o modelima-klonovima (na različitim tržištima se isti auto prodaje pod drugim imenom), pokazuje i ovaj francusko-japansko-korejski primer.
Renault Samsung Motors (korejski deo Renault-Nissan alijanse, poznat po putničkim automobilima SM3, SM5 i SM7, kao i po SUV modelu QM5 – bratu blizancu Renaulta Koleos) je naime zadužen za proizvodnju novog Renaulta Safrane, namenjenog pre svega zemljama Persijskog zaliva, gde će se nuditi sa 2,3 litarskim V6 motorom od 170KS i petostepenim automatskim menjačem (što znači da ga u Evropi nećemo videti).
Ova luksuzna Renaultova limuzina je u stvari samo preimenovani Samsung SM5, a koji je opet napravljen na platformi, koju koriste Nissan Teana i severnoamerička Nissan Maxima.
Originalni Safrane je inače predstavljen još 1992. godine (obnovljen je 1996.), a tokom 2002. njegovo mesto je zauzeo aktuelni Renault Vel Satis.
Ovde samo još i podsećanje da je Renault 2000. godine preuzeo kontrolu nad Samsungom, a danas poseduje 80,1 % akcija ove korejske kompanije.