home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Sem obnovljenog Grande Punta (nazvanog Punto Evo) i specijalnog Abartha 695 Tributo Ferrari, italijanski Fiat je za Salon automobila u Frankfurtu pripremio još nekoliko manjih noviteta.

Tako je mali Fiat 500 dobio prinovu u paleti pogonskih agregata, i to u vidu 1.3 Multijet dizelaša sa 95KS pri 4000 o/min. i 204 Nm obrtnog momenta pri 1500 o/min. (zadovoljava Euro 5 norme, a ima i DPF filter čestica čađi i Stop & Start sistem za smanjenje potrošnje). Sa njim postiže najveću brzinu od 180 km/h, ubrzanje od 0 do 100 km/h mu traje 10,7 sekundi, prosečna potrošnja po fabričkim podacima iznosi 3,9 litara na 100 km, a emisija CO2 je 104 grama po kilometru.

Kupcima će biti dostupan od novembra (u standardnoj hatchback i u 500C kabrio verziji), ali cene još nisu poznate.

Posle relativno kratkog tržišnog nastupa (do sada je inače širom sveta prodato oko 80.000 primeraka, od toga 47.000 u Italiji), na tržište stiže restilizovana varijanta Fiatovog malog crossover/SUV modela Sedici, koji inače predstavlja brata blizanca Suzukija SX4.

Fiat Sedici je za novu prodajnu sezonu osvežen modifikovanim prednjim delom u stilu novijih modela iz Fiatove game (Bravo i Nuova Croma), dok unutrašnjost nije doživela promene.

Što se pogonskih agregata tiče, u paleti se nalaze i novi 2.0 16v Multijet dizelaš sa 99kW/135KS i 320 Nm, koji po fabričkim podacima u kombinovanom ciklusu potroši 4,9 litara goriva (emituje 129 grama CO2 po km), kao i 1.6 16v benzinac sa 88kW/120KS i 156 Nm (troši 6,2 litara na 100 km).

U ponudi su 4x2 i 4x4 verzije, dok dimenzije izgledaju ovako: dužina 411 cm, širina 176 cm, visina 162 cm (verzija sa 4x2 pogonom ima visinu od 160.5 cm), dok je međuosovinsko rastojanje 250 cm.

Cene za doterani Sedici u Nemačkoj startuju od 15.590 evra pa naviše.

Qubo je putnička varijanta modela Fiorino (nastalog kao plod dugogodišnje saradnje italijanskog Fiata i francuske grupacije PSA u segmentu komercijalnih vozila), a Trekking je verzija Quba namenjenog za povremene izlete van grada.

Qubo Trekking ipak nema pogon na sva četiri točka, već Traction+ elektronski sistem za poboljšanje trakcije, klirens viši za 20 mm u odnosu na standardne modele, zaštitu donjeg dela prednjeg branika i bogatu standardnu opremu.

Kao i dostavna verzija, i putnički Fiorino se odlikuje kompaktnim dimenzijama, visokom linijom krova i bočnim kliznim vratima. Prema rečima ljudi iz Fiata, Qubo objedinjuje parktičnost, pouzdanost i robusnost, ali ne na račun estetike. Pored mesta za pet putnika, Fiorino Qubo raspolaže sa prtljažnikom od 330 litara u osnovnoj konfiguraciji, dok obaranjem zadnjih sedišta i suvozačevog sedišta, korisna zapremina raste na svih 2500 litara.

Motor Quba Trekking je 1,3 litarski Multijet 16v dizelaš sa 55kW/75KS i 190 Nm, koji emituje 115 grama CO2 po kilometru.

Qubo Trekking je opremljen ABS-om, EBD-om, servo upravljačem, frontalnim i bočnim vazdušnim jastucima, klima uređajem, krovnim nosačima, Fiatovim Blue&Me sistemom, parking senzorima, zatamnjenim zadnjim staklima, gumama 185/65 R15 M + S, radiom CD/MP3 sa komandama na volanu...



čitanja : 3622



Komentari