
Mercedes S 63 AMG dobija novi motor.
Radi se o potpuno novom 5,5 litarskom V8 biturbo agregatu (tačnije, 5461 kubika), interne oznake M 157, koji razvija 400kW/544KS pri 5500 o/min. i 800 Nm obrtnog momenta, odnosno 420kW/571KS pri 5500 o/min. i 900 Nm sa AMG Performance Package-om (menjač je inače sedmostepeni AMG SPEEDSHIFT MCT).
Uprkos povećanju snagu u odnosu na aktuelni S 63 AMG, po navodima fabrike novi motor ima za 3,9 litara manju potrošnju goriva, dok je emisija CO2 (sada iznosi 246 grama po km) smanjena za 28,5 odsto.

Što se performansi tiče, novi S 63 AMG sa 544KS ubrzanje od 0-100 km/h postiže za 4,5 sekunde (maksimalna brzina ograničena na 250 km/h), dok sa AMG Performance Package-om sprint do stotke traje 4,4 sekunde a najveća brzina je ograničena na 300 km/h.
Svaka cast za AMG,dosadasnji 63Amg motor je bio odlican,nema razloga da i novi ne bude takav,sem sto je razlika dosadasnji je bio atmosferski (bez turbine) a novi bi-turbo... Vozio sam ML63AMG,fenomenalno ide a jos vise mi se svidja zvuk,fantastican je...
Stari je imao 6208ccm... Tako da je logicno da se novi opet zove 55AMG,ali ocigledno nece da se vracaju na staro...
Pa oni još i reklamiraju "svetsku ekonomsku krizu"
eno nalepnica na gepeku i z.braniku+z.rubu (SECA).
Motor je odličan, ali u poređenju sa čim?
Od BMW M motora je lošiji, a da ne spominjem mediokritetne menjače koje ugrađuje Dajmler u svoja AMG modele.
BMW u sustini nema adekvatan odgovor na (pre)mocne Mercedesove AMG masine. Nije sustinski bitno da li ce oznaka biti S63 ili S55 Biturbo, sustina je u tome da, kad vec menjaju motor, zadrze onaj fantastican zvuk 6,2 litarske masine !
kakav M bmw , bmw nema M oznaku na seriji 7 , merc S clase ima dva AMG , to je isto kao da BMW ima dva M5 , ili prejake 7 , sto nema.ima 760i i gotovo. to je za S600 a S53 S65 nemaju protivnike i jos sad novi motor , vidi se ko je broj jedan. bmw za balavce koji nemaju pojma i jos sisaju.