
Poput Audija (sa A4 L i A6 L modelima), BMW-a (serija 5 Li) i Volvoa (S80 L), i Mercedes će kineskim kupcima ponuditi produženu L verziju nove E klase.
U najkraćem, E300 L u
odnosu na standardni model ima međuosovinsko rastojanje produženo za 140 mm (sa
2874 mm na 3014 mm), što je iskorišćeno za povećanje mesta za putnike na
zadnjim sedištima.

Prodaja E300 L u Kini startuje u drugoj polovini ove godine, a kasnije će ponuda biti dopunjena sa još nekoliko motora.
Nije mi jasno zasto kinezi imaju ovu privilegiju a ostatak sveta nema? Vrlo rado bih izabrao dugacku E klasu jer je to najbolja opcija... Resenje: uvoz iz Kine...
verovatno zato sto bi manji (citaj jeftiniji) produzeni modeli predstavljali veliku konkurenciju vecoj "braci"
Krupni su kinezi ljudi pa je i normalno da za njih prave "komotnije" mečke.
Mozda oni zele da zive u tim automobilima pa im to dodje kao neka pokretna kuca.
koji biseri od komentara.
produzeni E kome to treba , ima klasa vise ako neko zeli vece.
"Дајмлер" у мито афери
Немачка корпорација "Дајмлер" пристала да плати одштету америчком правосуђу, од скоро 200 милиона долара, због давања мита у више земаља. У истрази, међу 22 државe, и Србија, Црна Гора и Хрватска.
izvor: RTS.rs
www.rts.rs
pogledaj i sam, Kina se takodje pominje zato mi je ovo zanimljivo