
Osim Audija sa produženim A8 L i BMW-a sa serijom 5 Li, i Mercedes će kineskim kupcima ponuditi produženu L verziju aktuelne E klase.
I produžena E klasa L premijeru ima na Salonu automobila u Pekingu, a Kinezima će biti dostupna od juna ove godine. I to sa dva benzinska motora, odnosno u ponuditi će biti modeli E 260 CGI BlueEFFICIENCY i E 300.

U najkraćem, L verzija u odnosu na standardni Mercedes E ima međuosovinsko rastojanje produženo za 140 mm (sa 2874 mm na 3014 mm), što je iskorišćeno za povećanje mesta za putnike na zadnjim sedištima. Dužina je porasla na 5012 mm, dok zapremina prtljažnika iznosi 540 litara.

Ovo je prava stvar,samo jos da ubace 350cdi motor i pun pogodak. Bas je po mojoj meri :)
Ali joj je zadnji kraj, koji je inace, za razliku od prednjeg kraja - odvratan- jos ruzniji u ovoj verziji. Volga je lepsa...
Ni ja nisam iz prve bio zadovoljan zadnjim krajem,ali uzivo kad ga vidim bolje izgleda nego na slici,sad mi je nekako legao na oko...
I "produzena" i "skracena" ne lici na nesto prepoznatljivo...
U unutrasnjosti covek moze da se posece na ostre ivice oko "komandne table"...
@Panchev9
a na spoljasnje ivice jos lakse moze da se posece... :)))
Al zato se svi (konkurenti) cesu po glavi kad vide koliki koef. otpora vazduha ima :)
Jeste bas tako...
Za naseg coveka je mnogo bitno da li je koeficijent 0,23 ili 0,28...
Ostar je kao onaj svajcarski nozic na rasklapanje...
Ajde da izadje uskoro Maserati gde ce ljudi iz MB da se cesu...
@Panchev9
Jeste,bitno je za svakog coveka,zato sto se time smanjuje potrosnja goriva i samim tim i zagadjenje (na globalnom nivou). Pa ljudima je bitno zbog potrosnje a "zelenima" zbog manjeg zagadjenja...
@Panchev9
Zaboravih da napisem komentar za drugu recenicu.
To je tesko izvodljivo :)))