
Toyota je obnovila i aktuelnu generaciju Corolle, koja će se u ovom osveženom izdanju na evropskom tržištu pojaviti u maju.
Vizuelnih izmena nema mnogo ali se ipak izdvajaju drugačiji prednji gril i branik, retrovizori sa
pokazivačima pravca, izmenjena zadnja svetla i zadnji branik, kao i novi 16-inčni alu točkovi (takođe je proširena i paleta boja).

Što se unutrašnjosti tiče, novi je volan sa zaravnjenim donjim delom (u skupljim verzijama u koži), a tu su i nove boje i kvalitetniji materijali.

U paleti motra se nalaze četiri agregata, i to dva benzinca i dva dizelaša (svi naravno zadovoljavaju Euro5 standard).

Benzinci su 1.33 Dual VVT-i i 1.6 Valvematic, a dizelaši 1.4 i 2.0 D-4D. Po fabričkim podacima Corolla 1.4 D-4D emituje 125 grama CO2 po kilometru, dok 1.33 Dual VVT-i sa Stop & Start sistemom ispušta 133 g/km.
Ovo sve postaje teška konfekcija.
Ajde u USA,14-15.000 USD,ali kod nas će to biti preko 20.000 EUR-a.
Sirotinjo i Bogu si teška !
I onako nije bila lepa, a sada je ruzna. Nek nauce od Hyundai-a kako se poboljsava erognomija i izgled unutrasnjosti.
Ovaj model je dizajniran kao da uopste nece da se prodaje u Evropi. Najruznija toyota po mom misljenju.