
Mazda Motor Corporation je još ranije najavila da će svetsku premijeru potpuno nove Mazde BT-50 održati na press konferenciji 15. oktobra ove godine, tokom 2010 Australian International Motor Show-a u Sidneju.
Nakon nekoliko cteža, danas su konačno objavljene i zvanične fotografije.
Novi BT-50 osmišljen je kao vozilo namenjeno aktivnom životnom stilu koje konvencionalni imidž ove vrste vozila transponuje u kompaktni pik-ap modernog i rafiniranog stila.

Pored dopadljivog dizajna, snage i pouzdanosti, ovaj model predstavlja savršeno rešenje za široku ciljnu grupu korisnika koji vode aktivni stil život, počev od porodica, radnika, preduzetnika, pa do onih koji tragaju za zabavom.
Novi BT-50 karakteriše atletski, sportski dizajn sa prepoznatljivim Mazdinim linijama dizajna, uz koji će ovaj segment krenuti u novom pravcu – već sam dizajn daje naznaku dinamične i sportske vožnje. Ovaj model stajaće kupcima na raspolaganju u celom svetu i prodavaće se i u Evropi.


Drugi važan eksponat na Australijskom salonu je nova generacija SKY koncepta. Mazdini SKY-G i SKY-D dizel motori odigraće najznačajniju ulogu u realizaciji Mazdine rezolucije iz 2007. godine o smanjenju potrošnje goriva do 30% do 2015. godine u poređenju sa nivoom iz 2008. godine.
Autoblog.rs/PR Mazda
Prelep enterijer,ali stopovi su hit! :)))
Beli stopovi na pick-up-u :)))
Nekako cudan i previse "veseo" spolja,kao neki maneken.Unutrasnjost je mnogo dobra.Moj glas ide Renger-u.
A prekidaci za klima uredjaj su im isti! Mislim da koriste istu platformu...
likovni kriticari na delu!
Poenta ovakvih vozila je upotrebljivost a ne neka "krem" izvedba. Ovo vozilo treba da ide u blato i glib. Zar mislite da bi neko u kaljavim cizmama trebao da posle posla ide sa ovim vozilom u pozoriste?
SUV vozila su i nastala zbog iskrivljene slike o upotrebi ovakvih vozila. Ovakvo nesto i treba da bude grbo i "operisano" od kicerajskih detalja.
P.S.
Mazda je "pod" Fordom, sto znaci da se ova ivedba BT50 tehnicki ne razlikuje od Rengera osim u stilskim detaljima
Ali moram da napomenenm da mi je zelja da vidim tog farmera koji ce ovako nesto da pazari
@nikokaoja
pa to jeste radno vozilo za farmere velikog kalibra koji ne idu na svoju njivu frezom vec kulturno ovakvim vozilom i pri tom moze da poveze jos cetiri radnika sa sve materijalom i alatom. Ako tu dodas da ti automobili imaju mogucnost da vuku i do tri tone tereta u prikolici slika upotrebljivosti postaje jos jasnija. Samo nasi (Srbija) ljudi imaju macho osecaj kad sednu za volan radnog auta ili terenca pa je tu nastao problem prilikom registracije jer u stvari radno vozilo registrujes kao luxuzno sto samo u Srbiji ima.