
Dugo je trajalo, ali naslednik Pagani Zonde je konačno tu. Nazvan je Huayra ("bog vetra"), a do sada je bio poznat samo pod kodnom oznakom C9.
Novi Pagnijev superautomobil će se po ranijim informacijama proizvoditi u seriji od samo 20 komada godišnje, dok će cena iznositi tačno milion evra (po komadu naravno).




Za pogon će se brinuti AMG 6,0 litarski V12 bi-turbo motor (u paru sa sedmostepenim XTRAC menjačem), s tim što je Pagani odlučio da (dovoljno bogatim) kupcima ponudi dve verzije: standardnu sa 700KS i 900 Nm obrtnog momenta i Sport varijantu koja će raspolagati sa 730KS i 1100 Nm.


Što se performansi tiče, Huayra od 0 do 100 km/h ubrzava za 3,3 sekunde (verzija sa 700KS), dok je maksimalna brzina 370 km/h.




Težina ovog superautomobila sa vratima koja se otvaraju u vis iznosi 1350 kg (upotrebljeni su karbon fiber i karbon-titanijum), a deo paketa između ostalog čine i Bosch traction control system, bi-xenon prednja svetla, satelitska navigacija i Bluetooth.

Podaci:
0-100 km/h : 3,3 sec; Motor: V12, 5980 cc, zadnji pogon; Snaga: 700KS pri 6300 o/min.; Obrtni moment: 900 Nm pri 2500-4250 o/min.; Menjač: 7-stepeni automatizovani manuelni; Težina: 1350kg (44% napred /56% pozadi); Kočnice: 380mm, karbon-keramički diskovi; Dužina: 4605 mm; Širina: 2036 mm; Visina: 1169 mm; Rezervoar za gorivo: 85 litara; Gume: 225/35 ZR19 (napred), 335/30 ZR20 (pozadi) Pirelli PZero.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Zadnji deo mi se ne svidja.Malo mi ta svetla deluju jeftino... Sem toga i sto se malo ugojio(vizuelno) nemam vise zamerki. Kida!!! :D Cime se ovo "hrani"? Par peshaka smaze ujutru i onda pali iz prve? :D
Na slikama 5,6,7 i 9 izgleda jezivo.
Enterijer je bas kraljevski.
Jeziv auto u svakom slucaju,bas kao i njegova cena.
Za one koji hoce da se razlikuju,nece Ferrari i Lambo.
Mala serija tako da je exkluzivitet zagarantovan.
Mogu misliti kako se cuje,jedva cekam prvi snimak.
Bice to opet najlepsi zvuk od svih.
Malo mi ružan sivi deo kontrolne table.
Ima frendly face. Retrovizori su skroz čudni, kao antene insekata
Koji kiceraj od interijera! 700ks je malo, to je sad komercijala, treba da guraju 1.000+
@ JA
Ali maco u pitanju je 3.3 sekunde. Da mu je onaj od 1200KS iz veyrona...
Brutalno dobar!
Slazem se za zadnje farove,izgledaju kao kod tjuniranih japanskih modela iz 90 ih.
Tek sad pogledah klip.
Brutalan je auto,a enterijer je "noble".
@dusan
Vidi ga cuko dosao da onjusi i vidi auto :D
Uplasio se jadan kad ga je ovaj upalio. :D
Huayra je zverina!
Samo mi nije jasno kome je palo na pamet da ovu jacu verziju nazove Sport... Sta je ova prva, Economic?
Odlicna masina. Vidi se da su pojacali saradnju sa Meckom, jer dosta "upakovanije" izgleda.
Enterijer je fantastican, kada pricamo u supersportskim masinama.
p.s.
Evo jos jedne slike enterijera:
http://pictures.topspeed.com/IMG/crop/201101/2011-pagani-huayra-c9-16_1280x0w.jpg
Ostale slike mozete naci ovde: http://www.topspeed.com/cars/pagani/2011-pagani-huayra-ar98643/pictures.html
@yamaha
Odlicna slika.
Auu kakav bolestan enterijer,zlo.
Samo enterijer vredi milion. :)))
Umetnicko delo.
Znam da Pagani posebno dizajnira 2 tasne i cipele (cini mi se) za svakog kupca.
Barem je tako bilo u slucaju Zonde.
Opasan enterijer,stvarno je "ubica" dizajner.
@PITBULL
Jel ona kuglica na sedištu služi za draškanje j*ja??!!! xDDDDD
@Gagiba
Ne,to je senzor,da onaj ko ih nema ne moze da vozi :)))
Kad je AMG pogon,samo vitezovi mogu da voze :)))
@Gagiba
To ti je najnoviji sistem protiv spavanja za volanom, cim provali da ti se spava odmah proradi blender i izmuti ti kajganu.
Evo jos nekih Pagani stvarcica :)
http://farm5.static.flickr.com/4119/4928511122_02c8cfdb74_b.jpg
http://www.pagani-automobili.de/steroanlage/pagani-hihi-01.jpg
http://cdn2.worldcarfans.co/2008/3/medium/9080310.011.Mini1L1.jpg
i
http://professionalwatches.com/PAGANI-CHRONO-engineered__-thumb-450x281.jpg
http://professionalwatches.com/PAGANI-CHRONO-engineered-by-CVSTOS__-thumb-450x319.jpg
http://static-3.jameslist.com/data/images/626662_large2.jpg