home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Prve fotografije novog supersportskog automobila iz kompanije Shelby SuperCars (SSC) su objavljene još prošle godine, a tada je predstavljen pod radnim nazivom SSC Ultimate Aero II.

Ovaj američki odgovor na Bugatti Veyron 16.4 Super Sport je sada konačno dobio i svoje zvanično ime – Tuatara (po gušteru sa Novog Zelanda).

 

SSC Tuatara (za čiji izgled je zaslužan dizajner Jason Castriota) pokreće 7,0 litarski Twin-Turbo motor sa 1350KS (u paru sa sedmostepenom transmisijom), ubrzanje od 0-100 km/h će po ranijim najavama iznositi 2,8 sekunde, dok bi maksimalna brzina trebalo da bude 442 km/h.

Što se cene tiče, još prošle godine se pominjala cifra od 970.000 američkih dolara, i to bez poreza...

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1711



Komentari

Mocan je! Samo cini mi se da bi mu malo veci tockovi bolje pristajali iz vise razloga.

Autor Barosso 18 Jul 2011, 10:52

Odlican!!! Bez preterivanja, najlepsi hipersportski auto trenutno trenutno. Huajra mi deluje kao neko svinjce pored njega.

Autor Uros Cuore Sportivo 18 Jul 2011, 11:56

...sa najglupljim imenom, dodao bih :D Po zvucnosti samo.

Autor Uros Cuore Sportivo 18 Jul 2011, 12:00

0-100 km/h će po ranijim najavama iznositi 2,8 sekunde

Nije bas impresivno, Aventador grabi za 2.9 sekunde.

Autor Barosso 18 Jul 2011, 14:13

Sve su to price, dok ga ne izvedu na stazu i ne dokazu tih 2.8s do 100 kmh nista im ne verujem. Kako li ce da prenesu tih 1350KS na zadnje tockove videcemo...

Autor Orlo 18 Jul 2011, 14:19

Znaci Maserati Birdcage mu je samo bila vezba pred dizajniranje ovog automobila.

Autor Vlada 18 Jul 2011, 14:35

pa da li je moguce da su Ameri ovako nesposobni...obican B V od 1000 konja ubrzava za 2.5...
Aventador sa samo 700 ks za 2.9.
Lepo je to sto ide 442 ali neprakticno, tim autima trebaju i medju ubrzanja, a te max brzine se postignu par puta(ako i toliko) , plus pri tim nekim suludim brzinama rezervoar traje 10-15 min, a gume mogu da izdrze malo vise...
Tako da bi trebalo malo da poprave sistem prenosa te snage na tockove i da ovo ne ide za preko 2.2 s do 100...

Autor NemanjaBB 18 Jul 2011, 15:27

bravo vlado prvo sto mi je palo na pamet kad sam ga vido je kakve veze ima ovaj auto sa maseratijem birdcage

Autor oki 18 Jul 2011, 17:05

@NemanjaBB,
Pazi ovako,ako cemo iskreno neces videti ni Vejrona, ni Kenigsega ni Zondu i slicne kako ostvaruju maksimalnu brzinu bilo gde sem nekog ekstremnog pravca, povrsine slanog jezera i sl... Proizvoditi auto koji ima najvecu maksimalnu brzinu u serijskoj ponudi je stvar prestiza za jednog proizvodjaca i ja mislim da im je to vodilja. Manji su od VW koncerna pa im je i to motiv verovatno. Inace, slazem se da je bolje da ima bolja medjuubrzanja jer ovako ispada da bi ga i automobili malo manje snage lako sustigli/pretekli. A koliko je moguce ici do 100 ispod 3 sekunde, ne bi zalazio. Ima tu puno faktora...

Autor Uros Cuore Sportivo 18 Jul 2011, 18:54

Slabo...Porse 911 Turbo S sa 530ks su novinari izvlacili do 100 za 2,8...Ali dobro,ipak je Porse Porse,ostali su svi manji ;) :))

Autor dusan 18 Jul 2011, 19:00

@dusan
Naravno kad Porse ima 4x4 pogon a ovaj SSC, a 100% sam siguran, nema sanse da izvuce to ubrzanje bez 4x4 pogona

Autor Orlo 18 Jul 2011, 19:17

@Uros Cuore Sportivo 18 Jul 2011, 18:54
Ja znam da su oni na B V u gubitku, da je sve zbog prestiza...ali oni ipak vode bez obzira sto ovaj ide 10 km/h vise...i slazem se da se ne voze cesto preko 300....
Ali samo pogledajte na YT kako su brutalna ubrzanja :D

Autor NemanjaBB 18 Jul 2011, 19:49

@Orlo
Imaju ga mnogi pa opet nemaju takav rezultat...Valjda to znas ;)

Autor dusan 18 Jul 2011, 20:21

@dusan
A isto je i mnogo onih sa mnogo snage koji ne mogu da prenesu dovoljno snagu samo na 2 tocka tj ne mogu dovoljno brzo da ubrzaju. 9ff GT9,Koenigseg itd.

Autor Orlo 18 Jul 2011, 20:31