
Prve fotografije novog supersportskog automobila iz kompanije Shelby
SuperCars (SSC) su objavljene još prošle godine, a tada je predstavljen pod
radnim nazivom SSC Ultimate Aero II.
Ovaj američki odgovor na Bugatti Veyron 16.4 Super Sport je sada konačno
dobio i svoje zvanično ime – Tuatara (po gušteru sa Novog Zelanda).


SSC Tuatara (za čiji izgled je zaslužan dizajner Jason Castriota) pokreće 7,0 litarski Twin-Turbo motor sa 1350KS (u paru sa sedmostepenom transmisijom), ubrzanje od 0-100 km/h će po ranijim najavama iznositi 2,8 sekunde, dok bi maksimalna brzina trebalo da bude 442 km/h.

Što se cene tiče, još prošle godine se pominjala cifra od 970.000 američkih dolara, i to bez poreza...
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Mocan je! Samo cini mi se da bi mu malo veci tockovi bolje pristajali iz vise razloga.
Odlican!!! Bez preterivanja, najlepsi hipersportski auto trenutno trenutno. Huajra mi deluje kao neko svinjce pored njega.
...sa najglupljim imenom, dodao bih :D Po zvucnosti samo.
0-100 km/h će po ranijim najavama iznositi 2,8 sekunde
Nije bas impresivno, Aventador grabi za 2.9 sekunde.
Sve su to price, dok ga ne izvedu na stazu i ne dokazu tih 2.8s do 100 kmh nista im ne verujem. Kako li ce da prenesu tih 1350KS na zadnje tockove videcemo...
Znaci Maserati Birdcage mu je samo bila vezba pred dizajniranje ovog automobila.
pa da li je moguce da su Ameri ovako nesposobni...obican B V od 1000 konja ubrzava za 2.5...
Aventador sa samo 700 ks za 2.9.
Lepo je to sto ide 442 ali neprakticno, tim autima trebaju i medju ubrzanja, a te max brzine se postignu par puta(ako i toliko) , plus pri tim nekim suludim brzinama rezervoar traje 10-15 min, a gume mogu da izdrze malo vise...
Tako da bi trebalo malo da poprave sistem prenosa te snage na tockove i da ovo ne ide za preko 2.2 s do 100...
bravo vlado prvo sto mi je palo na pamet kad sam ga vido je kakve veze ima ovaj auto sa maseratijem birdcage
@NemanjaBB,
Pazi ovako,ako cemo iskreno neces videti ni Vejrona, ni Kenigsega ni Zondu i slicne kako ostvaruju maksimalnu brzinu bilo gde sem nekog ekstremnog pravca, povrsine slanog jezera i sl... Proizvoditi auto koji ima najvecu maksimalnu brzinu u serijskoj ponudi je stvar prestiza za jednog proizvodjaca i ja mislim da im je to vodilja. Manji su od VW koncerna pa im je i to motiv verovatno. Inace, slazem se da je bolje da ima bolja medjuubrzanja jer ovako ispada da bi ga i automobili malo manje snage lako sustigli/pretekli. A koliko je moguce ici do 100 ispod 3 sekunde, ne bi zalazio. Ima tu puno faktora...
Slabo...Porse 911 Turbo S sa 530ks su novinari izvlacili do 100 za 2,8...Ali dobro,ipak je Porse Porse,ostali su svi manji ;) :))
@dusan
Naravno kad Porse ima 4x4 pogon a ovaj SSC, a 100% sam siguran, nema sanse da izvuce to ubrzanje bez 4x4 pogona
@Uros Cuore Sportivo 18 Jul 2011, 18:54
Ja znam da su oni na B V u gubitku, da je sve zbog prestiza...ali oni ipak vode bez obzira sto ovaj ide 10 km/h vise...i slazem se da se ne voze cesto preko 300....
Ali samo pogledajte na YT kako su brutalna ubrzanja :D