home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

 * Temeljno redizajnirana, aerodinamična spoljašnjost sa agresivnijim proporcijama

 * Sasvim nova unutrašnjost dvostrukog kokpita nudi više prostora, tišine i više vrhunskih materijala

 * Linija ekonomičnih i moćnih benzinskih i dizel motora sa 4 cilindra

 * Obimna ponuda standardnih bezbednosnih opcija

Nakon svetskog debija na istovremeno održanim sajmovima u SAD i Kini, novi model Malibu će činiti kamen temeljac prisustva Chevrolet-a na Sajmu automobila u Frankfurtu u 2011. godini. U Evropi, gde Malibu prethodno nije bio u ponudi, sasvim nova verzija će ući u prodaju sledeće godine, i biće novi vodeći model brenda.

„Malibu će biti vrhunac sedam novih lansiranja u godini stogodišnjice Chevrolet-a“, rekao je Vejn Brenon, predsednik i direktor UO kompanije Chevrolet Eueope. „Chevrolet Malibu je novi vrhunski dodatak brendu, koji donosi dokazane vrednosti sa prvoklasnim osećajem u evropski segment automobila srednje veličine.“

Elegantan izgled i novi osećaj sportskog duha

Sa međuosovinskim rastojanjem od 2,737 mm i tragom točkova od 1,577mm, novi Malibu ima „atletsko“ držanje. Njegov postojan stav u kombinaciji sa integrisanim spojlerom daju automobilu samopouzdan izgled. Zahvaljujući koeficijentu vuče blizu onog koji ima Volt 0.28, Malibu će biti jedno od najaerodinamičnijih vozila u liniji Chevrolet putničkih vozila.

Ostali detalji spoljašnjeg dizajna uključuju prepoznatljivu Chevrolet dvojnu prednju masku, moćne ksenon ili HID farove, velike Chevrolet „leptir mašne“ na prednjem i zadnjem delu, i nova dupla zadnja LED svetla inspirisana modelom Camaro. Veličina točkova se kreće od 17-inčnih do 18-inčnih opcija kako bi bila u skladu sa spektrom zahteva kupaca. Možete da birate između devet boja karoserije i do 4 kombinacije boja enterijera, u zavisnosti od izabranog modela.

Više prostora, udobnosti i prefinjenosti

Novi Malibu karakteriše potpuno nov dizajn dvostrukog kokpita, koji uključuje prostran i udoban ambijent sa dosta prostora za ramena i kukove.

Metalni ili hromirani detalji koji su korišćeni, nežno ambijentalno osvetljenje duž instrument table i u džepovima za spremanje stvari, kao i kontrastni šav, doprinose prefinjenijem enterijeru automobila. Na strateškim mestima su primenjeni materijali koji neutrališu buku zarad tiše, opuštenije vožnje.

Malibu takođe ima veliki broj odeljaka za spremanje stvari, uključujući i masku radija koja se pomera gore i dole kako bi otkrila odeljak dubok 6 inča iza radio displeja od 7 inča, osetljivog na dodir – što je novina u segmentu automobila srednje veličine. Kompletna linija najnovijih opcija za sistem zabave i informisanja koju Malibu nudi uključuje nove radio sisteme i raspoloživi navigacioni sistem. Kada su u pitanju specifikacije koje možemo da nađemo kod automobila iz višeg segmenta, Bluetooth bežična veza omogućava hands-free upotrebu smartphone aplikacija dok je telefon bezbedno postavljen.

Precizno podešavanje omogućava izvanrednu vožnju i upravljanje

Kupci će moći da biraju između dva ekonomična i snažna benzinska i dizel motora od 4 cilindra, sa 2,0-litarskom i 2,4-litarskom zapreminom i izlaznom snagom od 164 KS i 169 KS. U Evropi, novi Malibu će biti ponuđen sa ručnim i sa automatskim sistemom prenosa.

Chevrolet Malibu je projektovan da budu rame uz rame sa skupljim sedan modelima u pogledu vožnje i upravljanja. Imajući koristi od konstantnog unapređivanja nagrađivanih modela srednje klase, GM-ovi inženjeri su testirali, podešavali i kalibrirali Malibu na seoskim putevima, putevima, autoputevima i u GM-ovim centrima za testiranje širom sveta.

Njegova čvrsta struktura karoserije je čvrsta kao i kod svakog sedan modela na svetskom tržištu automobima srednje veličine. Ovo dozvoljava precizno podešavanje i dinamičnu kontrolu vozila, a obe ove opcije su ključ za odlične karakteristike vožnje i upravljanja modela Malibu. Ostali sistemi koji doprinose voznim performansama modela Malibu su prvoklasan sklop upravljača radi nesmetanog, preciznog reagovanja i osećaja centriranosti, prednje McPherson oslanjanje i nezavisno multilink zadnje oslanjanje, kao i izolovan okvir motora koji sprečava prenos buke u putničku kabinu.

Tehnologije kontrole šasije uključuju četvorokanalni kočioni sistem (ABS), kontrolu proklizavanja sa punom funkcijom, elektronsku kontrolu stabilnosti (ESC) na četiri ugla, elektronsku distribuciju sile kočenja (EBD), sistem za pomoć pri kočenju (BAS), kontrolu kočenja u krivini, pomoć pri produženom hidrauličnom kočenju i sistem kontrole kočionog obrtnog momenta.

Čvrste sigurnosne karakteristike

Kada su u pitanju sigurnosne karakteristike, novi Malibu će biti jedan od najbolje opremljenih automobila u svom segmentu. Malibu će takođe imati i zaštitu za pešake na svim tržištima na kojima će se prodavati. Ukupno 8 vazdušnih jastuka, dvostepeni vazdušni jastuci kod vozačevog i suvozačevog mesta, bočni vazdušni jastuci za zaštitu karlice/grudnog koša od bočnog udara kod vozačevog i suvozačevog mesta kao i krovni vazdušni jastuci sa zaštitom od prevrtanja, su standardne sigurnosne karakteristike za sva svetska tržišta. Asistencija pri parkiranju i kamera za nadgledanje vožnje unazad su dostupni u konfiguracijama srednjeg i višeg nivoa.

Malibu će se sastavljati na proizvodnim linijama širom sveta, kao i u Sjedinjenim Državama, Južnoj Koreji i u Kini.

PR Chevrolet



čitanja : 2326



Komentari

Ako mu pocetna cena bude kretala od 17k eura i bude imao pristojnu opremu u startu proci ce dobro.

Autor Orlo 23 Avg 2011, 11:10

Eto pa sad kazite da nasi automobili nisu bolji od vasih evropskih. GM rules!

Autor mile antena 23 Avg 2011, 14:53

Lep auto, ova candy red opcinjava...
@mile antena,
Sad imaju i nasi i vasi automobili a?

Autor Uros Cuore Sportivo 23 Avg 2011, 15:27

I sa mnogo jacom cenom je dobar konkurent na evropskom trzistu.

Autor bk 23 Avg 2011, 15:50

Pa hvala bogu da nisu bolji...

Autor Djordje 23 Avg 2011, 15:58

Mi vec imamo Insigniu!

Autor carobnjak 23 Avg 2011, 17:56

bravo. hajde malo da razbije monotoniju u evropsko/japanskoj srednjoj klasi. Bice sjajna opcija za razmisljanje u odnosu na passat, insigniju, mondeo, accord, avensis... dobra cena i duga garancija, i eto prodaje.

Autor boris 23 Avg 2011, 19:06

@Mile mocan mu je spoljasnji izgled, ali zato unutra izgleda kao auto iz nize klase! Ne kazem za materijale, vec za centralnu konzolu. Nekako je uska i vise je za auto tipa Chevrolet Spark/Aveo.

Autor hh 23 Avg 2011, 20:56

dobro ce ovo da prodje u Evropi

Autor DaMir 24 Avg 2011, 12:36