
BMW je danas u Minhenu i zvanično predstavio dugo očekivanu i dugo najavljivanu šestu generacije serije 3, prvo u klasičnoj limuzinskoj verziji sa četiri vrata (fabričke oznake F30).
Prva "trojka" se inače pojavila još 1975. godine i do danas je širom sveta prodato više od 12 miliona primeraka svih pet generacija (druga generacija je predstavljena 1982,. treća je stigla 1990., četvrta 1998. godine, a peta generacija se na tržištu nalazi od 2005.).




Naravno, novi model je duži u odnosu na svog prethodnika, pa tako dužina iznosi 4624 mm (+ 93 mm), međuosovinsko rastojanje je 2810 mm (+ 50 mm), širi je i trag točkova (napred + 37 mm, pozadi + 47 mm), dok je zapremina prtljažnika povećana za 20 litara, na ukupno 480 litara.


Ovde i podatak da visina iznosi 1429 mm, širina 1811 mm (sa retrovizorima 2031 mm), težina je u proseku za 40 kg manja u odnosu na stari model, a Nemci naglašavaju i da je sada ima više mesta za putnike pozadi (+ 15 mm za kolena i 8 mm za glave putnika).


Nova "trojka" će kupcima biti dostupna u tri varijante, i to Sport Line, Luxury Line i Modern Line, ponuda motora će u početku obuhvatati dva benzinca i dva dizelaša (modeli BMW 328i, BMW 335i, BMW 320d i BMW 320d EfficientDynamics Edition), a od menjača će na raspolaganju biti šestostepeni manuelni menjač i osmostepeni automatik.




BMW 328i pokreće 2,0 litarski TwinPower Turbo četvorocilindrični motor sa 180
kW/245KS pri 5000 o/min. i 350 Nm obrtnog momenta pri 1250-4800 o/min., što je
dovoljno za makimalnih 250 km/h (elektronski ograničeno), ubrzanje do 100 km/h
traje 5,9 sekundi, emisija CO2 je 149 grama po kilometru, dok potrošnja iznosi
6,4 litara goriva na 100 km (za 11% manje nego prethodnik koji je imao 160
kW/218KS). U verziji sa novim osmostepenim automatikom potrošnja iznosi
6,3l/100 km, a emisija CO2 je 147 g/km.
BMW 335i pod haubom ima 3,0 litarski šestocilindrični TwinPower Turbo benzinac
koji razvija 225 kW/306KS pri 5800 o/min. i 400 Nm pri 1200-5000 o/min.,
ubrzanje od 0-100 km/h traje samo 5,5 sekundi (za 0,1 sekundu bolje od
prethodnika, s tim što je sa novim automatikom za 0,3 sekunde bolje od
prethodnika), najveća brzina je takođe ograničena na 250 km/h, potrošnja goriva
iznosi 7,9 l/100 km, a emisija CO2 je 186 g/km (sa novim automatikom potrošnja
je 7,2 l/100 km, emisija CO2 je 169 g/km).
BMW 320d ima četvorociliondrični 2,0 litarski turbo-dizel motor sa 135 kW/184KS
pri 4000 o/min. i 380 Nm pri 1750-2750 o/min., do 100 km/h ubrzava za 7,5
sekundi, najveća brzina je 235 km/h, potrošnja iznosi 4,5 litara na 100 km, a
emisija CO2 je 118 grama po km.
BMW 320d EfficientDynamics Edition (između ostalog ima Auto Start-Stop sistem,
sistem regeneracije kočione sile, Optimum Shift Indicator, ECO PRO mod...)
pokreće 2,0 litarski dizelaš koji raspolaže sa 120 kW/163KS pri 4000 o/min.i
380 Nm pri 1750-2750 o/min., do stotke stiže za 8,0 sekundi, može do
maksimalnih 230 km/h i po fabričkim podacima ima prosečnu potrošnju od 4,1
l/100 km (emisija CO2 je 109 grama po km).


Paleta će na proleće 2012. biti proširena i modelima BMW 320i, BMW 318d i BMW
316d.
BMW 320i će imati novi 2,0 litarski četvorocilindrični TwinPower Turbo benzinac
sa 135 kW/184KS pri 5000 o/min. i 270 Nm pri samo 1250 o/min., dok će budući
dizel modeli 318d i 316d pod haubom imati 2,0 litarski turbo-dizelaš.
BMW 318d će raspolagati sa 105 kW/143KS pri 4000 o/min. i 320 Nm pri 1750-2500
o/min.,a BMW 316d će imati 85 kW/116KS pri 4000 o/min. i 260 Nm pri 1750-2500
o/min.
Nakon toga će ponudu dopuniti nove verzije, uključujući i šestocilindrične dizelaše
i xDrive modele sa pogonom na sva četiri točka. Tačnije, modeli BMW 335i
xDrive, BMW 328i xDrive, BMW 320i xDrive i BMW 320d xDrive stižu na leto 2012.
godine.


U pripremi je i hibridna verzija, i to model BMW ActiveHybrid 3 koji na tržištu startuje na jesen 2012. godine.
BMW ActiveHybrid 3 će imati 3,0 litarski šestocilindrični benzinac sa 225 kW/306KS i elektromotor sa 40 kW/54KS (s tim što kombinovana snaga iznosi 250 kW/340KS), a njegova potrošnja će po najavama fabrike iznositi oko 6,4 l/100 km. Hibridna "trojka" će biti u mogućnosti da se kreće i samo na elektro pogon (mada samo od 3 do 4 kilometra).


Na leto 2012. u ponudi će biti i M Sport paket, koji će između ostalog podrazumevati aerodinamički kit, M design alu točkove od 18 inča (opciono i od 19 inča), M Sport ogibljenje, M Sport kočnice, sportska sedišta, M kožni volan...


U zavisnosti od paketa opreme, kupcima će na raspolaganju biti i Lane Change Warning System, Lane Departure Warning System i Collision Warning, kamera za vožnju unazad, aktivni Cruise Control, BMW Parking Assistant, BMW ConnectedDrive, Head-Up Display, Active Protection bezbednosni paket...
Nova serija 3 će u Nemačkoj biti dostupna od februara 2012. godine, i to sa rasponom cena od 35.350 evra (za 320d) do 43.600 evra (za 335i).
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Da zatvore fabriku, odma`:))))
Naravno na samim video snimcima u prenosu izgleda dosta bolje, a tek uzivoooo....leleee:)
Kopija petice... Unutra dosadan max, opet onaj smesni brzinomer itd.
http://www.bimmerpost.com/forums/attachment.php?attachmentid=593089&d=1318604689
valjda ce ovi iz stutgarta da se potrude sa novom S klasom, da sustignu ovo:)
Sala, to su dve razlicite filozofije enterijera. Ovaj je sportski!
super spreda, unutrasnjost klasnicna bmwovska... ali zadnji deo izgleda kao baby 5...mogli su malo originalnije da ga odrade... ali sve u svemu, sasvim ok.
Sacuvaj Boze,BMW se polako gubi sa dizajnom,nova 5,6,sad I ovo,jedina iole svetla tacka je nova jedinica
Ipak je umanjena Petica sa modifikovanom prednjicom...
I pored toga jako mi se svidja!
Trojka je uvek bila najuspesniji BMW, a sto se istorije tice veliki glas za model iz '90. - E36, jos uvek mi je u srcu! :)
Evo sada sam video neke bolje slike na netu i vidim da ima nekih linija sa i8.
Nemojte mnogo da k.... ili vam je ruzan ili je kopija necega. Auto je predivan, narocito prednji farovi.
Mene licno prednja svetla podsecaju na Alfu 156...
http://carphotos.cardomain.com/ride_images/1/899/1081/2245540026_large.jpg
Novi BMW 3 Sedan sa M Paketom opreme:
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/308538_10150350760962454_118626337453_8144778_1305314582_n.jpg
Eto kao i sad što ste odma moj komentar obrisali
E sad lepo se vratite tamo na onu temu od danas pa obrišite i njegove off-topic postove
Upozorite ga lepo da ne vređa, raspitao sam se, mogu da tužim kad mi dune i vas i njega
@Dejan L, umesto što pretite, bolje proverite raniju temu o novoj seriji 3, SVI neprimereni komentari su odavno izbrisani
Autor auto 14 Okt 2011, 19:12
hahahahha :D
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150363373708057.370004.382081373056&type=1
evo svih slika! nemojte ni slucajno da gledate drugi komentar ispod, nisam to ja xD
@ auto
sad jesu, ali su stajali dugo, nekoliko puta sam ulazio
Jel normalno da se svaki moj komentar briše istog trena, a njegov ne. Ovo je ko zna koji put, nije ovo prvi put!
I smem li ja da iznesem svoje mišljenje bez da me on naziva mentolom.
Čak i onda kad ga ignorišem mesec dana?
Jel to po vama normalno?
A pre 2 nedelje ste mi obrisali 3 posta koji nisu off-topic
radi se o emisiji fifth gear sa Discovery kanala, gde je voditeljka iskritikovala zamagljenost farova novog X3
Jel to off-topic
onda je off-topic i svaki vieo klip koji nekom lično ne odgovara (što uopšte nema veze sa pravilima bloga)
Cruze 11.049e, 320d 35.350e. Ne vidi se bas gde je bmw ugradio tih 24+ hiljade evrica. Uz to Chevrolet je i jaci brend. Dere bembare u wtcc :)
Napred grbav, pozadi zastareo.
Sreća da je zadržao tigrove oči.
Unutra siromašan i bolesno dosadan, nedorastao automobilu sa sprtskim aspiracijama.
Ostalo je verovatno dobro, kao i uvek.
Jednom rečiju ništa revolucionarno novo, kako bi neko pomislio zbog ovolike pompe. Ista meta, isto odstojanje.
@Misa
Iz koje si ti priče kad možeš u glavi da na istu stranu staviš Kruz i BMW.
To mu je baš slično, kao baba i zviždanje.
Meni je ovaj koncept bio daleko bolji za novu BMW 3-icu:
https://autoblog.rs/blog/auto/top-secret/2010/12/06/novi-bmw-serije-3-bmw-m3
@misa: Naravno da za prosečnog kupca BMW 3 ne vredi 3x više od Cruze-a, ali za onog ko ima dovoljno para vredi, jer on i želi da se istakne u odnosu na ostale. U pitanju je ljudska psihologija - imam, može mi se.
ala je dobar..samo bmw moze ovakva auta da uradi..i niko vise ..bmw car
Vredi li princes krofna 20 puta više od kriške hleba? Gladnom naravno da ne, a normalnom naravno da da!
Ne budite sirotinja u duši! Razmišljajte ljudski a ne ciganski!
Pre godinu ili dve, bas sam bio u delta motorsu, tip sa devojkom obilazi automobile, i kad je bio pored 320d koja je bila na nekoj akciji oko 30000, cujem ga: pjahhh, slicno dobijes u Skodi za vise nego duplo manje para.
Jbg. imas satove kod cigana za 5 evra koji sasvim solidno mere vreme, a imas i satove od vise stotina, hiljada, desetina hiljada, itd.
Prednji deo i unutrasnjost vrh, zadnji deo je potpuno isti kao na petici, ja ne vidim nikakvu razliku
Da se razumemo jednu stvar. Da je auto identican petici samo manji (kao sto su recimo Audiji) i jeftiniji, ja ne bih imao nista protiv. Tako da to sto mu po neki detalj lici na najlepsu sportsku premium limuzinu u segmentu ne bi trebalo da je mana.
Mada, i za stop svetla kod jedinice su kukali kako im lici na polo, kad ono uzivo....:)))
Eh da mi je, eh da mi je..
:)))
Odlicno izgleda..
Najbolja je ova reinkarnacija trokrakog volana iz e36.. ;)
Vizuelno je sve to tu negde, ništa posebno, ali rast Wb-a je za svaku pohvalu, jer će sada tu čak i pozadi neko odrastao moći da sedne ( što sa mnogim kolima D segmenta do sada i nije bio uvek slučaj ). Bilo je i logično da "poraste" na preko 280, jer je i nova petica ( ako ne grešim ) prešla 290
@misa
i jos jedna stvar. Ova cena za 320d je kataloska u Nemackoj. Pokusaj da saznas koja je najniza kataloska cena za Cruze u Nemackoj!
Nije loš. Biće ga teško razlikovati od petce sa zadnje strane. Po mom mišljenju BMW (opet) ima najljepše kokpite na tržištu (kao št su imali osamdesetih). Ovaj put pohvale portalu autoblog.rs; pratim vas tek nekoliko mjeseci, i uvijek imate svježe vijesti, pa čak ste puno brži od nekih drugih "razvikanih" sajtova iz EU i SAD. Nigdje drugdje nisam pronašao ovako detaljan prikaz nove "trojke". Bravo!!!
Svidja mi se dosta , ali ne svidja mi se sto mu tabla opet sija crveno , samo iskljucivo crveno :(
Стигао мацан...ајде мишеви, разлаз!!!! :))
Фарови су право пријатно изненађење а цео аутомобил ми је одмах легао на око. Уживо ће бити далеко упечатљивији и биће уздаха, биће... :))
Ne dopada mi se jedino što poklopac motora ne ide do maske hladnjaka.
@Ex Italo fan
jedan od razloga, a mozda i glavni za taj poklopac je regulativa o zastiti pesaka. Hauba je od metala, a deo oko grila od plastike. Valjda mora da bude 5 ili 10 cm od krajnje tacke vozila do cvrste konstrukcije. Ovo nemoj da me uzimas za rec, odavno sam citao, pa mozda se ne secam dobro. Bila je i prica oko Audija, i oni ce mozda morati to da rade, kao BMW i Mercedes. Pogledaj rezultate na crash testovima, koliko je audi uvek losiji od konkurencije kad je u pitanju zastita pesaka. Dakle, citao sam odavno, u vreme dok jos nije pocelo u dizajnu da se primenjuje, pa uzmi sa rezervom ovu informaciju. Ali danas razne regulative mnogo uticu na dizajn vozila.
toma
Moze li se onda "upakovati" potreban (po standardima) air bag u reinkarnaciju trokrakog volana iz e30?
Svidja mi se, ali moglo je to i bolje! Mada sačekaću da ga vidim uživo za konačan sud, sa BMW-om nikad nisi načisto dok ga ne vidiš uživo...
@Panchev9
sto ne bi mogao?
Mada meni vise lici na volan iz vremena 1998-2003. Znaci prva generacija X5, E46, ...
http://image.europeancarweb.com/f/9325054+w750+st0/0608_EC_08z+BMW_E46_M3+Interior_Wide_Dash.jpg
http://www.picspedia.com/wp-content/uploads/2011/08/paddleshifter1.jpg
Nadam se da ne pricamo o istom..
Govorim o slici volana ispod plave serije 3.. Odoka 21 slika u tekstu..
@Panchev9
da plavi, to je sa M paketom. A znam i na koji ti mislis. Ugradjivao se u seriju 8. Ipak mene nekako vise podseca na ove, posebno na onaj sa prvog linka iz mog proslog posta. Mada, po obliku jeste slicniji onom na koji ti mislis. Ali eto, mene je prvo ovo asociralo, i ne izlazi iz glave:) Valjda zato sto sam 3 godine vozio E46 sa takvim volanom:)
OK je najveci napredak po meni je u enterieru, al opet mi je sve to slabo za C klasu ipak mi je u ovoj klasi MB najdominantniji,za druge mozemo diskutovati al ovde nema price, A4 mi ovde najvise zaostaje. Enterier sadasnje C klase ne oskudeva ni po ceme u odnosu na ovaj novi iz serije 3. Ne znam kad se treba pojaviti nova C klasa al cini mi se uskoro dal sledece godine ili 2013. A evo i nekih naznaka na sta ce to da lici.
http://img4.auto-motor-und-sport.de/Mercedes-C-Klasse-f900x600-F4F4F2-C-705696a3-441789.jpg
^^^:)))))) nemoj majke ti, ne valja da se covek ovoliko smeje pred spavanje:))))
Ex Italo fan
Slazem se..
Kockica je vanvremenska..
Jos da je stof.. :)
Ne volim kozu..
Alkantra vec moze da prodje.. ;)
Najbolji deo predstavljanja nove serije 3 jeste sam pocetak i paljenje predhih farova..
@Pancev9
u pravu si, skroz sam zaboravio taj volan.
ovaj gornji poste se ne odnosi na ono sto je napisao Ex italo, vec iznad njega:))
@Dakara
pa jel ti znas covece da je ovo nova C klasa. Jeste restilizacija, ali takva da je mozemo slobodno nazvati novom. Komplet novi farovi, komplet nov enterijer. I pojavila se ove godine. Dakle sledecu generaciju C klase ocekuj za 3 godine. A moj post od 00:41 dovoljno govori sta mislim o tvom optimizmu:)))
sto se tice enterijera:
http://www.f30post.com/goodiesforyou/3/f30/interior/P90081948.jpg
laku noc!!!
@toma
Сачека ти твоје одбројавање!! :)))
Сјајан и крајње ефектан аутомобил су направили са овом тројком. Од Х6 ме није купио БМВ овако на праву. Могу замислити егзалтираност оних типова што звижде на представљању. ;)
Биће јако јако модеран аутомобил дуго година. Извукли су швабе потпуну флуидност из предњег дела. Јбг...најсавременији аеро тунел на свету. Једини који може да симулира понашање аутомобила у кривини (уз пут буди речено) ;)))
Дефинитивно да ће корисници БМВ-а остати верни Индустрији до даљњег а чини ми се да ће и пуно нових корисника попроналазити. Уз сву причу, некако ми је 3 увек била синоним за БМВ-а. Колико светлосних година бежи ова нова од конкуренције статистика ће показати. :)) Неумољива и праведна... ;))))
prednji farovi - lose...... kao da je krmeljav.... :(
ukupan utisak- prosecno.... na kraju i diskutabilna nova jedinica mi sad izgleda bolje...
:)))))
Већ су почели да хвале јединицу....кад се појави нови Х5 ова тројка ће да буде најпопуларнији аутомобил на Блогу...
u vezi jedinice i hvaljenja iste- uvek moze gore. ako urade X5 jako lose- mozda i ova trojka bude ok- a 1-ica prelepa.... tako je to- juce lose, sutra jos gore- a prekosutra katastrofalno - i kad se okrenete u nazad- ono pre u poredjenju sa ovim danas i nije bilo tako lose....
@Gagiba
Dosta je to. E90 je za ovih 6,5 godina prodata u oko 3 miliona komada, sto je nesto manje od pola miliona godisnje. Treba imati u vidu i to da je BMW u tim nekim davnim godinama prodavoa smesne cifre u odnosu na ove danasnje. Ustvari, danas samo peticu proda u vise komada nego pre 25 godina sve modele zajedno.
p.s. Na ovim gore klipovima, mozes da vidis dizajnera nove trojke. To je Christopher Weil, lik koji je dizajnirao 5GT i buduci 3GT:)
Ono sto ja najvise ocekujem je 3 kupe, odnosno 4-vorka:)
@toma
Приметио сам Криса и приметио сам да је млад дизајнер. :))
Тешко може пензионер да осмисли квалитетан премијум спорт... Мислим, можда би и могао ал за какву клијентелу (да их сад не помињемо) ;))
Од 3ГТ очекујем пуно...мислим да би требало да буде један крајње комплетан аутомобил. 5ГТ је једино превелик...а ето простора да се Крис покаже.. ;))
meni se ovo svidja...super izgleda, prednji kraj extra, bocna linija takodje...zadnji kraj su mogli malo da izmene da ne vuce bas toliko na peticu...enterijer dobar, motori takodje...sve u svemu mnogo bolja od prosle generacije i mislim da ce da razbiju sa prodajom!
@ Damir, ista petica ako izuzmes prednji svetlosni sklop, ne znam sta je tu fanovima posebno i ekstra, a enterijer je jadan da jadniji nisam video ni u zangjongu
@Viktor - da nisi malo preterao? Pa bas je enterijer vrhunski, i tu nema konkurenciju u klasi!
mozda sam ocekivao samo malo tanje stopaljke, ali ni ovako nisu isti kao na 5... videcemo kupe-4 varijantu....ovaj je taman, onaj ce da bude TOP!
@ boris, audi je postavio standarde za entrier, pogledaj ovu drvenu lajsnu, uzeta iz A6 i okrenuta naopako. Audi diktira dizajn enterijera vec 5 godina, ima najbolju zbucnu izolaciju, najbolje materijale i najpreciziju zavrsnu obradu ikada.
I zalim ljude kojima je monitor crt, pa ne vide detalje i dezen koji je potpuno ukraden. Drago mi je da imaju od koga da uce. Samo kradu sisteme od mercedesa i krste ih drugim imenom, a taj serie 4 kad izadje zvace se gran kupe 3
http://www.bing.com/images/search?q=c+class+2012&view=detail&id=3F4A34BCD756E5FDB1CA165E53DD5E25AF858474&first=31&FORM=IDFRIR
http://www.bing.com/images/search?q=c+class+2012&view=detail&id=2B1E1A881F36720F82804864F27C6E00A09C6BCF&first=0&FORM=IDFRIR
Bolji enterijer od ovoga?
@Viktor
Та дрвена лајсна која ти се мота по глави је заправо апликација која може бити од дрвета, алуминијума, чини ми се и керамике а сигурно ће бити и варијанте од карбона и нема апсолутно никакве везе ни са једном радионицом, како ти то очигледно волиш да измаштаваш. Разумем комплексе који разарају голобраде фанове Фолцике и драго ми је да их ти уопште не скриваш. И треба мало да се загрцнете кад неће кнедла кроз грло док посматрате највеће технолошко достигнуће садашњице на фоткицама изнад.... ;))
http://www.bing.com/images/search?q=Audi+A4+interiour+2012&view=detail&id=ABAC837B1E0FCE66EEC1B38B9B5653835398596F&first=31&FORM=IDFRIR
http://www.bing.com/images/search?q=2009+Audi+A4+Interior&view=detail&id=EFA5E0B792735DD0850FA414C376E850443AEE47&first=121&qpvt=2009+Audi+A4+Interior&FORM=IDFRIR
@ McLaren
Mislim na novi A6, sto postavljas stare slike od Audia
http://www.carsmodel.info/wp-content/uploads/2011/06/2012-Audi-A6-Interior-Photo.jpg
Kako god okrenes Audi postavlja standarde i zadacu svima redom
http://www.carsendse.com/wp-content/uploads/2011/03/Audi-A6-Hybrid-Interior-2-2012.jpg
na svim uoprednim testovima interijer A6 je ocenjen maksimumom nad maksimumima, a kad izadje novi A4, to.. ce da izvrsi samoubistvo
Evo i danas gledam ovu sliku br. 21 i nece iz glave pa to ti je..
:)))
Enterijer za bip, bip..
Spolja redizajn prethodnog, prednji farovi su uzas, unutra mi je lepsi, motori sigurno odlicni, cena, hm, onako...
Sve u svemu, ne bi bio moj izbor u toj klasi.
@dinara
to su sve komentari Merc kompleksasa. Postavljaju sliku enterijera c klase. Naravno mnogo bolje od onog pre restilizacije, ali taj pre restilizacije je bio ko u A klasi. Ovaj arhaican, 10 razlicitih oblika i velicina tastera, od razlicitih materijala, LCD ekran nema nikakve veze sa ostatkom, kao da ga je neki veterinarski hirurg prisio za ovaj deo koji pokriva instrumente. Dole kao sto sam rekao, tezak arhaizam, i na kraju ona ogavna klima. Onaj A6 enterijer, aj cik vozac neka pokusa da nesto uradi na desnoj strani klima uredjaja. A ovo dole:
http://www.f30post.com/goodiesforyou/3/f30/interior/P90081948.jpg
apsolutno savrsenstvo. Cak su me zapanjili (pozitivno) kako su dobro to odradili. Mnogo bolje nego bilo sta u premium klasi. Bez milion tastera, a sve tu. Blago ka vozacu zakrenuta i po vertikalnoj i po horizontalnoj osi. Svaka cast. Gledao sam i spisak standardne opreme. Osnovni model, sasvim dovoljan. Eventualno kome treba automatik, i to je to. Savrsenstvo autoindustrije.
p.s. bilo bi i ovde mnogo vise komentara, al su mnoge brisali:)))
Pozdrav za ljubitelje najboljeg brenda, koji su ovih dana jako srecni i zadovoljni:)))
Prvo sto mi pada u oci je daleko bolje odradjen enterijer nego u prosloj generaciji koji je bez navigacije izgledao kao da je iz kraja 90-tih.
Eksterijer je takodje odlican, nije "napadan" (kao Alfa), ni konzervativno dosadan (kao Audi). Ozbiljna limuzina prepuna linija koje iz svakog ugla kao da izgledaju drugacije. Nesto slicno kao Serija 1, kad se gleda od napred sa niske tacke gledista, deluje neskladno, "buljavo" sa onolikim farovima, ali gledanje u stvarnom zivotu (ili bar "real life" fotografija) je totalno drugo iskustvo. Seriju 1 sam video uzivo, potrebno ga je "vizuelno istraziti" da bi se stekao pravi utisak. Uglavnom, svidja mi se ovaj dizajnerski pravac BMW-a.
Za tehnologiju i motorizaciju verujem da su vrhunske.
pojavio se na youtube snimak sa premijere BMW trojke u boljoj rezoluciji. Zapravo u pitanju je 5-minutni sazetak. Snimak je zanimljiv zato sto trojka na ovim snimcima izgleda fantasticno i mnogo bolje nego na ovim oficijalnim fotkama, tako da se tu bas vidi koliko je mocna.
https://www.youtube.com/watch?v=YCwh03V7in8
@Toma
Pojavile su se slike te nove 3ice bijele sa potpisima, kao na ovom snimku. Samo, slab si istrazivac :)
@hh
zahebavas me:)
http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=598167
i ne govorim o odredjenim "komadima" vec o video snimku. Nacinu na koji je uradjen i uglovima iz kojih je slikano:)
Evo ovako. Moj utisak je sledeći.
Nova trojka je odlična. Prednji kraj izgleda fenomenalno, unutrašnjost je prelepa, još uvek je ona BMW-ovska ali ima dosta modernih izmena i detalja, ali ima i dosta retro linija koje su korištene u BMW-ovima 80' godina.
Zadnji kraj je izuzetno lep, ali ne maštovit. Trebali su da smisle nešto drugačije, glupo je to što toliko liči na peticu.
prvi dojmovi:
Exsterijer: , naprejd dobar , dosta dobar , nazad kopija 5ice (lose) auto nema svoj jedinstveni karakter (bmw cotting costs policy)
Enterijer: uljepsana verzija jedinice sa elementima sestice , dosta jednostavno izgleda. stvar ukusa....
M3...onaj volan izgleda jako retro ali i jako dobar za trenutne trendove svih M-ova.
Masine:; dobar posao kao i inace nema zamjerki. perfekcija.
Ukupno....onako...treba vidjet uzivo i provozat auto pa ocjenit... izgled ne obecava puno , ko puca na izgled ovo ce zaobic i kupit ce audija ili za klasu ili dvije vece auto.....
dosta je narasla ova 3ka , pazite dimenzije su vise nego pristojne , ovo je sad limuzina i to ne ona mala nego prava.
izgled ne obecava puno......ali treba ga vidjet uzivo i provozat.
extserijer: sprjeda i s boka ljut , s ozada kopija 5ice.
enterijer: kombinacija 1 i 6 serije.
masine: predobre kao i uvjek.
M3....volan izgleda retro ali bolje od svih trenutnih M-ova. bice dobro auto ocekivano 99%.
vidi se da se smanjuju troskovi.....ko puca na izgled uzece audia bez sumnje..
treba cekat rezultate i usporedbe pa pricat
Odlican M3 render:
http://www.f30post.com/forums/attachment.php?attachmentid=594061&stc=1&d=1318764634