
Mercedes-Benz je na britanskom tržištu osvežio ponudu modela C klase.
Pored novih paketa opreme i šire palete boja, najviše pažnje privlači Mercedesov novi 1,6 litarski turbo benzinski motor u modelu C180 BlueEFFICIENCY koji je sa 154KS nešto slabiji od prethodnikovih 156KS (maksimalni obrtni moment je isti - 250 Nm), ali su zato smanjeni potrošnja goriva i emisija CO2.

To znači da C180 BlueEFFICIENCY u sedan verziji po fabričkim podacima u proseku troši 5,9 litara na 100 km i emituje 138 grama CO2 po km, za razliku od 6,4 l/100 km i 162 grama CO2 po km kod njegovog prethodnika.

Takođe, iz ponude na britanskom tržištu je kod C klase sedan i karavan izbačen 3,5 litarski V6 benzinski motor sa 306KS, ali će i dalje biti dostupan u C klasi Coupe (od 0-100 km/h za 6,0 sekundi, najveća brzina ograničena na 250 km/h).

Cene za C klasu modelske godine 2013 na britanskom tržištu startuju od 25.915 funti za C180 BlueEFFICIENCY sedan, cene za karavan počinju od 27.115 funti, a za Coupe od 30.090 funti.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
@PITBULL
A,1.6 motor?
Pravi konkurent Passatu :)
A4 i Bmw 3 nekoliko koraka ispred,realno.
Nisu trebali da diraju farove. Ostalo je stvarno lepo, kao da je živo biće
Др Деки
Баш су требали да му дирају фарове, као и ентеријер.
Две најлепше измене на њему.
Bitno je da nisu dirali zadnji deo. Auto sa najlepsom "guzom" u klasi.
УЦС
Може то још лепше. ;)
Ја мислим да су требали и штопове мало да измене, само су им графику променили.
Купе је најлепши, баш ми се пуно свиђа, кад је бели или црвени у АМГ стајлингу.
@Uros
Je l si video A4 ristajling?Nisam nesto bio odusevljen kada sam video slike,uzivo..Bum!
Takodje sam video i A5 ristajling,mislio sam da je upropascen onim novim farovima,a ono takodje BUM,odusevljen sam...
@dusan,
Video sam, lepa je grafika svetala ali mi je C klasa sveukupno lepsa od pozadi. Najlepsi mercedes ot pozadi, nesto u cemu je E klasa totalno podbacila. A i ima taj blago podizuci rep sto ja obozavam da vidim kod sedana ili je bar takav moj utisak. A i ne volim da vidim trece staklo s boka kao sto ga ima A4. A5 je vec liftback i njemu to stoji.
@Uros
Pa Audi to odavno forsira kod svojih modela,msm to trece staklo...A6-ici je posebnije izrazeno i meni se bas svidja...
A5 ristajling na slikama kad sam video mislio sam se,upropastise onakvog lepotana,ali kada sam ga video uzivo odusevio sam se .
C Klasa je svakako sada mnogo lepsa nego pre,A4 mi je atraktivniji...
@dusan,
Ne znam, kapiram da je to svojevrsni zastitni znak Audija ali mi Serija 3 i C klasa deluju dinamicnije bez toga. Ne mogu to bas najjasnije da opisem,ali zbog tog prozorceta mi deluje nekakoizduzeno ali na neki los nacin. Najbolja stvar kod cetvorke je svakako enterijer, ali sada su i BMM 3 i C klasa rame uz rame sa njim.
Sto se tice Mercedesa, cini mi se da je ova C klasa bila pravi poligon za ispitivanje ukusa njihove klijentele. Da li je to bilo dobro, pokazala je prodaja konkurenata...
Uros Cuore Sportivo 30 Jul 2012, 23:00
'' ali sada su i BMM 3 i C klasa rame uz rame sa njim.''
Sada? C klasa je i prije bila bolja, samo joj je falio bolji izgled:
http://www.germancarforum.com/community/threads/the-myth-about-the-audi-a4-b8s-interior-quality.27546/
@hh,
Odlican link! Samo ja sam vise mislio na izgled enterijera koji je u prvobitnoj verziji aktuelne generacije delovao kao da je iz Golfa 5 recimo(centralni deo pogotovo otvori ventilacije), jako svedeno i ne previse bogato. Ako pogledas redizajn model sve te greske su opeglane do neprpoznatljivosti. Da li su time priznali gresku?
Aktuelni A4 je zaista napravio skok u odnosu na konkurente kada je enterijrer u pitanju, moras priznati. A ako cemo realno, pitanje je da li su ove dve verzije A4 i Mercedesa C klase u istom nivou opreme, tj. samim tim i vrsti upotrebljenog materijala unutra. Ova Mecka je imala npr. Harman Kardon ozvucenje a Audi nije imao tradicionalni Bose sistem pa samim tim je i onaj zvucnik izgledao jadno ovom liku sto je kritikovao. A ko trazi dlaku u jajetu, kao taj lik iz linka svakako ce naci. Jos je kriminalnije izgledala komandna tabla serije tri u veziji bez navigacionog displeja. Dakle bez onog cetralnog monitora u lucnom delu komandne table. To je najverovatnije najnemastovitiji enterijer u jednom modernom BMW-u...
Nisam sedeo ni u jednom od ova tri modela tako da je moj dozivljaj cisto vizelan tj nisam pipkao i kuckao. :D
Uzdravlje, odo' da spavam...zzzz
hh
На том линку је јасно види огромна разлика у ентеријеру, квалитету ентеријера.
А са рестајлнгом, Ц класа се још више одмакла од конкурената, једино са А6 да је пореде. :)
@PITBULL
Sve zavisi od nivoa opreme,koliko platis toliko dobijes ;)
Ja sam se vozio u sva tri modela...Na ovom linku C klasa ima dosta visi nivo opreme,onaj lik kritikuje plastiku oko menjaca,evo ovde je nemas...
http://www.netcarshow.com/audi/2009-a4/1024x768/wallpaper_16.htm
Takodje,gde kritikuje plastiku na menjacu opet dovoljno govori da je ovaj neki najjeftiniji A4,onaj u kojem sam se ja vozio bio je oblozen kozom...
Evo jos necega...
http://www.netcarshow.com/audi/2009-s4/1024x768/wallpaper_25.htm
Dakle,koliko platis toliko dobijes ;)
Ne,on uporedjivao C klasu za koju je opremu dao 10.000 i stavio mu najosnovniji A4 :D
Ovo je klasika,fan Merca ogorcen na trenutne rezultate svog Merca,resio da opljuje po Audiju,a svako ko iole zna po nesto skapirace da je Audi onaj osnovni A4 od 31.000 ;)
Ili mozda Mecka mnogo vise nudi za istu cenu...
Reci da C klasa moze da se poredi sa A6 u bilo kakvom smislu je malo vise smesno...A6 je najjaci auto u toj klasi,tako da auto manje klase moze mozda da se poredi sa nekim iz te vise klase,ali izgleda samo sa onim najlosijim iz tog premijuma,tj E klase :)))
Opste je poznato ko ima najjace enterijere,najjacu zavrsnu obradu...Samo ocekujem da jednog dana kazete kako A8 ne moze da se nosi sa novom A klasom po svemu :DDD
Душан
"Opste je poznato ko ima najjace enterijere,najjacu zavrsnu obradu."
Наравно, Мерцедес.
Што ти кажеш, колико пара, толико музике.
Ауди је најјефтинији , па БМВ, па онда Мерцедес најскупљи.
@PITBULL
Pa pazi,ako je ovaj lik za istu paru kupio C klasu i A4,onda dodjes do zakljucenja da Audi nudi manje za isto para.Vec smo pricali,sve jace verzije Audija su skuplje od Mercedesovih.RS verzije su skuplje od AMG za vise od 10.000e.Gledao sam test A6 3.0 koji u Britaniji kosta 39.000 funti,testiran je kostao 67,000.
Da ali u Audiju i dalje ostaju oni plasticni prekidaci npr. ovi za podizanje stakala.