home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Iako važi za najekonomičniji model u svojoj klasi, i to kako u putničkoj, tako i u teretnoj varijanti, Kangoo je dobio usavršene motore kako bi opstao i dalje u samom vrhu. Na Ženevskom salonu automobila Renault je predstavio motor ENERGY dCi 90, na kome su primenjena sva rešenja sa agregata od 110 ks iz istog bloka.

Osim jače verzije, i slabija sa 75 ks dobija ENERGY naziv. Da podsetimo, ENERGY dCi motori imaju start&stop sistem, zatim sistem za prikupljanje energije prilikom usporavanja/kočenja, kao i EGR niskog pritiska („hladna petlja“), brizgaljke promenljivog smera raspršivanja goriva, kao i posebno obrađene bregaste osovine (DLC, rešenje preuzeto direktno iz motora Renault F1). Sve ove promene su omogućile znatnu uštedu u potrošnji goriva, tako da je deklarisana prosečna potrošnja svega 4.3 l/100 km, odnosno emisija CO2 112 g/km. U odnosu na prethodne verzije, koje su bile u samom vrhu po niskoj potrošnji goriva, nove, poboljšanje donose smanjenje od čak 8.7%.

Renault je posebno ponosan na smanjene troškove eksploatacije svojih lakih komercijalnih vozila sa novom gamom ENERGY dCi 75 i 90 agregata. Zahvaljujući produženom servisnom intervalu od 40.000 km, kao i smanjenoj potrošnji, troškovi eksploatacije na trogodišnjem nivou i kilometraži od 90.000 km su umanjeni za 12%.

Imajući sve ovo u vidu, kao i činjenicu da je Kangoo moguće dobiti u čak tri dužine (Compact, Express i Maxi), kao i sa dva tipa pogonskih agregata (unutrašnje sagorevanje i električni motor), sasvim je jasno da ima sve šanse da zadrži lidersku poziciju u svom segmentu koju drži sa 18.6%, kao i da će sa novim agregatima doći do uvećanja tržišnog učešća.

Izvor: Netauto.rs



čitanja : 1344



Komentari

Svaka čast! Renault pravi štedljive aute otkada znam za sebe, a to je baš dugo :)
Posebna je razlika u benzincima u odnosu na ostalu konkurenciju.
Renault je izmislio mnoge sitnice koje na automobilu smanjuju potrošnju, kao čitave generacije pneumatika razvijene sa Michelinom, posebne konstrukcije menjača, vešanja, rashladnog sistema...

Autor Mange 30 Jul 2012, 18:49

Kangoo i 75 ks? Ne sumnjam da taj dci malo trosi za takvu aerodinamiku, ali takvo kresanje snage podseca na onu novu daciju doker mislim da i onom sa 90 ks.u lodziju treba skoro 16 sec ). Mislim da to bezbednosno nije u redu, jer je to skoro u rangu lade nive po 'dinamici'

Autor moron 30 Jul 2012, 19:19

moron
16s do 100 km/h je standardno vreme za osnovne varijante jeftinih kola a za dostavna vozila čak i povoljna. Kango je veliki i težak auto.
Trafik startuje sa 90 ks, što je lošije nego Kango sa 75 ks.

Autor Mange 30 Jul 2012, 19:40

@ Mange, upravo. Sta mislis, da kombiji i kamioni ubrzavaju 0-100 za 8 sekundi? Kangu je pre svega dostavno vozilo.

Autor Fordovac 30 Jul 2012, 20:51

Fordovac
Tako je, ali kad na putu imaš prazno dostavno, poluteretno vozilo ide i ubrzava kao dobar putnički auto. Ljudima se ne može objasniti da su karakteristike date za merodavno opterećeno vozilo.

Autor Mange 30 Jul 2012, 21:11

Mange
Ne bih se slozio da se karakteristike vozila daju za optereceno vozilo. Niko tako ne radi. Pogledaj recimo sajt BMW, sva merenja su samo sa vozacem od 68 kila, par kila prtljaga ( desetak, mislim ) i ne do kraja punim rezervoarem. Znaci, kada je vozilo 'realno opterecen' ( ili znas nekog vozaca od 68 kila i da sam vozi?), bitno su ( dramaticno ) drugacije osobine. Tih 16 sec ubrzanja za 90 ks je takodje samo sa tvigi vozacem i samo cetkicom za zube u gepeku. I nista vise. Ali, sta za 75 ks i realno opterecenje od 2/3 ili bar 'pola putnika i.prtljaga'? Nije problem sto ce dostavna varijanta da 'ide' kao TAM-ic 80, ali je to za putnicku varijantu nedopustivo bezbednosno

Autor moron 30 Jul 2012, 22:28

moron
"merodavno opterećeno vozilo" ima značenje.
Kod malih putničkih vozila idu dve osobe + prtljag = 200-250kg + masa praznog vozila spremnog za vožnju, pun rezervoar, bidoni i sl.

Za dostavna vozila mislim da ide drugi kriterijum "merodavno opterećenje", dok se za tretna pa i za poluteretna, podatak o ubrzanju ne daje.

Autor Mange 30 Jul 2012, 22:54