
Mahindra & Mahindra Ltd. je još u maju 2010. godine preuzeo većinski udeo u indijskoj kompaniji Reva Electric Car Co Ltd. iz Bangalora, poznatoj po proizvodnji vozila sa elektro pogonom.
Tada je Reva Electric Car Co Ltd preimenovan u Mahindra Reva Electric Vehicle Co Ltd., a njihov električni model Reva NXR (u formi koncepta predstavljen na Salonu u Frankfurtu 2009. godine) će se po poslednjim vestima prodavati kao Mahindra E20.

U savakom slučaju, Mahindra E20 je manji hatchback automobil sa elektro pogonom (29 kW/39KS) i za četiri putnika, koji bi trebalo da se pojavi i na evropskom tržištu, i to 2014. godine.

Baterije su litijum-jonske, najveća brzina je 110 km/h, a sa jednim punjenjem baterija autonomija iznosi do 170 km.
U vesti se navodi da bi cena mogla da iznosi od 10.000 do 13.000
evra.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Motoroids / Autocarindia.com
Pa šta je to sa ovim "Pandžabi" dizajnerima?!?
Njima je sigurno napukao reaktor a da toga nisu svesni, treba im reći...
@Ðenka,
Ovim tempom Indija ce preteci EU kao ekonomsku silu do 2020. godine. Kina postaje prva do 2016. Sve su to prognoze da ce Zastava morati da redizajnira 500L sa nekim tigrastim paternom za izvoz u Indiju.
Mi se vise nista ne pitamo...
na neki cudan nacin mi se svidja, ali nije mi jasna velicina felne...
@Uros Cuore Sportivo
nece zastava nista redizajnirati
Više bih voleo da vidim Tata Nano Evropa na našim ulicama nego ovog gremlina.