
Među Fiatovim automobilima koji će biti izloženi na predstojećem sajmu automobila u Los Anđelesu su i električni Fiat 500e u serijskoj verziji, kao i Fiat 500 Abarth Cabrio.
Serijski Fiat 500e se ne razlikuje mnogo od standardnog Fiata 500 (između ostalog se primećuju izmenjeni prednji branik, alu točkovi i instrument tabla), a kako stvari sada stoje, 500e će se prodavati samo u Americi i neće stići u Evropu.

Fiat za sada nije saopštio konkretnije detale, ali bi po nekim ranijim najavama 500e trebalo da pokreće elektromtor sa oko 100KS, dok će autonomija sa jednim punjenjem baterija iznositi oko 150 km.
U svakom slučaju, prodaja u Americi treba da startuje tokom 2013. godine,a više detalja će biti saopšteno u Los Anđelesu krajem ovog meseca.
Ovde i podsećanje da je Fiat uspeo da u prvih deset meseci ove godine u SAD-u proda 36.462 primeraka modela 500, što je rast od čak 130% u poređenju sa istim periodom prošle godine (samo u oktobru Fiat je prodao 3.720 vozila na američkom tržištu, što je rast od 89%).
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Neko je ostavio komentar u vezi prodaje Fijata u Americi, sa jednim jedinim modelom su dostigli prodaju Mini marke.
Model Fiat 500 sam protiv nekoliko Mini modela One, One Coupe, Clubman, Countryman.
Znači kad stignu 500L (XL) i 500X (4x4) ima da pobiju sve rekorde u konkurenciji lifestyle modela
Yugo je daaaaavno imao elektro auto u saradnji sa Mašinskim fakultetom u BG.
Samo para nije bilo...
Martin
Takav automobil kao što je bio elektro jugo, je mogla da napravi svaka bolja elektro mehaničarska radionica.
Ok, ove ratkapne smanjuju otpor vazduha ali zar i dalje nisu potrebni otvori za hladjenje kocnica? Ovi na slici su minimalni...
fiatova prodaja u americi je skocila iz par razloga.
pre svega - prosirili su ponudu, sad imaju i jeftiniji turbo model, imaju i kabriolet i abarth.
drugo, povecali su broj salona.
i trece, sada traze razumne cene. prosle godine su odredili svoju cenu i nisu hteli da daju ni dolar popusta, a u americi za nijedan auto se ne placa fabricka cena (msrp). e sad vec nude popuste i nize kamate pa je ocekivano i prodaja skocila.
i prodaja fiata 500 se nikako ne moze porediti sa prodajom minija zato sto je mini znacajno skuplji. najjeftiniji mini je $20,000 ili $3,500 vise nego fiat 500. istina je da mini ima gomilu drugih modela, ali svi oni su daleko skuplji od onoga sta fiat nudi
@Uros Cuore Sportivo
Nema neku veliku masu, iako je elektro tako da ne treba nekih vecih otvora da bi se bolje hladile kocnice i od strujanja vazduha se one hlade ne samo od usmerenog vazduha sa otvora na felnama... cini mi se da bi ono crno trebali biti otvori...
@Orlo,
Video sam na jos par elektorautomobila te ratkapne sa minimalnim ako ne i gotovo redukovanim otvorima za vazduh. E sad, verovatno su procenti u pitanju, ali po meni deluje da to i nije neki dobitak u aerodinamici u odnosu na klasicne alu felne. E sad, test u vazdusnom tunelu bi verovatno opovrgao moja nagadjanja...
@Uros Cuore Sportivo
Najbolji se efekat dobija ako bi se manjio razmak izmedju tocka i luka oko njega ili da se to zatvori, ali to je realno nemoguce sa prednjim - upravljackim tockovima a sa zadnjim jeste ali se onda dovodi u pitanje izgled... ;)
Ej slao sam ti poruke na Forumu ali nista mi nisi odgovorio...