
Nissan je na japanskom tržištu još prošle godine predstavio doteranu verziju električnog Leafa modelske godine 2013, dok će evropska premijera biti održana sledeće nedelje na Salonu u Ženevi.
Nissan navodi da je 2013 Leaf doživeo oko 100 izmena, a pažnju privlače pre svega produžena autonomija sa jednim punjenjem baterija (sa 175 na 199 km), poboljšane performanse tokom vožnje po hladnom vremenu, doterano ogibljenje, poboljšano upravljanje i kočnice, unapređena aerodinamika (koeficijent otpora vazduhu smanjen sa 0.29 na 0.28), povećana zapremina prtljažnika (sa 330 na 370 litara), a tu je i opcioni Quick Charger koji vreme punjenja smanjuje sa 8 na 4 sata.

Takođe, ovaj obnovljeni Leaf (ima elektromotor sa 80 kW/109KS) će se proizvoditi u Nissanovoj Sunderland fabrici u Velikoj Britaniji (isporuke počinju u junu), a biće i nešto jeftiniji nego do sada (kupcima će biti dostupni paketi opreme Visia, Acenta i Tekna).

Standardna oprema svih verzija između ostalog podrazumeva prednje i bočne vazdušne jastuke, vazdušne zavese, ABS, EBD, BAS i ESP.
Podsećanja radi, Nissan je nedavno saopštio da je prodaja Leafa premašila brojku od 50.000 primeraka čime je potvrdio poziciju najprodavanijeg EV modela u istoriji električnih vozila.
Nissan u svom saopštenju ističe da su vlasnici Leafa do sada
svojim vozilima prešli više od 260 miliona km, a da rekord drži vlasnik iz
Japana koji je svojim Leafom do sada prešao više od 175.000 km.
Ivan Mitić – Autoblog.rs