home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nissan Juke je od svog tržišnog starta krajem 2010. godine prodat u oko 330.000 primaraka, od čega je više od 132.000 primeraka (oko 40% svih prodatih) sa 1.5 dCi dizel motorom. Zato je sada pravo vreme za revidiranu verziju ovog motora.

Dakle, više obrtnog momenta, manja potrošnja goriva, smanjena emisija CO2, redukovana buka, kao i Nissanov automatski Stop/Start sistem, Dynamic Control sistem (vozač bira između tri moda podešavanja - Eco, Normal i Sport) i revidirani prenosni odnosi, odlikuju Juke sa ovim Euro6 1.5 dCi dizlašem koji i dalje raspolaže sa 81 kW/110KS.

Obrni moment je međutim povećan za 20 Nm (sa 240 na 260 Nm, od čega je 80% dostupno od 1.500 o/min.), prosečna potrošnja goriva je po fabričkim podacima smanjena za 12,5% (sa 4,8 na 4,2 l/100 km), dok emisija CO2 sada iznosi 109 grama po km.

Najveća brzina je 175 km/h, a ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 11,2 sekunde.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 3238



Komentari

tek sada sa 260 Nm možda hvata korak sa delom konkurencije

Autor nagr(a)djen 11 Jun 2013, 18:18

Jeste, ali 1,5 DCI je za razliku od konkurencije elastičan motor, tako da već sa 1200rpm može biti upotrebljiv. To mnogo znači, manje šaltanja posebno u gradu.
Za razliku od nesretnog 1,6 tdi.

Autor bumbar 11 Jun 2013, 22:01

Naravno da ce bude manje saltanja ako uz 1.5 dci imate 5 stepeni prenosa (nego da imate 6),ali i 1.6 tdi ima 5,tako da tu razlike nema

Autor nagr(a)djen 11 Jun 2013, 22:12

Nisi razumeo. Jer, 1,5 dci možeš voziti kao benzinca, a 1,6 tdi je mrtav ispod 1800rpm. Ružno neupotrebljiv, sa turbo rupom.

Autor bumbar 11 Jun 2013, 22:16

1.5 dci sa 110 ks ima 6 brzina. over & out

Autor dejan 12 Jun 2013, 11:13