home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nakon premijere novog SUV modela Macan, Porsche je pripremio i restilizovanu verziju Cayenna druge generacije (type 958) koji je premijeru imao u martu 2010. godine na Salonu automobila u Ženevi.

Zvanična premijera obnovljenog Cayenna će biti održana početkom oktobra na sajmu automobila u Parizu, ali su fabričke slike i detalji objavljeni već sada.

I Cayenne facelift (modelske godine 2015) je dobio doterani prednji deo (svetla, branik, maska, hauba), izmenjeni zadnji branik, zadnja svetla, vrata prtljažnika i izduvne cevi.

Ovde treba pomenuti i da su verzije Diesel, S i S E-Hybrid dobile Bi-Xenon prednja svetla LED dnevna svetla, dok Cayenne Turbo ima LED prednja svetla sa Porsche Dynamic Light System-om (PDLS).

Promena ima i u unutrašnjosti, ali treba istaći da je 2015 Cayenne između ostalo dobio i novi multifunkcionalni sportski volan.

Što se ponude motora tiče, i tu ima noviteta, i to u vidu nove plug-in hybrid verzije i twin-turbo 3,6 litarskog V6 benzinca.

Plug-in hybrid nosi oznaku Cayenne S E-Hybrid, a kombinuje 3,0 litarski V6 benzinac, litijum-jonske baterije od 10.9 kWh i elektromotor od 95KS. Kombinovana snaga sistema iznosi 416KS i 590 Nm, ubrzanje do 100 km/h traje 5,9 sekundi, najveća brzina je 243 km/h, a moguća je i vožnja samo na elektropogon (kada ovaj Cayenne može da se kreće najvećom brzinom od 125 km/h i da pređe do 36 km).

Drugi novitet je 3,6 litarski twin-turbo V6 benzinac sa 420KS i 550 Nm koji zamenjuje atmosferski 4,8 litarski V8 sa 400KS. Motor se ugrađuje u 2015 Cayenne S i do 100 km/h stiže za 5,5 sekundi, dok najveća brzina inače iznosi 259 km/h.

Cayenne facelift će u Nemačkoj biti dostupan od 11. oktobra, i to po cenama u rasponu od 66.260 evra za Cayenne Diesel sa 3,0 litarskim V6 dizelašem sa 262KS pa do 128.378 evra za Cayenne Turbo sa 4,8 litarskim twin-turbo motorom sa 520KS.




Porsche Cayenne Facelift
model snaga    ubrzanje Vmax potrošnja
Porsche Cayenne S   420KS/550 Nm   5,5 s   259 km/h     9,5 L/100 km
Cayenne Turbo   520KS/750 Nm   4,5 s   279 km/h     11,2 L/100 km
Cayenne Diesel   262KS/580 Nm   7,3 s   221 km/h    6,6 L/100 km
Cayenne Diesel S   385KS/850 Nm   5,4 s   252 km/h    8,0 L/100 km
Cayenne S E-Hybrid   416KS/590 Nm   5,9 s   243 km/h    3,4 L/100 km

Na kraju i par podataka o dosadašnjoj prodaji Cayenna. Porsche je u svom press saopštenju naveo da je prva generacija od 2002. do 2010. godine prodata u više od 276.000 primeraka, a druga generacija od 2010. godine u oko 303.000 komada.

Ivan Mitić – Autoblog.rs  



čitanja : 6309



Komentari

blago dizajnerima porschea - nista ne rade, a dobivaju platu

Autor mile antena 24 Jul 2014, 01:45

Dosta bolje izglda. Makar manje lici na Hyundai pozadi, posto nisu mogli da prekopiraju stopove sa Macana koji su puno lepsi. Pa neko kompromisno resenje, da vuce na njih. Mada generalno zamerka na slicnost Macana i Kajena, ko small i large verzija.
Mada mi se nikada nije svidjalo kod aktuelnog Kajena sto odaje utisak spolja kao da je niza klasa, ko da je u klasi Q5.
Sve u svemu dosta bolje, mada je jos uvek mlak i ravan napred, najbolje se vidi na belom.

Autor Pit 24 Jul 2014, 02:03

Ajoj na šta liče farovi na prvoj.. Pozadi takođe zeznuli...
pozz

Autor Raziel 24 Jul 2014, 02:18

Farovi unutra su skinuti sa Panamere, sad je znatno lepši. Širina točkova u raširenim rubovima kao jako kvadricepsi a gume niske široke, formula 1

Autor Masrer 24 Jul 2014, 09:34

Nema vise Turbo S modela?

Autor NemanjaBB 24 Jul 2014, 14:43

mile antena 24 Jul 2014, 01:45

Ajde ne zezaj, pa ovo je bas dobar fejslift.

Autor hh 24 Jul 2014, 18:27

Turbo izgleda- turbo! Prve dve fotke su odlicne, mnogo je lepsi pozadi pogotovo...

Autor Jimmy 24 Jul 2014, 20:40