
Kako bi ponudio efikasniji model kupcima željnim njihovog modela sa četiri sedišta, Ferrari je predstavio GTC4 Lusso T, koji je sa svojih 1740 kg za 50 kilograma lakši od modela bez T oznake.
T označava turbo, odnosno 3,9 litarski biturbo V8 iz modela 488 GTB, dakle u odnosu na standardni Lusso nema 6,2 litarski V12 atmosferac, ali ni pogon na sva četiri točka, pri čemu se njegovih 610 konja i 760 Nm putem menjača sa sedam stepeni premosa šalju na zadnje točkove. Ubrzanje do 100 km/h traje 3,5 sekunde, a može do 320 km/h (za 0,1 sekundu i 15 km/h slabije od verzije sa V12 motorom).

Takođe, manje su i potrošnja i emisija CO2, pa GTC4 Lusso T troši 11,6 l/100 km umesto 15,3 l/100 km, dok emisija CO2 iznosi 265 umesto 350 grama po km.

Pogona na sva četiri točka dakle u oovj verziji nema, ali upravljanje zadnjim točkovima je ostalo na T modelu, u kome je motor, tvrde u Ferrariju, bez turbo rupe i pogodan za svakodnevnu upotrebu.

Spolja je teško prepoznati običnu i T verziju Ferrarija GTC4 Lusso, dok je unutra novost najnovija verzija infotainment sistema sa 10.25 inča velikim ekranom osetljivim na dodir koji podržava Apple CarPlay tehnologiju.
Ferrari GTC4 Lusso T je prvi četvorosed kompanije sa V8 turbo motorom, a debitovaće na predstojećem salonu automobila u Parizu.
Izvor: Tportal.hr
Foto: Ferrari