home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kineska kompanija JAC je objavila i zvanične slike obnovljene verzije modela Refine S3, koji se inače pojavio pre nešto više od dve godine.

Vizuelne izmene ipak nisu velike, a obuhvataju blago izmenjena svetla, hromiranu prednju masku i branike, dok su najveće promene u stvari u unutrašnjosti, sa novim prednjim panelom, centralnom konzolom, infotainment sistemom i opcionim dvobojnim kožnim sedištima.


Refine S3 se inače bazira na istoj platformi kao i model JAC Heyue A30, a pokreće ga 1,5 litarski benzinac sa 102KS i 146 Nm (u paru sa 6-stepenim manuelnim menjačem ili CVT transmisijom).

Automobil je dugačak 4325 mm, širok 1765 mm, visok 1660 mm, međuosovinsko rastojanje je 2560 mm, a težina iznosi 1220 kg.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1666



Komentari

U Meksiku JAC motors otvara fabriku automobila kapaciteta 11000 automobila godišnje (otprilike negde toliko je automobila radila Zastava pred gašenje brenda) sa zacrtanim planom od 40000 automobila godišnje (Zastavini planovi iz prošle decenije su bili da se dostigne proizvodnja od 50000 automobila godišnje). JAC motors tim poslom u Meksiku zaposliće 1000 radnika (taman onoliko radnika koliko je ostalo bez posla u FIAT-ovoj fabrici u Krgujevcu) i 4500 radnika indirektno (kroz prozvođače delova i dobavljače materijala za prozvođače delova). Dobro bi nam došao neko kao JAC. Možda nije neka investicija tog tipa, ali dobro bi nam došla neka mala i održiva proizvodnja automobila.

Autor Zastava 02 Feb 2017, 18:14

Samo sto Meksiko ima preko 100mil. stanovnika pa imaju kome da prodaju, makar ne izvezli ni jedan. U Srbiji se uopste ne isplati praviti automobila, a dokaz za to je sto je niko drugi sem Fiata nije ni napravio. maltene sve sto se proizvede mora u izvoz a to povecava troskove. Nebi ni Fiat dosao da nije dobio olaksice, ionako jew triput hteo da odustane od izgradnje fabrike pa se to oteglo.
Srbija je interesantna investitorima koji traze prostu i malo placenu radnu snagu, dok je automobil sve slozeniji proizvod, gde fizicki rad ima sve manje udela a robotika sve vise.
Znaci zbog proizvodnje automobila sigurno niko novi nece dolaziti u Srbiju, a mi se nadamo da dobijemo jos jedan model od Fiata.

Autor B.M 02 Feb 2017, 19:42

Vozim JAC S3 od Oktobra 2016, ima kontinualni menjac, automatik je, vrlo mala potrosnja.
Unutrasnjost je koza, ima dosta prostora u gepeku, ima senzore za pritisak i temperaturu guma, ima touch screen radio, moze da se ubaci memorijska kartica, nema GPS, ima povezivanje na telefon, USB punjac na konzoli.
Ima sva sistema protiv proklizavanja, dugme kod menjaca za sneg, i levo od volana.
Komande na volanu za cruiser, zatim kontrolu zvuka i primanje poziva mobilnog.
Zadnja sedista imaju dosta prostora, ima dva prikljucka za vezivanje decijeg sedista.
Sirena jaka. Motor 1.5, dosta poletan, ima kontrolu visine dugih svetaka levo od volana, i lepe LED lampice oko prednjih farova.
Klima lepo radi.
Donja karoserija podseca na Huyndai Cantus.

Autor Milos K. 06 Okt 2017, 04:18