
Ovde prvo treba podsetiti da je Nissan na prošlogodišnjem sajmu automobila u Ženevi prikazao koncept vozilo Sway koji u stvari nagovestio dizajnerske smernice za novu generaciju Micre, a koja je sada i zvanično promovisana na sajmu automobila u Parizu.

Novu Micru dakle odlikuje značajno drugačiji i atraktivniji dizajn u odnosu na dosadašnji model, ali naravno automobil ipak ne izgleda toliko dramatično kao pomenuti Sway concept. Ovde treba pomenuti i detalj u vidu skrivene ručice na zadnjim vratima.


U svakom slučaju nova Micra je duža nego do sada, sa prostranijim enterijerom. U praksi to znači da dužina sada iznosi 399 cm, širina 174 cm i visina 145 cm. Ovde i podatak da koeficijent otpora vazduhu iznosi 0,29.

Kao što je još ranije saopšteno, nova Micra je napravljena na CMF B platformi alijanse Renault-Nissan, a ono što se posebno naglašava jeste da ovu novu generaciju odlikuje i daleko kvalitetnija unutrašnjost, kao i 7.0-inčni infotainment displej osetljiv na dodir sa Apple CarPlay. Opciono će se nuditi i Bose Personal sound sistem.


Takođe, pominju se i sistem za prepoznavanje saobraćajnih znakova, sistem koji vozača upozorava na vozilo u mrtvom uglu, Nissanov Around-View Monitor kao i sistem za automatsko kočenje.

U paleti motora će se naći 0,9 litarski trocilindrični turbo benzinac sa 90KS i 1,5 litarski turbo-dizelaš sa 90KS, a kasnije stiže i 1,0 litarski atmosferski trocilindrični benzinski motor sa 75KS.

Što se tiče proizvodnje nove Micre, za to će se brinuti Renaultova Flins fabrika u blizini Pariza, dok prodaja u Evropi počinje u martu 2017.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
odlican!!! uz pezo, nisan fura svoju odvojenu naprednu pricu u dizajnu automobila....
Odlican.Mali Murano.Mislim i da je kabina pomerena unapred za par cm, da ce biti prostraniji od Clia.
Malo je na silu al' mu lepo stoji. I mora da bude neka jaka boja. To mnogo lepo stoji i poslednjoj generaciji Fijeste.
Poredjenje sa Klijom je nepotrebno ali ok. Meni je Klio lepsi.
Mnogo mnogo volim male automobile i ne kazem da je losa, jer nije, ali nemam zelju da je posedujem.
Enterijer mi je lep, volan odlican, ali spolja mi nije za mene.
Vozio sam se par puta u Nissan Micri CC. Samo sa otvorenim krovom, jer drugačije ne mogu da stanem ...
UCS
zasto je nepotrebno poredjenje kad je ovo u stvari prepakovani Clio?
Identicne dimenzije, platforma, motori, slican dizajn...
U tekstu jasno pise da je na skracenoj CMF platformi, tkzv CMF-B platformi sto znaci da nije na istoj platformi kao aktuelni Clio... CMF za sada koristi novi Megane, Qashqai, Kadjar itd...
Orlo
a kad Fijat skrati/produzi platformu onda se ti prvi javis da je to stara i nabudzena platforma?!?
Cccc... :)
@ carobnjak
Ocigledno je da nisi ni procitao vest gde je sve jasno navedeno, a zakljucio si da je ovo samo prepakovani Clio... a nije
@carobnjak,
Mozda ne gledam kako treba al' meni ovo ni u jednom momentu ne lici na Klia. 'Ajde jos jednom da pogledam....
I dalje nista.
Sta vise, lici mi pre na Tojotu Jaris na neke momente.
A koji je lespi, to je vec subjektivno. Meni Reno.