home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Iako izgleda slično odlazećoj generaciji, novi Audi Q5 je potpuno novi auto, sa karoserijom lakšom za 90 kilograma i brojnim novitetima na polju mehanike, među kojima je i vazdušno ogibljenje.

Druga generacija “audija Q5” upravo je premijerno predstavljena na Salonu automobila u Parizu. Iako deluje kao da je reč o redizajnu dosadašnjeg modela, ipak je u pitanju potpuno nov auto.

Menadžment i dizajneri jednostavno nisu želeli da odstupaju od dosadašnje estetike i sigurnih kupaca. U odnosu na prvu generaciju, druga je lakša za 90 kilograma.


Dimenzije su povećane gotovo u svim pravcima, pa tako na zadnjim sedištima sada ima više mesta za glvu i kolena putnika, a povećana je i zapremina prtljažnika za deset litara (sada od 550 do 610 litara u zavisnosti od pozicije zadnjih sedišta).

Novi Q5 je dugačak 466 cm, širok 189 cm, visok 166 cm, a međuosovinsko rastojanje mu iznosi 282 cm.



Novina je vazdušno ogibljenje koje nije standard, već se nalazi na spisku opcija. Novi multimedijalni sistem je dobio tačped koji se nalazi ispred ručice menjača, pa je kretanje kroz meni sada još lakše i jednostavnije.

“Kvatro” pogon na sva četiri točka je dostupan uz jače motore – “2,0 TDI” sa 190 “konja” i “2,0 TFSI” sa 252 konjske snage. Sve je podešeno tako da se automatski isključuje pogon na zadnjim točkovima kada za njim nema potrebe.

Za verzije sa V6 dizelašem zapremine 3,0 litre sa 286 “konja”, Audi je pripremio i sportski diferencijal na zadnjoj osovini u cilju obezbeđivanja najboljih mogućih voznih karakteristika prilikom sportske vožnje.

Novi “audi Q5” fabrički dolazi sa točkovima prečnika 18 inča, a po želji mogu da se poruče felne prečnika do 21 inča. Proizvodiće se u fabrici u Meksiku a do prvih kupaca stiže već početkom 2017. godine.

Izvor: Magazinauto.com

Foto i video: Audi

 






čitanja : 2674



Komentari

Stigo restajling.

Autor P1 29 Sep 2016, 19:40

Stari Q5 je toliko dobar da me novi nešto i ne oduševljava... Očikivao sam više nakon 8 godina

I npr. zašto ne i 2.0tdi sa 240ks kada ga već imaju i Tiguan i Passat, zašto odustaju od pravog AWD-a i priklanjaju se elektronski kontrolisanim spojnicama, bednih 10L veći gepek, tačped ispred ručice menjača mi deluje kao prilično nesrećno rešenje, prikazan je s-line a ni duple auspuhe nema, itd itd.

Autor Miki 29 Sep 2016, 19:46

Hahahahhahahahaaaahaha pa ovo je vrh
Manja je razlika izmedju ovog i restajlinga prvog modela, nego restajling i prva verzija. Ali bukvalno

Autor NemanjaBB 29 Sep 2016, 19:49

"Iako izgleda slično odlazećoj generaciji, novi Audi Q5 je potpuno novi auto"

Ono kad te ubedjuju da je nov model :D

Autor NemanjaBB 29 Sep 2016, 19:50

Da li ovaj centralni tunel zaista mora da bude ovako širok?
Šanse nema da desna noga dugonogog vozača da njega ne bude naslonjena. Vremenom, taj blagi pritisak može da dovede do "ludila".
Bem ti kola.

Autor moron 29 Sep 2016, 20:23

Stigao u super vreme ! Moj je za nekoliko meseci ;)
P.S. Jeste da ima slicnosti, ali stavite se da ste vi glavni u nekoj auto kompaniji i imate auto poput Q5, auto koji je od kad se pojavio pa i sad top, trazen isto, prelep, da li bi ste totalno menjali izgled tog auta? Naravno da ne, jer nema poente nesto iz korena menjati, kada je to nesto prelepo i uspesno. I Mercedes i Bmw su morali znatno da menjaju, a pogotovo Mercedes jer su puklo bili pored Q5, slabi rezultati. Ovi je moraju znatno da menjaju, imaju ljudi formulu za uspeh ;) Jos jednom, jedva ga cekam sa par meseci :D

Autor dusan 29 Sep 2016, 22:23

dusan

Izgleda kao restajl II
Samo drugacija grafika u farovima..

Autor NemanjaBB 29 Sep 2016, 22:33

Pojedinci kao da prvi put prate autombile. Auto je komplet nov, tehnolos[ki mnogo ispred svih, nije sve u izgledu

Autor S 30 Sep 2016, 00:19

Ocekivao sam da ce biti kockastiji, nesto poput umanjenog Q7... i na prethodnom modelu ti bokovi su mi bili diskutabilni, odnosno te "krivine" mi se ne uklapaju bas lepo u ostatak kockastog dizajna... iskreno i meni je cudno sto jos uvek Audi ne ugradjuje 2.0 TDI Bi-Turbo u svoje modele... moguce da ce da ga ponude kada podignu snagu 3.0 V6 sa 272 KS na 286KS kao u ovom Q5 jer je po snazi i obrtnom momentu taj motor zverina...

U svakom slucaju Q5 SUV D-segmenta ima npr bolju aerodinamiku od novog i za klasu manjeg Compass-a... Cw im je 0,30 naspram 0,35...

Autor Orlo 30 Sep 2016, 12:32

Dusane,nek je sa srecom kupovina. Odlican auto.

Autor bmw series 5 30 Sep 2016, 12:40

Evo prvi put cu pohvaliti Audi jer nisu menjali dizajn. Pogldajte kako izgledaju Q2 i Q7. Ako je to promena dizajna onda bolje da ne diraju nista. Sto se zamerki tice moram da kritikujem touchpad koji nikada dobro ne radi u automobilu (Lexus je najbolji primer). Slozicu se sa moron-om za centralni tunel, ali ako je odradjen od mekanog materijala onda nije problem (mislim da to ovde nije slucaj, kao ni u A4). Neko je kritikovao cinjenicu da nema "pravi" pogon na svim tockovima, ja to ne vidim kao problem posto ovo nije auto kojim cete ici po nekim nedodjijama, vec je AWD tu samo zbog snega, kise i sl. Ukupno ovako na prvi pogled ocena 4/5.

Autor ALFISTA 30 Sep 2016, 13:05

@ Orlo

Koji će im ku**** 2.0 Bi-TDI kada sa 3.0 TDI dobiju i manju masu, i bolji raspored iste, i manju potrošnju? Moraš biti moron za to napraviti.

Autor N.N. 30 Sep 2016, 20:17

@ N.N.
Mozda zato sto npr Volvo, BMW, uskoro Jaguar, ali i MB imati (odnosno neki imaju) cetvorocilindricne dvolitrene agregate te ili slicne snage... ocigledno postoji vec neki trend...

Autor Orlo 30 Sep 2016, 20:43

Fascinantno je da u Evropi u ovoj klasi Volvo xc60 (model iz 2008) već 3.godinu prodaje više od Q5,X3, Evoque, Glk/Glc (ovaj poslednji ima značajan rast sa novim modelom). A novi model izlazi 2017. Izgleda da je ciljna grupa u ovoj klasi uglavnom racionalna i klasična.

Autor Jimmy 30 Sep 2016, 21:49

@ Orlo

Tom 2.0 motoru bi prvo trebalo dijeta, a ne znam jel može na tako relativno mal razmak cilindara ići alu blok. U biti sa 88 mm razmakom i 81 mm provrtom su taman na rubu da naprave alu blok sa čeličnim košuljicama. Drugo, trebao bi manji tlak od 2500 bara. Tako bi valjda bilo moguće postići ako će ciljati nekih 220 KS. I valjda bi onda sredili potrošnju.
A sada je žalosno da A6 3.0 TDI sa 272 KS (mislim da je ta snaga) troši manje od Passata 2.0 TDI sa 240 KS. To stvarno nema smisla. I uvesti 2.0 bi bio samo đir, a ne razuman potez.

Autor N.N. 30 Sep 2016, 22:46